NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, kan me wel voorstellen dat het ff heftig is om weer te gaan werken, hoelang ben je eruit geweest? Heel veel succes morgen......Lekker op tijd naar bed gaan vanaaf? Effe uitrusten? Ennnuhhhh wat voor een muurschildering ga je van het weekend maken? Lijkt me zo gaaf omdat te kunnen? Ik ben in de kleuterfase blijven hangen, kan niet eens een fatsoenlijk poppetje tekenen. Lekker handig als juf, lang leve het internet! hahahaha!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, geloof dat ik alleen over ben.....Ga er vandoor......Effe bank hangen en dan naar bed....Voel me niet helemaal 100%.....Verkoudheid begint te komen....Beetje jammer....

Hopelijk morgen een dag met roze......Pfff, dan nog 1 dag....spannend....Hoop het zo, maar ga er niet vanuit, ondanks klachtjes (volle/stevige boobs, er lijkt "iets" in de weg te zitten bij mijn buik, vieze stinkscheetjes, opboeren van eten, bloedend tandvlees, redelijk hoge temp 37.8).....Maar ja, heb iedere maand "klachtjes" dus blijf nog ff op het dak van de audi plakken!

Tot morgen meiden, alvast welterusten!

3. bink

bink Lid

14 dec 2006
    48
    0
    0
    hoi hoi!

Ook ik "denk"wat rarigheden te voelen.. Voel al een paar dagen steekjes meerdere malen per dag in baarmoedergebied, alsof er iets aan de gang is!
    Maar ja ken ook imagination wezen he ;) Als ik deze maand niet zwanger ben dan luister ik maar niet meer naar mijn lijf hoor! (zeg ik nu afijn volgende maand voel ik weer van alles :rolleyes:

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik geloof dat ik ook me recordtijd vroeg op bed ga verbeteren :( . Ben echt bekkerdebek af ! bah en heb helemaal niet veel gedaan vandaag :(

Trusten allemaal en tot morgen .

KNUFFF

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Knorretje; Ik ga een jungle-boek kinderkamer maken bij een vriendin van mij. Zij krijgt een tweeling.

Ik ben zo'n half jaar uit de roulatie geweest. Best heftig moet ik zeggen. Vandaag twee uit mijn "oude"team gesproken... voor mij nog steeds niemand nieuw en het management heeft o,6 fte van de team samenstelling afgesnoept. zodat ze 1,6 fte (1,6 werknemer) onderbezetting hebben in het team. Dat is al 1,5 jaar zo!
    En ik weiger terug te gaan in het team tot er iets aan gedaan is.

Ik ga ook stoppen. Welterusten! XXX Mu

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb ik nou ook ;)

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH DICKY!... was ik toch niet stekeblind..hihihhihi... GEFELICITEERD MEISS.... lekker genieten!

@Tante Mars.. hihihi.. jouw test lijkt heel erg op die van dicky 31 mrt.. daar zag ik ook iets op.. en op die van jou ook.. dus dat samen met je symptomen.. spannend hoor.. HOPE SOOOOOO....

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hier nog dames getest vandaag?

liefs rebbel

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat zijn jullie lief :oops:
    Thanks voor alle reacties, daar beur ik wel een beetje van op hoor! :)
    Ik heb idd geen gegevens van die mensen omdat ik dacht dat ik weinig mankeerde. Het waren oudjes en ze waren wel aardig en hielpen me overeind. Vandaag zouden de beveiligingsbeelden gecheckt worden om te kijken of het ongeluk er nog op stond maar het was alweer gewist, grr! Nu maar ff wat briefjes gemaakt om overal op te hangen, in de hoop dat die mensen gaan reageren!
    We hebben een zaakje in laminaat en parketvloeren, dat is nu beetje chaos en we zijn er nog niet helemaal uit hoe we dat gaan oplossen maarja, komt wel goed!

Hoe is het hier? Iedereen zit zeker 6e zintuig te kijken? ;)

Ik ga even wat bijlezen, was gestopt bij het berichtje van Naliey over haar onderzoek. Ik hoop dat je snel meer weet meis!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik wil ook zo'n test met zo'n 2de streepje.. :)

@tante mars.. als ik goed kijk , lijkt het alsof ik ook iets zie hoor..... wanneer ga je nog eens testen?

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen!

@tante mars:eek:eh meid dat klinkt serieus goed hoor! Al die kwaaltjes en een test waar sowieso Dicky al wat in ziet!
    Zelf zie ik het niet zo goed maar die foto in het negatief is ook zooo klein dat ik die hele test al moeilijk kan zien.
    Hoop op een dikke vette mega posi test over een paar dagen!

@muurtje: creatief hoor dat je muurschilderingen maakt! Lijkt me superleuk om te doen! (maar ik kan dat niet.. )
    Succes met je werk!

@kwaaltjes: zozo, ze stapelen zich aan alle kanten alweer lekker op! Jullie maken het spannend meiden!
    Wijjjjj willehhh ROZE zien, wij willuh ROZE zien!

@knorretje: ik hoop dat je verkoudheid niet doorzet hoor! Bah, is het veeel te mooi weertje voor!
    Haha heb je vieze stinkscheetjes..! Hoop dat dát een goed voorteken is dan maar!
    En een fijne dag morgen (als je tenminste niet ziek bent dan op je vrije dag, dat is helemaal zuuur dan!)

@miranda: oeh ik duim voor je meid dat het een innesteling was, wat zou dat geweldig zijn hee! Van mij mag je wel een beetje
    zweven hoor! Maar, doe alles met mate he! ;)

@babylove: balen van je nega-test meid...zucht ik wens je veel sterkte met het wachten op die uitslag...

@ricmar: geweldig dat je een donor weer hebt (had ik nog niet gelezen). Ik hoop dat het is gelukt vandaag! Jij zit dus ook weer
    op het wachtbankje! Ik wens je heeeeeel veel geduld en duim voor je hoor!

@joyce: weet je al wanneer dé test gaat gebeuren?! Spannend! Laat het ons weten he wanneer je het gaat doen!
    Of wordt het sowieso zaterdag?

@sweetcandie: je vroeg wanneer je moet beginnen met klussen... zo snel als je zelf wilt natuurlijk! En het liefst om de dag.
    Doen wij (nog) niet maar zo heb je wel de meeste kans. Als je cyclus 29 dagen is, ben je vanaf dag 12 echt vruchtbaar, bij 32 is dit dan
    vanaf dag 15. Succes!
    Hoe was het huisje kijken?

@Elegance: fijn weekend! (en de andere meiden natuurlijk ook, hihi!)

En voor iedereen een dikke knuffel! Omdat jullie naar elkaar allemaal zo meelevend zijn, niet alleen rond een evt. zwangerschap maar ook andere shit en dat is zo bijzonder eigenlijk! Dat jullie je bekommeren om eigenlijk 'vreemden'. Echt super! :D :D

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Kleine snelle update voor ik de was ga ophangen, kom nl net terug van bezoekje aan vriendin, haar vriend is met mijn vriend op vakantie.. wel kei leuk want kids waren nog net wakker! hihi :D.. zijn echt kei leuk, maar daarover later meer!
    nu ff kleine update:
    Testmateriaal ligt klaar ;) MAAR: het gele is aan het veranderen naar lichtbruinigrozig.. wat normaal gesproken betekend: je ongi komt er aan! ....
    Dus ja... maar ja.. aan de andere kant: die 2 euro.. heb ik iig al test ervaring opgebouwd voor de volgende rond he ;) hahaha
    Ik weet niet of ik de uitslag doorgeef.. maar kan beter niks zeggen denk ik.. haha.. anders denken jullie: geen reactie dus zal wel raak zijn ;) hahaha..

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dus je gaat wel testen morgenvroeg he?
    spannend... kunnen we niet afspreken dat je het niet zegt, maar ons een teken geeft? dan zijn wij iig niet de eersten die je het gezegd hebt.. :):) grapjuh natuurlijk

@heitje, jee je verhaal van het ongeluk klinkt echt beangstigend.. gewoon omdat zoiets zo snel gebeurd is.. heel veel beterschap he :)

@wachtbankje, dames wat gaan we morgen op het wachtbankje doen? :)

14. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo dames
    Weer een beetje bijgelezen....
    Ik ga nu maar slapen ben best een beetje moe..
    Morgen gaan we weer voor roze he dames!

Slaap lekker en tot morgen!

XXX Breezer

15. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedeavond! Heb ff zitten teruglezen. Ben blij dat mijn testen hoop geven!
    Meid, ikke niet zo goed begrijpen. Heb je al getest of moet het nog?
    Het zullen wel de hormonen zijn hahaha

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Elegance, hoe is het met jou? Zag je naam ineens en dacht effe vragen hoe het met je is.
    Hier een gespannen annie. Morgen weer op 6w en 2d. Hier ging het vorige keer helaas mis. Maar voel me wel zwanger. Ik ben ook al iets aangekomen, maar niet zo gek met dat vol proppen van mezelf.

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken en elegance: nee moet nog gebeuren! maar deze was dus 65 cent plus 1 euro verzendkosten.. normaal zou ik met bruinigroziggelig zeggen: nou doe maar ff niet..
    Maar ik ga ervaring opbouwen en aangezien pas zondag NOD is beste met ochtend urine toch? dusss.. ik wacht tot morgen vroeg! maar alles ligt klaar!

@ vriendinnetje! kinderen zijn geweldig! woehoe!
    ik kwam aanrijden en zag al dat ze zag dat ik kwam.. dus stap de auto uit.. en toen zei ze dus tegen de oudste (meiske) van 6 en de middelster (jungske) van 3: kijk eens wie daar is!
    Nou vervolgens werd ik omver gerend! wahaha
    En da menneke van 3: waarom kom jij langs?
    dus zijn moeder: omdat ze alleen is he. "waar is xxxx dan? "ikke: die is met jou papa weg he. menneke: die is op vakantie! ikke: ja skien he. menneke: ja en daar word je heel moe van!
    En later moest ik natuurlijk mee plassen en ik moest hem naar bed brengen.. kei lief! en meiske nog heeeel verhaal natuurlijk! over der vriendinnetje met gebroken arm en over der dansles.. hihi.. geweldig! heerlijk!
    Menneke ook nog: waarom heb jij geen jas aan? dat moet hoor als je naar buiten gaat.. dus ik zei al : ik zal xxx bellen dat ik stout ben geweest. menneke: oh maar je bent niet stout geweest hoor! hahahaha

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    :cry: ik heb allemaal verkeerde testen hoor ik net :(

19. Cristel1980

3 mrt 2009
    14
    0
    0
    wat voor testen heb je dan?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ze heeft romed dipstick en matcare ultra weinig goede berichten over! Helaas, heb aangeradan dat als ze positief zijn ze KV 5 moet halen ;)

Deel Deze Pagina