nog niet opgeven meid! Probeer je gedachten maar even te verzetten, dan gaat de tijd ook niet zo langzaam. Dikke knuffel!
@BabyLove Het is moeilijk als je lichaam zo veranderlijk is als de nacht. Er is niets aan vast te knopen. Om helemaal giebel van te worden. Heel veel sterkte. En huilen mag best. Ik kan je een virtuele schouder aanbieden.. Lfs!
Dicky, ik zag in het fotoalbum je positieve test! Maar wat lees ik nu? Is je test niet meer positief?
@ ego: Ik blijk meer bezig te zijn met zwanger willen worden dan ik dacht... Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik zwanger zou zijn en dat het kleinttje geboren was en dat mijn man en ik zo blij waren enzo... Best shiips om dan wakker te worden. Hele droom verstoord..
@ Babylove.... Ik dacht precies hetzelfde meid... Het lukt me nooooooooit, dacht ik. Maar na 10 maanden is het toch gelukt, dus hou gewoon moed meid, ookal is het elke maand weer een ongelooflijke tegenslag. Jouw (en jullie allemaal natuurlijk) dag komt ook heus! Er is dát kindje wat jou als mamma zoekt, hij of zij heeft je alleen nog niet gevonden... Maar hij/zij zal zijn/haar mamma vinden... Kus en knuf!
aangezien het nu april is ga ik verder op de april nod. misschien helpt het en wordt ik dan ongi, of een posistieve test. ik heb net gebeld met de huisarts, morgenochtend 8.10 uur heb ik een afspraak staan. Spannend hoor.
Dames, ik ga mijn kids aankleden, we hebben een lekkere luie dag vandaag. Ook de douche moet een beurt hebben! Dikke kus!
@babylove....gewoon even lekker alles eruit gooien, is helemaal niet erg. Ik kan me niet voorstellen dat je nog steeds aan het ontpillen bent...maar misschien ook wel. Ik heb geen ervaring met de prikpil. Is het niet goed om anders gewoon de huisarts te bellen en het even aan hem/haar te vragen? Misschien ben je dan heel snel gerustgesteld.?
@ Babylove: Meisje toch....Ben je alleen thuis of is je mannetje er om je te troosten. En als je zin hebt om te huilen gewoon doen hoor, soms kan dat heel erg opluchten.