NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    *jumpt in de ronte om hcg te vangen* zo das weer binnen he :):) nu maar weer rustig op het wachtbankje gaan zitten :0
    dank je wel chicken :)
    Hier merk ik nog helemaaaaal niks na mijn ei, ik heb zojuist opgezocht wanneer ik wat merkte toen ik zwanger was, toen had ik gisteren al roze gehad :S en nu (.)(.) .. maar dat alles is nog ver te zoeken... ook al is het nog vroeg in de cyclus, stiekem baal ik wel, omdat ik toen al wist dat het raak zou zijn... en ja het is altijd anders.. maar toch.. :) vind mezelf dus ook best vervelend vandaag :)

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hallo meiden! Ook ik ga even plaats maken...moet toch echt eens aan het werk! nog effe 2 uurtjes knallen en dan naar huus! Helaas is mijn manneke pas laat thuis (22:30) van zijn reisje maar dan kan ik lekker ongestoord hier kletsen en op de bank hangen/ tv kijken. Later!

3. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    @joyce: succes, mocht de postbode iets gebracht hebben

@elegance: vervelend ben je niet hoor! wachten duurt lang, nog tien daagjes!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik had normaal wel vanalles en nu minder of anders.. maar ja.. kan dat mijn lichaam eindelijk gewend is aan het zelf doen he..

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Elegance...toen ik vorig jaar zwanger was had ik ook al een paar dagen na het ei hele gevoelige (.)(.). Daarom liep ik ook iedere keer na het ei te voelen enzo. Deze keer voelde ik ook niks en dacht dat het dus wel niet raak zou zijn. Ik heb nu ook pas sinds gisteren gevoelige (.)(.). Het zegt dus echt helemaal niks.... Omdat ik NOD politie ben wil ik je niet te erg laten zweven uiteraard....maar nogmaals, het zegt heeeeeeelemaal niks ;)

En je mag best vervelend zijn....is wel eens lekker op z'n tijd....ik was trouwens de vorige keer absoluut niet te genieten! Nu ook nergens last van...ben heeeeeeeeel lief. :eek:

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ja psies, 10 dagen.. kon wel een vakantie nu gebruiken :):):)

Kris, succes op je werk en geniet van je avondje nixen XD

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahah elegance vind je jezelf vervelend!? ben je wel van het zonnetje aan het genieten? En tja, meer dan afwachten kunnen we niet doen helaas. . . Ik heb wel sinds vandaag wat trekken in de baarmoeder, maar moet zeggen dat ik dat al de hele maand heb :)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee lieve meiden!

Super bedankt voor de lieve en vooral uitgebreide felicitaties! Wat kunnen jullie mooi zingen zeg! ;)

en Dicky en Rebbel: jipppieeeee GEFELICITEERD! Super meiden! Geniet ervan he!

Hier nog meer minder goed nieuws...
    Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek nav die aanrijding. Blijkt gewoon dat het bot in mn knie gescheurd is waar mn kruisband aan vast zit. Ik wist dat er wat mankeerde maar dat het zo erg was..pff.. kreeg een dikke buis in mn knie gerost zodat het bloed eruit kon lopen en nu moet ik 6 weken met een brace en daarna fysiotherapie.
    Mag niks doen!
    Geluk bij een ongeluk dus dat ik niet vermoed zwanger te zijn deze maand. Had er niet aan moeten denken wat er dan zou kunnen gebeuren zeg!
    Maar goed, ik heb dus 6 weken niks te doen, weer genoeg tijd om hier alles bij te lezen!
    Maar eerst achterhalen wie de mensen waren die me aan hebben gereden want de kosten gaan toch wel hoog op lopen ben ik bang....

Zo, weer even genoeg over mezelf... :(

Ik ga snel kijken of er nog meer zwangeren bij zijn gekomen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaa door! ga zometeen naar buiten :)

trekken in je bm? dat had ik vorige maand, maar toen wist ik waar het van kwam.. en ik had het toen ik zw was... vlak na mijn ei :):):) wil je geen hoop geven... :):):) maar 10 dagen zijn veeeeel te lang! :)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he heitje, jeetje dat is niet niks! Verhaal die hele rekening maar op de schuldigen! maar je mag nu dus 6 wken niets doen? pfffff Sterkte hoor!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @heitjekarweitje: vervelend zeg....ben bang dat ik niet alles heb gelezen..wat was er gebeurd?

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    achja, je weet t he? Ben zo nuchter en geduldig ( :rolleyes: ). 1ste paasdag gaan we op roze hoor!
    geniet van de zon, ik ga nu ook nog even met een collega in de tuin zitten, moet zo weer op huisbezoek! Misschien tot vanavond!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @heitje, jee ik heb het helemaal gemist dat je een ongeluk gehad hebt.. wat was er gebeurd?
    Ik wens je iig heel veel beterschap meid, en stiekem wel gezellig als je er vaker bent :)
    hopelijk heb je niet heel veel pijn.. *hug*

14. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    jakkes! wat een naar verhaal... en vooral erg pijnlijk, lijkt me.. succes met speuren, hoop dat je ze gaat vinden!
    als ik jullie zo lees ben ik ineens heel blij dat ik nog veilig op mijn ei aan het wachten ben, maak ik me in ieder geval nog niet druk om elk raar steekje en pijntje... (maar wel heel erg herkenbaar hihi)!

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He Heitje wat vervelend meid van het ongeluk. Ja, inderdaad gelukkig dat je niet zwanger was vorige maand. Zo zie je maar weer. Nou gelukkig is het goed gekomen en sterkte meid met je been.

Dikke kus sweetcandie..

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Heitje: Meid toch! Heb je een ongeluk gehad?! Sorry, dat had ik even niet meegekregen. Gatsiedarrie zeg, "gelukkig" dat t alleen je knie is. Staat misschien een btje raar dat ik dat schrijf, want t is al erg genoeg dat je dat ongeluk überhaupt gehad hebt, maar ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat het veel slechter had kunnen aflopen. Zat je zelf in de auto toen je aangereden werd, of op de fiets of lopend.

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    was helemaal vergeten dat het dan pasen is! :):):)
    veel plezier zometeen in het zonnetje en geniet ervan en miss tot vanaaf!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik had op de fiets boodschappen gehaald bij de AH in de stad en onderweg naar huis kwam er een auto van rechts (maar ik had voorrang). Ik dacht dat ie ging stoppen maar dat deed ie niet en toen fietste ik er al voor...
    Weet weinig meer van de val zelf maar dacht in eerste instantie dat het wel meeviel. Ja wel erg geschrokken en ging jankend op mn fietsie richting huis. Maar onderweg merkte ik al dat mn been/knie erg zeer ging doen. Toen ik thuis was zwol mn hele knie op en ben ik snel op de bank gaan zitten met een zak ijs erop. Toen mn vriend thuiskwam zei ie meteen: foute boel en toen naar de huisarts, eerste hulp, foto's maken en verder weinig onderzoek want mn knie was te dik om wat te kunnen ontdekken.
    Vanochtend weer terug en toen dus die conclusie...
    Baal er zo erg van want ik ben ook rugpatiënt en was net bezig met het openen van een eigen zaakie (die afgelopen zaterdag open ging!) en ging voor het eerst sinds 3 jaar werken.. het lijkt wel of het me niet gegund is zo.

Maar idd, het had veel erger kunnen zijn, ze hadden wel over me heen kunnen rijden en godzijdank gaat het met mn rug nog redelijk goed!
    Maar proberen om zwanger te worden zit er deze en misschien volgende maand niet in en dat vind ik ook heel erg :(

Sorry dat ik even zo over mezelf praat, maar het is wel lekker om het ff te spuien want ben er zo verdrietig van. En mn vriend wordt al helemaal gek van het idee dat ie ineens van alles moet doen in huis, vind ie vreselijk :(

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey dames

vandaag bij de gyn geweest...

de zwemmertjes zijn redelijk goed...
    39 is goed en hij heeft 33...
    ik heb een infectie dus moet pillen slikken...
    en moet weer bloed laten prikken en dan dag 5 en 8 van me cyclus (tenminste zodra me temp omhoog gaat)
    en nu mag ik ff stoppen met tempen tot ik weer ongi ben...
    en als de uitslag van t bloedprikken dan goed is, gaan we een stap verder en gaan ze me baarmoeder bekijken...en me eierstokken of ze goed zijn enz...met een of ander vloeistof en camera dingetje...
    ik weet niet precies wat ze allemaal zei maar goed ik weet dat ik bloed moet prikken en 1 week na de laatste prik op moet bellen..
    en dan hoor ik wel verder...

20. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    He heitje, daar zijn we toch voor, luisteren. Dat is zo heerlijk aan dit forum, dat je af en toe je gal kan spuwen.

Deel Deze Pagina