NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 & Niene 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid 28: Moosje25 & suiske 29: Todavia & Koeky 30: Ladypink & Jada1984 TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy 133 dames voor de ROZE AUDI 4 Zwanger, 4 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Je staat erbij, veel succes deze ronde!
@ maaike: ja idd die kleur.. niet wit, niet geel, maar gebroken wittig.. ok.. thanks! heb de lijst ergens gezien.. maar waar... pfff @ muurtje: hoezo klinkt niet goed? Zo lang het niet groen is of schuimt is alles mogelijk hoor Kijk maar in mijn album
@mgwc. ik had een afspraak in het ziekenhuis op 22 april. Maar dan konden we ook niet. Heb nu ook een afspraak op 6 mei. Das toevallig.
Ja dat zou idd nog toevalliger zijn. Dit wordt ons eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. Ivm het niet zwanger worden. We hebben allebei al een formulier ingevuld met allerlei vragen. Nu moeten we dus 6 mei heen en wordt er begonnen met onderzoeken. en jij?
Ik heb PCO, mijn vorige zwangerschap is gelukt dmv Clomid te nemen. Nu zijn we al een jaar verder zonder enige beschermin en nog steeds niets...en heb een rare cyclus. Had ik voorheen geen bloedingen nu om de 3 weken en soms wel 2 weken lang....Dus waarschijnlijk nog geen eisprong...en we willen dus zwanger worden. Daarvoor moet ik langs de gynae want de ha schrijft geen clomid voor..... Groetjes, Miranda
Sorry, geel klinkt mij niet goed in de oren... daar in tegen room wit wel. Sorry. Wilde je niet ongerust maken.
In totaal sinds stoppen met pil bijna 3 jaar...maar 6 rondes clomid later 50 mg 100 mg 150 mg....en dat 4 keer...
ja en voor jouw ook! heb je een vermoeden wat er mis is? Heb je rare cyclussen? ofzo iets? En hoe lang ben je al bezig? oh zie nu je onderschrift...das best wel lang jah... Heel veel succes 6 mei hoor!
Hey meiden! Dicky wat leest mijn oog! Gefeliciteerd meid! @ Ego: sorry dat ik er niet was. Mijn schat stond dinsdagavond ineens in mijn tuin toen ik de laatste zonnestraaltjes aan het opvangen was! Mijn zwager ook, alleen mijn stiefvader zit nog vast, hij is vandaag overgeplaatst na zijn voorgeleiding en de advocaat vertelde dat er een hoop rare haken en ogen aan dit verhaal zitten en dat vond de recherche ook, dus we hebben goede hoop op een goede afloop. @Hier: Na twee wilde vrijpartijen sinds hij terug was verlies ik nu wat donkerbruin bloed. Ik weet zeker dat dit mijn ongie is eigenlijk maar zou het kunnen zijn dat hij wat geraakt heeft? Heel raar want dit betekend een cyclus van maar 31 dagen... En dan strookt het weer niet met mijn ei... Maaaaar: dan kan Justfem weleens gelijk hebben en heb ik zeker een ei in april, wat zou dat freaky zijn. Hoe dan ook, jullie krijgen mij hier met geen stok weg, ik blijf gewoon in april hangen hoor! Kus Sue
Ja jij ook heel veel succes. Heb niet echt een idee wat er mis kan zijn. Heb wel het idee dat de oorzaak bij mij ligt. Waarom?Weet ik niet. Ik laat het allemaal maar over me heen komen. De HA had het over cystes in de eierstokken. Maar zegt ze ik wil niet op de stoel van de gyn gaan zitten. Dan denk ik hou dan je mond Ga ik weer van alles in mijn hoofd halen.
@Suekes; Wat geweldig dat je mannetje terug is! Ben zo blij voor je! En ik hoop dat je stiefvader ook snel weer op vrije voeten is! X
Hoi meiden! @Babylove: Och meissie . Wat ontzettend jammer dat je weer nega hebt getest *Hele dikke digiknuffel*. Ik hoop dat de dokter je straks verteld dat je kerngezond bent en dat je eind deze maand alsnog op roze mag! @Muurtje: ik las ergens op FF dat je ook best nog vruchtbaarslijm kan hebben (en zachte bm) na je ei. Dit wordt namelijk veroorzaakt door hoge niveau's van oestrogeen en hoewel oestrogeen normaal altijd net voor je ei het hoogst is, is het niet raar als het later in je cyclus nog een keer hoog is (zou zelfs de kans op een zw kunnen verhogen ). Het kan natuurlijk ook goed tat je toch nog geen ei hebt gehad, maar dat hoeft dus zeker niet! Gewoon af en toe nog even klussen voor de zekerheid en dan merk je het vanzelf @Mariska: spannend dat je volgend maand gaat beginnen met onderzoeken. Aan de ene kant is het naturlijk prettig dat er actie wordt genomen, aan de andere kant natuurlijk wel heel erg vervelend dat het niet vanzelf lukt (ik begin heel langzaam zelf ook steeds beter te begrijpen wat dat inhoudt...). Ik hoop dat het resultaat is dat je heel snel zwanger mag worden! Veel sterkte! @Miranda: en voor jou is het inmiddels dus ook de hooooogste tijd dat je op roze mag! Dus miranda's ei en mirandamannetjes zaad doe jullie werk . IK zal voor je duimen dat het deze maand eindelijk weer mag lukken! @all: 10 dagen na mn ei en nog steeds geen symptomen hier. Tja,... Ach, wie weet, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Helaas moet ik als ik wel gewoon weer op rood ga, wel gelijk door na mei, want mn nieuwe NOD zou dan net niet meer in april zijn
suekes..joepie das alvast een begin he...de helft is al thuis! Mariska...cystes...is zo gezien via echo..en ook makkelijk te verhelpen...hopelijk is het dat en ben je gewoon daarna heel snel zwanger!