Jammer breezer! Heb je in maart op rood gezet Ik zal je hier ook ff op de nieuwe lijst zetten. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (wil je ook op het overzichtje? Dan ff gegevens doorgeven die je kwijt wilt)
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky 11: Suekes 12: Nonja 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 49 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Je staat erbij hoor breezer!
Hee meis, je had ook al op mij gereageerd in maart dus reageer ik weer op jou in april! Ik was ook bang voor een bbz omdat ik maar van die felle steken bleef houden links onder bij mn lies. Maar ik heb me laten vertellen dat dat gruwelijk veel pijn doet en dat je dat dan echt wel door hebt als je zoiets hebt. Nou zo erg was het bij mij niet dan... Lekker dat je nu met een gerust hart naar ronde 2 kunt! Vrijdag doe ik met je mee hoor! Dan ben ik ook vast helemaal gerust gesteld na een test. Ik voel eigenlijk weinig geks meer dus ik ga ervan uit dat ie nega is... Ik ga mn nestje opzoeken! En hopelijk snel een eitje leggen zodat ik kan gaan broeden! Slaap lekker iedereen! En als je dit 's ochtends lees: een hele goeiemorgen! Hopelijk schijnt het zonnetje weer!
Hi Heitje! Oh! Nou dan maak ik me nergens meer druk om, pfoeh! Zo erg is het lang niet en anders had ik allang bij de HA op de stoep gelegen, haha! Fijn, pak van mijn hart! Nou ik ga keihard voor je (en de rest natuurlijk) duimen dat je hartstikke op roze mag hoor! Als het niet zo mocht zijn dan vindt ik het (ego) wel gezellig dat je in de audi blijft, maar liever op roze tuurlijk! Dikke kus en slaap lekker! Suekes <out>
goedemorgen allemaal, nou hier geen zonnetje jammer genoeg vond het heerlijk gister maar als ik dan t weer nu zie word ik er depri van... Word hier al weer aardig druk... iedereen lekker geslapen? ik wel alleen beetje vroeg wakker
Hi, Ik had een bbz in vergevorderd stadium... moest met spoed diezelfde dag geopereerd worden... maar ik had niet zoveel pijn hoor. Moet ik ook erbij zeggen dat ik een belachelijk hoge pijngrens heb, wat dus niet altijd gemakkelijk is. De eerste keer dat ik echt ineen kromp van de pijn, was toen ze een inwendige echo deed, en met de stick tegen de desbetreffende eileider/plek duwde... man o man... Ik zeg altijd maar, beter goed controleren dan te laat zijn.... Liefs ps de reden dat ik een extra echo kreeg, was omdat ik wat bloed verloor, ik daar panisch over was, dus naar de vk mocht. Vk kon mijn baarmoeder niet vinden, vandaar door naar de gyn. Echoscopist schrok zich een hoedje!
Hoi Yadi Ik heb mezelf er ook bij gezet... Wel een ingrijpend verhaal om te horen dat jullie al zolang wachten... wij zijn pas bezig met ronde 2.... Mijn zus is wel al heel lang bezig (4 jaar) en zij gaat binnenkort starten met ivf. Mijn zus is ook mijn beste vriendin en ik heb in die 4 jaar heel erg met haar meegeleefd dus weet een klein beetje hoe het is om zolang te wachten. Ik zal voor je duimen!
Ja, nonja kunnen we samen verder voor een kerstkindje. heeft ook wel iets met de kerstboom en sneeuw buiten.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes 12: Nonja 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 51 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Roos01: je staat nu op de goede lijst bij 5 april. Je moet altijd de laatst gewijzigde lijst pakken (andere meiden: ik heb het ff in de instructies erbij gezet, misschien helpt het hihi ) Natjuh026: je staat ook op de lijst hoor, je staat bij 10 april! Succes met zwanger worden dames!
denk dat belangrijker is dat de quotes ook worden weggehaald Hier zijn de duivels weer weg.. hister nog wat bruinig en vanmorgen na een robbertje oefenen ook, maar ja... kunnen weer lekker klussen.. Nog ff wachten en dan word ik ws weer giga g... dus das leuk voor vriendje! hahaah.. altijd handig he.. zin hebben rond je ei.. Vorige ronde was ik niet te houden hehe
Fijn dat je ook gerustgesteld bent! Heb je verder nog op internet opgezocht wat klachten kunnen zijn als je een bbz hebt? Ik las ook dat het dan doortrekt naar je schouder en dat je daar dan ook veel last van krijgt. Wie weet helpt het om je helemaal geen zorgen meer te hoeven maken! En wat betreft morgen: ik denk dat ik gewoon kan blijven meekletsen hoor hier! Heb nergens last meer van dus wordt het gewoon ronde 3! Jeetje daar schrik ik wel van. Had je wel een posi-test in handen daarvoor? Omdat je wat bloed verloor later? Hebben ze wel alles kunnen redden? Dit wens je echt je ergste vijand niet toe, pff... Heb zelf ook een zeer hoge pijngrens. Dat is vaak genoeg op de proef gesteld bij mij (heb n handicap aan mn rug) maar gelukkig heb ik nu eigenlijk geen steken meer in mn buik Ik hoop dat het bij jullie beiden snel raak is! Klusserdeklus goed aan de slag dus!
Hihi haha Ik ben ook aan het wachten tot ik es wat zin krijg... wil zomaar nog niet zo vlotten bij mij
Herkenbaar, bij mij kost t ook wat moeite en helemaal als we om de dag gaan doen...maar als we eenmaal bezig zijn...
tja.. als ik kijk naar vorige maand... maand ervoor iets minder .. haha.. wel leuk om te zien in mijnkalender.net.. hahahaha.. allemaal hartjes
nou vorige maand had ik er geen moeite mee hoor! sleepte hem zowat aan de haren mee de slaapkamer in. We doen het sowieso niet verplicht om de dag maar gewoon als we zin hebben.. vorige maand dus ook een tijd elke dag.. hihi Dus kost me geen moeite hoor vorige maand tenminste.. maand ervoor had ik zin en hij niet.. We wisselen elkaar af alleen net steeds niet tegelijk enzo.. handig