hihihi dat gaat je mannetje niet geloven straks hoe ga je het vertellen? of weet ie het al? super de super!
@ dicky: heb je hyves niet eens .... maar sowieso denk ik dat je liever wacht met uitspraken tot na zoveel weken toch?
GEFELICITEERD, KICKEN MAN...ECHT GAAF! Ga met volle teugen genieten en laat schoonouders lekker denken wat ze willen. KNUFFEL
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang verhaal heb zelf geen moeder meer, mijn vader laat me stikken nadat ik hem pas 3 jaar ken mijn vriend heeft geen ouders meer, alleen een stiefvader met vriendin...... dus WHAT THE F**K dusssssssssss hihi
Hoi ik ben er weer. Heb ontzettende buikpijn vanmiddag blijkbaar iets te zwaar getild tafel van 30 kilo ofzo , dom dom dom. Sindsdin weer pijnlijke trekken in BM .. Kom zo weer ff eten en achter bezig dan lees ik ff bij
Jeetje, heftig.........Is je moeder al lang overleden? En pfff, je vriend ook zijn ouders verloren.....Heftig hoor.......Wat zullen jullie hecht zijn als gezinnetje, of nie?
mijn moeder is gestorven aan een maagbloeding in 1997, ze was net klaar met afkicken van de drugs na een jarenlang gevecht. Niet eerlijk!
Pfff, heftig......je was toen 14......ongelofelijk.....Ben er ff helemaal stil van......En dan ook nog je vader "kwijtraken"....En je vriend ook geen ouders meer........Hoe kunnen dingen toch lopen.......
Vandaag is mijn NOD, tot nu toe nog geen vuiltje aan de lucht (wel regelmatige cyclus) dus tis nog ff afwachten!
Morgenvroeg is de bedoeling als de nog niet zijn langsgekomen. En geen derde ronde omdat ik dacht dat mijn ei er was toen mijn vriend al vertrokken was (hijs een week weg en een week thuis en mijn ei was volgens mij 2 dagen na zijn vertrek). En een dag voor zijn vertrek had hij geen zin om te knuffelen dus ik had zoiets van, tis niet raak. MIsschien zit ik mezelf hier ook wel gek te maken hihi :-#
dag dames, ik ga eten bedankt voor alles! ik kom misschien vanavond nog ff langwaaien! dikke dikke kus!