NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend spannend! tot zo!

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Hehe Miran!

Ja, ik weet het niet ivm mijn ei, maar gewoon maar aan de klus vanaf vandaag ;) Heb het gevoel dat ik pas in mei een positest ga zien, weet niet waarom... Maar ik ga mijn gevoel eens dik ongelijk bewijzen deze maand seh!

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @Dicky.....

Wow, ik hoop zo voor je dat het raak is, superveel succes........horen het snel!

Tot straks!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    fingers crossed dicky!

Nou lies...bewijs ze maar ongelijk die gevoelens! lekker klussen dus vanaaf hihi...

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oeh Lekker!

ego: :confused: wow... net klodders wit daar beneden... :confused:
    Balen dat ik pas sinds deze maand een cycluskaart bij houd.. ff checken bij mijnkalender.net
    .. gecheckt:
    Woe voor de zondag van ongi wit gehad maar anders dan nu (zelfde als gister), dagen erna niks speciaals genoteerd en gevoelige (.)(.) had ik ook maar anders... en had vanaf vrijdag roze en hoofdpijn, de normale PMS klachtjes... hmmss...
    nou ja, zal dus wel niks zijn!
    einde ego!

Dicky: succes!

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Gooo Dicky!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik denk ook dat het inderdaad niet klopt. Maar vaak kun je dan ook alleen maar bezwaar maken. Er klopt wel meer niet hoor bij de belastingdienst.. ;)

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
  9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Iedereen in de zon zeker? :(.
    ikke werken.. en soms ff hier refreshen.. maar ja... er is niemand! :(

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Joyce: jij ook aan het werk? Hier ook! Eindelijk is hier dan ook de zon doorgebroken! Laat ook hier de lente maar beginnen. Het weekend staat namelijk alweer bijna voor de deur...
    Groet!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kwas er nog...soms f5..maar was ook tv aan het kijken een beetje.....zit te wachten totdat kleine wakker is...gaan we nog een wandeltje doen vandaag...toenstraks ook maar zogauw we buiten kwamen lag ze al bijna te ronken in de wagen....dus geen wandeltje gedaan...

maareuhm hier is het niet zo zonnig meer hoor!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier wel! maar ja, zit binnen dus..
    lekker hoor, wandelen!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, hier beginnen er lanzaamaan steeds meer wolken te komen.....Maar ohhhhh, wat is het topweer!

Zit helaas binnen (heb geen tuin/balkon).....Effe wat dingen regelen voor vrijgezellenfeest van mijn vriendinnetje.........En achterstallig papierwerk opruimen....Tja, soms heb je van die dagen.

14. Stapper

Stapper Lid

27 mrt 2009
    35
    0
    0
    Voelen jullie al wat?
    Misselijk of zo?

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nope, niet misselijk.....
    Heb wel last van volle, grote, stevige boobs......met flinke blauwe aderen. Ook krijg ik mijn broeken al een paar dagen niet meer dicht (als ik zit), net of er iets in de weg zit. Ben moe, plas me een ongeluk......Maar heb dit eigenlijk iedere maand wel, dus probeer mezelf niet gek te maken, maar vind het enorm spannend, was het maar vast zaterdag!

En jij?

ALARM: vraagt assistentie van NOD-politie voor het extra goed vastzetten van knorretje84 aan het dak van de befaamde roze Audi ! ALARM!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja van alles, maar kan ook oms zijn.. of verkouden.. of misselijk..

@ knorretje: HIERRRRRRR jij!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
  18. Stapper

Stapper Lid

27 mrt 2009
    35
    0
    0
    nou, ik ben echt al drie dagen kotsmisselijk (sorry)
    slaap slecht en mijn boops voelen heel branderig..
    Moet ook constant naar het toilet en ben heel moe!

Heb al een test gedaan en zag een heel licht streepje..

Maar ik durf nog niets te zeggen, vorige maand teste ik ook positief voor mijn NOD en kreeg 1 dag na mijn NOD toch bloedverlies.

Anders dan normaal, zodat de HA mij doorverwees, helaas tijdens de echo was niets meer te zien.. (inwendig)

Dus ik wacht rustig af (nou ja rustig!) tot zaterdag (als ik het kan volhouden)

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *tuduuu tuduuuu tuduuuu* *Brandslang met secondelijm wordt op knorretje gericht, de kraan wordt helemaal opengedraaid en de voeten van Knorretje worden helemaal onder gespoten en extra stevig op het dak gedrukt* (hoop dat je niet teveel waarde aan je schoenen hechtte :))

Kan hier ook niet naar buiten, zit op werk :( . Behoorlijk frustererend, want ik kijk deels uit op een parkje waar ANDERE MENSEN! heeeerlijk in het zonnetje zitten :x

@stapper: nope, niet echt. Ja, nog steeds pijnlijke (*)(*), maar die tel ik neit mee, want die zeggen bij mij niets (heb ik heel vaak).

Deel Deze Pagina