1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 5 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen![/quote] I.v.m. Primolut en Clomid zet ik me ook hier op de lijst voor 5 april heb me in maart op de 30e gezet.. We zullen alles even moeten afwachten.
Kan je dan niet alvast een afspraak maken met de Gyn? dr gaan ook nog wat onderzoeken aan vooraf dat je aan de Clomid mag begiinnne sorry dat ik zo tussen door kom stormen
Ze gaan je bloedwaardes controleren, op van alles en nog wat. Komt daar iets uit bv. PCO dan zou je de eerst volgende cyclus mogen beginnen met Clomid, wij hebben 28-01 te horen gekregen van onze MK en mag op cd drie beginnen met Clomid, het kan dus echt heel snel gaan. maar aangezien je al zolang bezig ben zou ik echt een afspraak maken bij de gyn. Dit kan zo echt niet langer..
nee, ik weet t. pco heb ik niet, hadden ze anders al lang moeten hebben gezien.... ben zo van vanbinnen gefilmd wat t wel is.... geen idee...
Nou dat klinkt heel lekker 'van binnen gefilmd ' . Ik heb dan alleen echo's gehad en dat zag er ook allemaal super uit, maar uit het bloed kwam wat anders .. Hebben ze je mannetje ook gecontroleerd?
hallo ik ben vandaag ongesteld geworden, ben net gestopt met de pil, dus eind van de maand verwacht ik mijn NOD.....
@ Tante Mars: welkom @ LadyJoey: Ik hoop echt snel roze meid... @ lama: heb je je NOD in april of eind maart?
nee, mijn mannetje nog niet... Maar we zijn al drie keer zwanger geweest, waarvan de laatste keer van een gezond vruchtje, dus het kan wel.... misschien moet mn lijf rust nemen... kus
Ook ik meld me voor de april lijst.... 4 april is mijn NOD! Sla maart compleet over ivm onregelmatige cyclus (afgelopen ronde 36) dusss....Hopelijk brengt april veel geluk! Ik zie dat ik al lotgenoten hebt........Gelukkig maar (of niet, het is maar hoe je het bekijkt!)
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 5 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!