NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    klussen is voor mij alleen maar lol, dus dat is het probleem niet :D omdat mijn cyclus nogal onregelmatig is, en de positieve test vorige week nogal onverwachts kwam, ben ik gewoon verder gegaan met de ovutesten. ik voel mijn ei namelijk wel, maar niet toen ik positief teste, ik had er een beetje een raar gevoel bij, zeg maar. nu is de test van vandaag wel iets donkerder, maar nog lang niet positief.

dat klussen gaat wel goed komen, ik test nog wel mooi even door, en ga op onderzoek uit wat mijn lichaam allemaal aan het doen is ! :D

2. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    Kan het zijn dat je een aanloop hebt in je ovutesten?

mag iik vragen wat je hiermee bedoeld :oops:

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @babylove hmm jmmr dat je niet meteen meer duidelijkheid hebt..hopelijk gaan de twee weken snel voorbij! misschien maar leuke dingen plannen om te doen voor je zelf en met de kids en mannetje!

@ricmar, oh wat super! mannetje van ricmar net zo goed doen als de vorige keer hé! *duim duim*

wgev veel plezier! dat is wel een goede afleiding! heerlijk :)

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja dat zou ik wel willen maar gaat moeilijk mannetje moet werken en de kids gaan naar school probeer wel gewoon te genieten van het weer dan daar aan te denken maar blijft moeilijk

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hmm vervelend babylove, ik wens je heel veel geduld, snel voorbij gaande tijd, sterkte en veel zonnestralen toe! *digihug*

6. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik begrijp het heel goed, maar voor je het weet zijn die 2 weken voorbij. helemaal met dit weer. en als het nou een beetje meezit krijg je de uitslag ms nog wel eerder.

nou ik ga nu echt weg, anders gaat mijn moeder bellen waar ik blijf, dag dag

7. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Dat het streepje steeds donkerder wordt in de dagen dat je test. Sommige mensen hebben maar op 1 dag een positieve test. Dag 1 negatief, dag 2 positief, dag 3 weer negatief. Of alleen maar een deel van de dag een positieve test en dan is het weer voorbij. Bij mij loopt het op van 2of 3 dagen voor de eisprong wat positief, dan heel positief en de volgende dag weer minder positief. En uiteindelijk weer negatief.

En ja rot he zo'n wisselende cyclus...

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Het is hier rustig....Iedereen is vast aan het genieten van het mooie weer......Dat ga ik morgen doen....Heb vrij......Eerst het hele huis stoffen, zuigen, dweilen en was wegwerken....Daarna genieten! Effe lekker stukkie fietsen ofzo, of met boek naar het park.........Heb geen balkon of tuin dus ja, moet er wel opuit......

Las net dat Katja Schuurman een miskraam heeft gehad. Lijkt me zo rot. Omdat je bekend bent ligt het allemaal op straat........Pffffff.......moet je daar weer maanden over praten in interviews......

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha hoezo verslavend,
    nog ff gauw reageren op nikita.

dag 1 half positief
    dag 2 positief
    dag 3 vet positief
    dag 4 half positief
    dag 5 negatief
    dag 6 negatief
    en nu word ie weer donkerder :(

nou morgen ben ik er weer

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Is niet dom hoor, je kunt idd je ei missen met ovu testen... ben gister met tempen begonnen, ovu testen werd een duur grapje zoveel moet ik er elke maand doen :(

zoeken vrolijk verder, of straks gewoon een knal roze test :D

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoop voor je dat je snel een superroze test in handen mag hebben.....Ik ben heel bewust nog niet begonnen met tempen of ovu-testen.......Ben er al zo mee bezig, ben bang dat ik dan helemaal nergens anders meer over kan nadenken.........Voel mijn ei niet, heb geen flauw idee of ik er wel 1 heb......Als deze ronde niet raak is, wil ik misschien wel temp gaan bijhouden, dan gaan we maand 8 in, en dan mag het van me.......

SUCCES met zoeken!

12. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    #-o Argh, no way....

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grappig........(nou ja, niet dat we het niet voelen maar wel grappig dat ik niet de enige ben)......

"gewoon" om de dag klussen, dan kunnen we het toch niet missen?!

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Zo is het knorretje!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zwaai Zwaai :)

Ennuuu veelste veel rood op de tweede dag van april :( hoe kan dat nou... KOm op lady's :)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zwaai zwaai.....

euhm heb even een goeie zet nodig naar de grond toe...want ik zweef...en dat is niet zo goed!

Mijn HA belde me terug...en nadat ik het wat had verteld van mijn bloedverlies van 5 dagen heel licht zei ze...nu dat lijkt me niet je ongi...........en ik toen ja maar wat dan...mijn ovu testen waren redelijk positief op zaterdag zondag maandag...donkerder dan alle andere in ieders geval....dus ik vermoed een eisprong...zei ook!

En toen zei ik krijg ik een bloedtest om te zien of ik een eisprong heb gehad? Nee zei ze het beste lijkt het me om het af te wachten.....oh...was al depri....

En toen zei ze maar die bloeding zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn!..........wowowowow...wist even niet wat ik moest zeggen...ze kwam er uit haar eigen mee.

Dus als mijn test negatief blijft voglende week en ik word niet ongi kon ik terugbellen voor toch een bloedtest of het afwachten tot 6 mei mijn afspraak met de gynae....

Ik hoop....mijn ene teen staat nog op de grond..de rest hangt ergens halverwege....tussen twijfel en hoop in....

Groetjes,
    Miranda

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Is moeilijk om dan niet te gaan zweven.. :oops:
    Wat spannend zeg pff.

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedeavond dames!

lekker gegeten! roergebakken spinazie met rozijntjes geroosterde kalkoenfilet en tagiatelle.

en jullie?

jeetje miranda, als een dokter dat zegt........meestal zijn dokters wel helder en duidelijk wat dat betreft. De mijne was wel duidelijk hoor! Die zei dat de kans er nog eventueel inzat een mk te krijgen, alhoewel hij ook zei dat ik er van moest genieten!

ik wens jou heel erg veel suc6 miran, ik hoop dat het idd is wat de dokter zegt!

dikke kus!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi zweef zweef......pfffffffffffffffffffffffff zooo alle valse lucht eruit en beide beentjes op de vloer....nog een week wachten...maar als mijn ovutest klopte...mahaaandag...mahaaandag....

en ik heb testen in huis...dus wie weet...ga ervoor zorgen dat ik het druk heb van het weekend hahaha...wil geen witte test zien en dan uur later ongi worden in het weekend...daar heb ik geen zin in!

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina