@ Dicky; gister nog lekker met je mannetje iets speciaals gedaan om de zwangerschap te vieren? @ Babylove; ik snap je helemaal ivm je lichaam! En de prikpil moet nu echt wel uit je lijf zijn. @ Surf; gewoon gezellig mee blijven babbelen @Mermaid; wat is er mis gegaan op je werk? Succes met oplossen! Altijd naar om te moeten doen.
Worst een beetje chagerijnig van mijn banner, hij loopt niet meer, blijft altijd hangen, wat doe ik verkeerd?
De fout die ik maakte is op zich wel op te lossen, maar dan hebben we een probleem met gelden overboeken naar de cliënt. Cliënt krijgt geld dan later en tja, da's natuurlijk niet de bedoeling. De notaris waar ik voor werk is nu dus ook niet zo blij met me (en terecht uiteraard). Ik moet nu dus gaan bellen naar bepaalde instantie om e.e.a. op te lossen. Hoop dus dat men mee wil werken.....
nou meiden gewoon niks test gaf 1 streep aan dus not pregnant zucht ik twijfel zo erg nu vorig maand had ik dit met allen maar wat lichte bruin verlies
He vervelend die onzekerheid, maar ja zolang je nog niet echt ongesteld bent...zou het toch echt nog kunnen...