NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Maar je kan toch een andere nemen als die je niet bevalt? Heb ik ook gedaan.

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    ja hoor, dat mag. Hadden ze bij mij vooraf ook aangegeven.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou moet er wel eentje beschikbaar zijn...ik woon in berghem..en boekel is niet echt langs de deur...maar er waren geen kraamverzorgende hier in de buurt meer beschikbaar!

En mijn vriendin..die heeft gezegt je hoeft niet meer terug te komen...degene die toen kwam was ook niet veel soeps...die deed niets...behalve thee zetten en kletsen...

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    En daar wordt je dan ook weer niet vrolijk van, alleen maar kletsen en thee zetten. Daar heb je geen kraamverzorgster voor nodig.

5. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja had ik ook! Gelukkig was mijn vriend ook thuis, maar we hadden na de eerste dan een schat! Echt heel lief. Ik vind het heel belangrijk dat de kraamperiode goed en fijn verloopt, het is toch een tijd die je niet snel vergeet.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nope...die wou zelfs het toilet niet schonmaken...ff met een doekje erover dat was het...terwijl mijn vriendin flink in was geknipt en maar 1 wc in het huis had...waar dus ook alle visite op ging....

Heeft ze zelf met emmer en schrobber maar die wc staan schoonmaken...zielig...

Mijn verzorgende deed al mijn opgestapelde was wegwerken...en schoonmaken en eten maken...die deed alles voor me...zelfs als ik even in de douche ging voor de kleine zorgen lekker ermee knuffelen mijn helpen met borstvoeding...(alles wat een kraamverzorgster moet doen)

Mijn vriendin heeft lopen vechten met de borstvoeding...moest kolven omdat de kleine teveel was afgevallen en niet goed meer dronk...kreeg commentaar omdat ze experimenteerde met voeden van de kraam...(CB had dat zo gezegd, wijkverpleegster ook dat ze moest kolven dan voeden met flesje..dan borst erachteraan....) echt die heeft het moeilijk gehad...en ook opgegeven na 3 weken..

Groetjes,
    Miranda

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    De kraamverzorgster van ons deed echt het hele huishouden, badkamer poetsen, de was, strijken, de hele beneden verdieping poetsen, koken en dat terwijl mijn man ook gewoon thuis was.

En inderdaad de wc is wel prioriteit nr 1 als je net bent bevallen, dat die heel goed schoon is. Maar dat ze dat zelf heeft gedaan, is ook echt wel heel sneu! Ik hoop dat niemand die net is bevallen, dat hoeft mee te maken!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee idd...tis dat ze 3 weken voor mij was bevallen dus ik had al schrik hihi...gelukkig had ik wel een schat!

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    wel leuk, dat jullie kindjes ongeveer even oud zijn!
    En gelukkig had jij een betere, ik zou er dan ook wel bang voor zijn....

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi..ja leuk he...zei ging overtijd...en als ik bv eerder was geweest waren we nog dichter bij elkaar...maar ik ging ook overtijd....nu heb ik nog een andere vriendin...en die is 2 weken na mij bevallen hihi precies op uitgerekende datum...

Grappig hoor...1 februari kindje 1 maart kindje 1 april kindje...

28 februari 24 maart 5 april....

Groetjes,
    Miranda

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Dat is echt leuk zeg! Met drie kindjes zo dicht bij elkaar.
    Het zou ook nog echt leuk zijn, als ze later ook nog vriendjes/vriendinnetjes zijn/worden.

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik ben er weer weg van! Kom vanavond nog wel even kijken!

Doei

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grrrr, effe mijn frustratie eisen.....

Hoe groot is de kans dat je 3x achter elkaar te horen krijgt dat het huis wat je op het oog hebt voor je neus wordt weggekaapt?

Zou vanmiddag gaan kijken (2e keer) en bod uitbrengen, word ik gebeld: is het huis verkocht!

Dit is nu al de 3e keer dat me dit overkomt......Lees dat veel meiden moeite hebben met huis verkopen, ik heb moeite met een huis krijgen die ik leuk vind....

Net Funda afgespeurd, heb wel weer iets interessants gezien, maar ja...........Weet het ff niet meer hoor.......

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Huhhh frustratie eisen, wist niet dat het kon!

Haha, zo boos en teleurgesteld ben ik dus........

Het is natuurlijk: mijn frustratie uiten.......hihi!

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey berenbotje, klopt, dat is ze. tenger meiske, grote ogen en heel vriendelijk... immer een glimlach op dat gezicht ;)

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    knorretje... dat is echt verschrikkelijk ja!
    Wij vinden geen huizen die nu te koop staan leuk... jah, wel leuk, maar die zittten een 70 000 boven prijsklasse hahahaha

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Meiden wat kunnen jullie goed kletsen zeg. Ben ik ff 4 uurtjes druk, zijn er 4 pags bijgekomen :D .

@Joyce: :oops: Sjorrie, had niet door dat je huis al zo lang in de verkoop stond. Pfffff, daar wordt je dan ook niet blij van. Ik hoop dat deze kijkers dan snel kopers worden!

@Knorretje: He bah, op die manier is een huisje kopen ook niet leuk, zeg. Maak je je helemala blij met een huis is het al weg :( . Hoop dat je snel wat leuks en betaalbaars vindt!

@Miranda: echt belachelijk van die kraamverzorgster die niet eens de wc wilde doen :( ! Daar zou ik dan dus echt een klacht over indienen bij haar bureau (als ze tenminste geen zzp-er is). Als er maar genoeg klachten komen, wordt ze vanzelf op het matje geroepen bij haar baas denk ik dan...
    Ik zou eigenlijk van te voren eerst een keer met zo'n kraamverzorgende willen praten over wat ze wel en niet doet. Weet eigenlijk niet of dat uberhaupt mogelijk is hoor. Maar dan kom je na de bevalling niet voor dit soort verassingen te staan. Maar ja, laat ik me verloopig eerst maar es bezig houden met een eitje produceren :rolleyes: .

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @all: en ik ga er gelijk weer vandoor. Werkdag zit erop en ga zo lekker eten met een dinnetje. Hmmmm, mag ik eindelijk weer een glaasje wijn bij, mjammie :D . Bis morgen!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Geeft niks hoor... hihi.. Kunt niet alles van iedereen onthouden toch?
    Maar mijn makelaar is ook positief dus.. ben echt super benieuwd!
    Het zou wat zijn zeg.. wachten we al 1,5 jaar en dan nu zomaar ineens als je het het minste verwacht.....
    Hopelijk helpt dat ook mee met zwanger worden want stiekem is het wel een soort van last.. ik bedoel.. stel ik word zwanger en we hebben 2 huizen.. wat dan? in welke stad ga ik naar de HA enzo? en hoe met de babykamer enzo... Het zou gewoon echt een last minder zijn.. wel ff zoeken, maar ja.. so be it!

20. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    hey dames..

kom ook gezellig bij de nod april... eigenlijk hoor ik nog bij maart, maar deze maand slaan we een ronde over ( bepaalde redenen) maar we gaan er in april dus voor, hopelijk word het dan goed nieuws hahaha.

is alweer behoorlijk druk hiero hahaha

kuzz

Deel Deze Pagina