thx nana...enneuhhh samen roze! geen symptomen...kan goed zijn toch? Hier met zwangerschap ook ineens helemaal niets meer....trouwens nu ook niet meer.....pfff
Thanks muurtje! Lief! Zijn er verder nog spannende dingen gebeurt? Ik zal nog even afwachten of de ongie echt gaat doorzetten, maar vrees het ergste. Denk dat ik dan al naar de dokter ga om te vragen voor een samenlevingstest, we hebben zo ons best gedaan deze maand... zou het de stress zijn geweest?
@nana; he! dank je wel. wist ik nog niet. enne als je op rood komt te staan, wat we natuurlijk niet hopen! wel gezellig hier blijven kleppen hoor.
Maar ik vind het zo knap van de HA dat ze dat na 1 consult aan de hand van menstruatie kan zeggen. Beetje raar. Zeg dan niks en laat het dan ook aan de gyn over Nou ja, we zullen wel zien, afwachten maar. @Nana, zie dat jij idd ook al op ronde 7 zit. Niks aan he als dat steeds allemaal zo lang duurt. Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn.
hallo! ben d'r weer! @suekes: wat fijn dat je vent weer thuis is zeg! En w.b. die bloeding. . . tja kan 2 dingen zijn, dus toch echt afwachten @heitje: nog gefeli! 1 april hahah. Wat rot dat je bent aangereden zeg!n Is die auto wel gestopt? @mars: ooooh foei! Getest! wanneer weer? @ladyjoey & lynette: oooh ongie, wat balen zeg! @babylove: succes bij de huisarts! @elegance: lekker thuis aan het werk? Zit je al in de zon? @hier: ik ga lekker in de zon lunchen met mijn collega's!
Geel is echt normaal hoor, zie in mijn album voor de slijm bijhoud dingetjes en heb er ook 1 van (on) vruchtbaarheid die ook GEEL zegt. Dus nee jullie maken mij niet ongerust, maar eerder jezelf mocht je het ooit krijgen.. Overigens: bij een schimmelinfectie heb je vaak juist veel WITTE afscheiding... @ suekes: hihi jeuj! hij is er weer! maar kan idd dat het iets te wild was hoor.. dus niet druk maken, is vast geen ongi!
Babylove is aan het onderzoeken of ze nou ongi is of dat er iets anders is of stiekem toch zwanger. Ze gaat straks naar HA. Er wordt over clomid gepraat en hoe lang het duurde voor iemand zwanger werd. Sorry ben namen kwijt. enne ik word gek van mijn lichaam en er zal vast nog veel meer over en weer getikt zijn. Moet wel met zo veel pagina's
OOww en nou vergeet ik bijna Dicky te feliciteren . @Dicky: JIPPIEEEE! Super gefeliciteerd, meid! Helemaal geweldig, op naar een hele gezonde december beeb. Geniet ervan! @Suekes: Wat jammer dat je denkt dat je ongi er echt aan zit te komen .Hoop heel hard dat ie toch ver weg wegblijft! En anders kan je misschien nog net deze maand op roze of verhuis je dan ook naar mei? @Muurtje: graag gedaan! Ja, ik kom dan zeker ook nog wel hier kletsen hoor, maar merk altijd dat ik niet zo goed ben in in 2 nods meekletsen (het gaat zoooo snel, dan mis ik helemaal alles )
@ Sue: Wat ontzetten fijn dat je mannetje weer lekker thuis is zeg. Wat zal dat een opluchting zijn. Geniet maar lekker van elkaar. Nu idd hopen dat je stiefvader ook weer snel thuis komt.
tsjah... je weet het soms niet he...wat er in ze omgaat die artsen... afwachten is het spel.....en dat duurt heeeeeeeeel lang...
@ Doortje: Ja even afwachten, Maar het voelt wel heel erg ongie. Ben op dit moment best wel fatalistisch ingesteld dus vandaar mijn teleurstelling meteen al. Zit nog helemaal in de slachtofferrol, bah. @ mijn vent: Ik ben echt heel opgelucht. Hangt hem ook niks boven het hoofd, gewoon geseponeerd. Ze hebben allerhande starsky en hutch verhoortechnieken gebruikt, o.a. dat hij de enige was die nog vastzat, dat de anderen hem hadden verraden, dat ie zijn eigen graf groef. Hij zei wat doen jullie man, ik heb nog net geen aureool op mijn kop, ik werk 40 uur en in het weekend sta ik anderen te helpen met verhuizen, de tuin etc. Hij heeft zich niet laten kennen! Be zo trots op hem! Mijn zwager heeft alleen maar zitten huilen. Nu mijn stiefvader nog vrij!
Das het enige juiste antwoord! wahahah.. Maar had er al eens op gegoogled dus vandaar dat de vraag was "telt het als roze of als wit" en niet de vraag was "is dit wel goed".. hihi Groen is fout iig,.. en schuimerig.. Maar heb dus echt keer gehad, dat de dokter keek met eendenbek dinges.. (sowieso echt een lomperd!.. mijn eigen vrouwelijk HA was op vakantie.. en dit was een lompe boer... maar ok.. dat terzijde) en dat het toen was "nou nou jij hebt veel witte vloed, gaan we maar eens op een schimmeltje onderzoeken.. ".. uiteindelijk bleek niks aan de hand.. maar ja... Had namelijk wel meer witte vloed met pil, dan nu.. gek he?
mannetje is nu onderweg naar huis ben blij dat hij onderweg is heb hem net alles verteld was wel effe geschrokken maar was meer bezorgd om mij. hij hoorde aan men stem dat ik aan het huilen was. we halen men zoontje wat eerder van school en gaan dan naar de dokter.hij wil der ook bij zijn. ben aan de ene kant ook wel opgelucht dat ik het hem net heb verteld hij vondt het ook al zo raar maar een kleine bloeding bij het vegen en daarna niet meer menstrueren wel raar zegd ik maar goed dat er naar wordt gekeken.
Hihi, eeeuhm jaaaa... Ik heb mijn ei in april en tegen de tijd dat ik die heb (met onregelmatige cyclus) weet ik pas wanneer mijn volg. ongie eraan komt, dat is mijn smoes om hier te blijven hangen, ik weet het, is maar een zwak excuus, maar wil hier niet weg... Eerst maar even afwachten. Volgens de pendel van justfem heb ik in mei een positest in handen, dus moet wel op/na 1 mei testen, dus zou ik wel naar mei moeten maar dat doe ik dan lekker op 1 mei of een week daarvoor. Ben jij ook ongie geworden dan? Nee ttoch?
@ babylove wat fijn dat je je mannetje alles hebt kunnen vertellen, hopelijk luchte dat een beetje op. Sterkte bij de ha! @suekes oh wat fijn dat je mannetje weer thuis is! wel lkkr vaag dat ze zoiets doms geprobeerd hebben..hopelijk is je stiefpa ook snel thuis. Geniet van je mannetje! (ben je zelf wel een beetje bijgekomen van het hele gebeuren? jezelf niet vergeten he meid) @hier in het zonnetje, heb mijn laptop maar 's buiten gezet..helaas zie je dan niet zoveel op het scherm..maar maaiky geeft niet zomaar op hups een doos op zijn kant laptop erin en de zon uit beeld, kan ik weer lezen hier zo eerst maar 's een broodje eten..
hum...was het al weer bijna vergeten..of verdrongen... Gisteren nieuws gehad...vrienden van ons...3 weken na ons kindje ook bevallen zijn opnieuw zwanger....ik iwst wel dat ze bezig waren weer...maar t stak wel..en die lieve vent van mij...zegt ie kan je niet blij voor ze zijn! euhm...nee nu even niet! ach ja... Ben nu wel blij voor ze hoor! Ooh een kreun uit de babyfoon...er is er weer een wakker! toedels! Groetje, Miranda