Hoe bedoel je laat? ik sta op de 13e maar ik weet eigenlijk niet hoe ik daarbij kom. Heb 't er zelf ingezet. kan soms niet meer denken hoor hihi
@Joyce: uhm downloaden? Mn jaaropgaaf bedoel je? nou, daar doen ze hier niet aan hoor, helaas Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ik zal iig voor je duimen! @Doortje: Ja, erg he... Maar heb zelf nog geen enkele zeefneiging hoor en zie het deze ronde ook niet gebueren (maak alleen anderen graag gek ) @Koeky: Gesjellig! Ik zal je er zo weer bij zetten op de 29e! EDIT: zie nu mn typfout: "zeefneiging" Nee, die heb ik ook niet.. en ook geen zweefneiging
@nana: nouja, wie weet!? hoe lang wachten nog? @lieselke: heeeeee, hoe is ut? was jij niet laatst jarig?
tnx all ik blijf positief zelf heb ik toch steeds 't gevoel dat 't mei gaat worden ik weet niet waarom maar daar ga ik nie vanuit natuurlijk ff de calc erbij pakken. Met 25 dagen ------------------------------------------------------------- 1 April 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 9 April 2009 Een beetje vruchtbaar 10 April 2009 Vruchtbaar 11 April 2009 Erg vruchtbaar 12 April 2009 Eisprong 17 April 2009 Innesteldag 26 April 2009 Vanaf hier kun je testen 3 Januari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum Met 28 dagen ------------------------------------------------------------- 1 April 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 12 April 2009 Een beetje vruchtbaar 13 April 2009 Vruchtbaar 14 April 2009 Erg vruchtbaar 15 April 2009 Eisprong 20 April 2009 Innesteldag 29 April 2009 Vanaf hier kun je testen 6 Januari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum
vanmiddag, en morgenochtend......ja zat te huilen alsof de wereld verging, idd niks voor mij nu ik er zo over nadenk, ik ben altijd heel nuchter zo van komt wel goed. En we zien wel. Vreemd hahaha en nou hopen dat het geen pms is!
Ja ik heb gewoon scheel zitten kijken in me agenda stond ook a.s. zondag dus zal wel naar vorige maand hebben zitten kijken. Feb en maart was mijn NOD allebei de keren op de 13e.
Uitgaande van een lf van 14 is mn NOD is de 7e, maar soms is ie ook wel eens 13. Ik heb voorlopig geen enkele aandrang om eerder te gaan testen, dus denk dat ik maar gewoon ga afwachten... Heb al genoeg spierwitte testen gezien voor de aankomende 5 jaar
He bah koeky ((KNUFF)) maar je blijft in april? Gezellie! Enneuh...moet dat rood zo dik in de lijst...tis toch al confronterend genoeg!
Wanneer je uitgaat van een cyclus van 28 dagen is je NOD voor feb en maart in de niet-schrikkeljaren altijd op dezelfde datum (sorry moest even de smart-ass uithangen )
@ nana: uhm nee.. als je het aangifte programma downloaden kon je aangeven of je de vooraf ingevulde versie wilde hebben! (kan heel NL ) En daar staat dan je salaris enzo al ingevuld! @ nana 2: .. ik heb mezelf aant dak vastgelijmd! @ Dicky: oh jeej... haha.. zullen wel lentekriebels en oms zijn of niet natuurlijk!
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord. Zeker handig! Ga ik volgend jaar gebruik van maken (dan kan ik tenminste mn jaaropgaaf weer lekker kwijt maken dit jaat ) Wat betreft dat lijmen, goed zo Lekker aan het dak blijven zitten tot je NOD en dan zie je het vanzelf wel. Mocht je je toch weer los weten te wrikken dan staat de NOD-politie voor je klaar met een hogedruk brandslang vol secondelijm...
ohh, koeky dat is balen meid! Maar gelukkig blijf jij ook in april! Jij hebt dus nog kans op dit goed te maken in april. Ik duim voor je! @ all, het is nu dan eindelijk april....wordt dus tijd voor weer een paar roze chocolade eitjes! We gaan dat record van maart natuurlijk nog wel verbreken he!
Zekers! De meiden die nu op rood staan hebben nog een NOD in april, dus allemaal op roze kan nog steeds!
Heey Joyce. Zal ik bij je komen op het dak zitten. Begin hier ook weer wat te zweven. De dagen duren steeds langer voor de NOD. Wanneer gaan we testen? Er deed nog iemand van ons mee toch? Wie was dat ook al weer?