NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @babylove, ooow wat een tegenvaller! k duim voor je dat het toch nog posi wordt deze maand, want zolang het niet doorzet, moet je wel hoop houden hoor! *duimduimduimduimduimduimduimduimduim*

@dicky: GEFELICITEERD! wat een mooie streep! geniet ervan!

@muurtje: ja gek hoor, had ik dus afgelopen maand ook. Dacht dat ik rond dag 14 mijn ei had gehad, helemaal blij, zou ik weer een mooie cyclus van 29 (langere lf) dagen hebben, krijg ik vier dagen later weer doorzichtig slijm, dus ik ,huh, weer een ei? maar wrs is dat m wel pas geweest, want ik ben vandaag pas ongie geworden...
    ik zou dus gewoon weer aan de klus als ik jou was, anders mis je m mssn deze maand...
    het blijft vaag ons vrouwenlichaam...

@tantemars: gaat goed tante, hier en daar toch al wel wat kwaaltjes, wanneer ga je testen?

@de rest: ik moet zeggen dat ik het niet meer weet... sowwy...

hopelijk brengt deze maand alleen nog maar ROZE!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Justfem,

ik had jou twee week terug ook een pb gestuurd voor pendelen. Had je die ook ontvangen?

Groetjes

3. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    @justfem heb het naar je verzonden
    ben benieuwd.
    ik zou gewoon effe bellen vragen wat het kan zijn weet je ook een beetje wat er aan de hand ben voor je eigen gerust stelling

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb voor de zekerheid maar en ovutestje gedaan. En deze is negatief. Snappen jullie 't? ik niet meer. Ik ben echt helemaal de weg kwijt...

Ik ga even mijn zieke man verzorgen... tot later! X

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik begrijp het ook niet hoor Muurtje
    weet ook niet wat ik moet tikken

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm vaag hoor! dan kan je denk ik alleen maar weer afwachten, hoe vervelend ook... :(

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goede morgen meiden

Babylove **digiknuf** wat balen dat het zo onduidelijk is voor je..hopelijk kan de HA je idd iets gerust stellen..tot je mannetje thuis is kom je maar lekker hier je hart luchten hoor! **digiknuf**

Muurtje gewoon door klussen! hihi altijd een goed excuus om je mannetje in bed te verrassen :p ow te laat...eeehm stuur em terug naar bed! zuster muur komt zo kijken met koffie ;)

Elegance, hoe is het nu met je? heb je al meer duidelijkheid gekregen over je mannetje en de anderen? kruip maar lekker in een "uit de wind hoek en in de zon" dan is het vast heerlijk plus een boel vitamintjes!

Tante ben zoooo benieuwd, klinkt allemaal heel verdacht!

@hier, rustig de duivels zijn bijna weg dus kan de pret weer beginnen!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh heb net ziekenhuis gebeld...kon op 24 april...maar dan kon ik niet...ik moet dus die 4 weken fulltime werken..maar nu heb ik een afspraak op 6 mei! kan ik er naar uitkijken...en ze adviseerde me als ik nu wil weten wat er aan de hand is met mijn lichaam om even aan de HA te vragen of ik een bloedtest mag doen!

Dat ga ik zo meteen even doen dan!

Enneuh...tis een intake gesprek hoor...dus hij zal nog niets gaan doen...denk zelfs niet kijken met echo...(hopelijk wel) maar ik zal wel zien...als die durft te zeggen nou je bent nog steeds niets afgevallen.....dan knijp ik em de strot dicht! En ga direct een klacht indienen...........

ooh benhelemaal happy en zenuwachtig!

groetjes,
    Miranda

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi Miranda,

Succes bij de HA en natuurlijk op 6 Mei!

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    nou de dokter belde net toch wat eerder dan dat ik dacht. ik heb om 14.50 uur een afspraak ze wilt wat binnen kijken en wat testen afnemen denk dat er misschien en infectie kan zijn als dat niet het geval is gaan we verder kijken. baal hier wel van nou ga ik me stressen met het idee dat er iets mis is met mij. hoop gewoon dat alles goed komt

men dag wordt er niet vrolijk op

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Baby: Jij ook succes vandaag! Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meisie toch! Beter dat ze kijken en jou gerust kunnen stellen dat er niets aan de hand is. Of ze ontdekken een ontsteking en ze kunnen je heel snel er weer van af helpen. Beter dan er mee rond blijven lopen. Misschien dat dat het wel was wat een zwangerschap tegen hield. Dus... positief zien! Je heb er alleen maar baad bij!
    Sterkte straks. Laat je ff weten wat de doc zei?

13. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik mag me hier ook melden wil graag een ritje in die gave roze bak! Ben niet helemaal nieuw hier maar tijdje niet actief geweest. Hoop dat ik weer gezellig mee mag kletsen en wens iedereen heeel veel succes
    O ja mijn nod is als het goed is 28 april!

Gr Joyce

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @mgwc ooh heb je al gebeld naar de HA? fijn dat je weer een afspraak hebt bij het zh!

@babylove oooh meis, wat vervelend! maar het komt goed heus! dat ze je wil zien betekend ook meer duidelijkheid toch? en dat onderzoek is preventief lijkt me! wil niet zeggen dat er iets is..en mocht er toch iets zijn kan het ook heel onschuldig zijn! sterkte meis en als je je tranen wil laten lopen gewoon doen! knuff **biedt haar schouder aan**

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bleee heb er geen zin in. Straks om 15.00 uur werken... Het is veel te lekker weer om hard te werken. @Baby Ga lekker anders een wandeling maken en zonne-energie opsnuiven. Doet goed. Gedachte verzetten. lfs!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Babylove, heb ff voor je gegoogled:
    Dus ik vermoed dat je van een 3 tot 4 maand ontpillen mag uitgaan en dat als de menstruatie is teruggekeerd alle hormonen uit je bloed zijn.

En wees blij dat de HA zo snel belt joh! :)
    Bekijk het positief: er word wat gedaan en het is ws niks!

@ muurtje: hmm.... raar... maar die ovutest: je had natuurlijk eerder ook al geplast dus nu heb je te weinig geconcentreerd, tenminste lees wel eens dat je dan om de 4 uur maar mag plassen ofzo...
    in ieder geval.. ik zou klussen!
    oh! wacht! is het slijm draderig of niet?
    En heb je zin? als in ben je opgewonden?
    Ik heb nl ook wel eens dat ik dat later in de maand weer heb! maar dan heb ik zin in mijn mannetje..
    en wat je lichaam dan doet is voorbereiden op de seks en die bm naar achter anders past hij er niet in he alsie zo laag blijft hangen ;)

@ hier: ik heb licht gelig slijm.. rekenen jullie dit als wit of als roze? is wel meer als vorige maand, heb ik het idee.. maar ja, we zien wel! :)

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    welkom suiske! nou maak je borst nat er wordt hier heel wat gezellig afgekletst!
    ik zal is kijken of ik de lijst nog terug vinden kan...of weet iemand toevallig welke pagina?

muurtje, aj werken met dit weer is niet altijd leuk nee...kan je niet buiten zitten tijdens het werk?

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey joyce, nou ik vind dat geen roze hoor! eerder een gebroken wit achtig iets..

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ joyce. Nix slijmerig aan mij. hihi. Man is echt niet voor klussen vatbaar... Jammer... ;) Mischien later.

Eh... gelig slijm? klinkt niet echt lekker.

@ Maaikyb ik ga in ieder geval proberen om op het balkon terecht tekomen tijdens de vergadering... ;)

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja ik denk er nu ook zo over wordt er even gekeken en weet ik ook wat me te wachten staat als ik er ben geweest laat ik jullie zeker weten gelukkig is het een vrouwelijk huisarts en die kent men situatie gelukkig

Deel Deze Pagina