Een mega positest Staat volgens mij nog in mijn album! Maar goed... het komt wel goed, voor ons allemaal na ruim twee jaar druk bezig te zijn, raak je eraan gewend... denk ik dan maar Kan nu in iedergeval veel meer hebben, en mijn geduld is zeker wel sterker geworden, dus voor alles is iets goeds te bedenken... Kus!
Hi Ladyjoey! Jeetje wat erg! Heel erg schrikken zeg! Nou, dan moet ik me maar geen zorgen maken aangezien ik een negatest had gisteren, anders was ie ook wel positief geweest. Mijn pijngrens is ook hoog, sinds mijn koperen spiraal weet ik ook ongeveer hoe weeën aanvoelen (1 verkeerde beweging en ik ging weer in stuipmodus). Is natuurlijk niks vergeleken met een ziekte en iets aan je rug, maar dan nog. Ik denk dat ik pas zeker weet of mijn pijngrens hoog is als ik ben bevallen. Ik heb twee grote tattoos waarvan 1 op mijn buik en mijn schoonmoeder heeft er daar ook 1. Ze zei tegen mij dat ze liever 3 keer achter elkaar wilde bevallen (ze heeft 3 kids) dan ooit nog een naald op haar buik, terwijl ik met die tattoo geen pijn voelde. De andere loopt vanaf mijn nek over mijn ruggewervels, ook geen pijn. En mijn piercings deden ook helemaal niet zeer. Ik ben benieuwd, ben daar best lang huiverig voor geweest, maar de wil overtreft de angst zegmaar. @ Joyce: Bij ons kost het ook iets meer moeite om de dag, vriendje altijd moe, zwaar werk.. Maar hij wil perse want anders wordt de kans kleiner. En als ie mij ziet is het toch patsboem, haha! Voor mezelf, lang leve silent white voor de opwarming, hahahaha! Dikke kus!
Ik heb ook twee piercings, was er wel heel bang voor, maar kreeg de slappe lach toen ze gezet waren... had echt superveel pijn verwacht, en ik voelde nix haha... mn eerste pierce was mn rechter(.), ze zeiden dat dat echt de meest gevoelige plek was. Tong heb ik twee keer laten zetten...
haha, nou dat heb ik dus ook. Ong 1 à 1,5 week voor mijn eisprong ben ik niet te houden, dan heb ik elk moment van de dag wel zin. Ik krijg dan ook op de meest rare momenten zin in sex. Mijn man weet niet wat ie meemaakt...haha, toen ik nog aan de pil was had ik nooit zo veel zin in sex. Gisteravond kwam ik uit de douche, loop ik de slaapkamer in heeft ie allemaal kaarsjes aangedaan. Echt zo lief! Zo is ie normaal echt niet, dus was echt een leuke verrassing.
aaah dat is wel lief van die kaarsjes. Weet je wat ook jammer is. Eerst had ik helemaal nooit zin, zat aan de medicijnen en was daardoor heel vlak qua gevoel. Nu heeft mn ventje dezelfde soort medicijnen sinds een paar maandjes...eigenlijk kort nadat ik er vanaf was ging hij eraan Hoop dat ie snel gaat afbouwen, want hij heeft veel minder zin en dat vind ik moeilijk. Dan voel ik me schuldig als ik m wil bespringen haha...
HEy dames, BAh wat een rot weer! Voor alle nieuwe meiden Welkom in onze mooie bolide! We gaan voor een vruchtbare paas maand! Zodat we allemaal mooie decmeberkindjes krijgen! @hier: Ongi is weer weg. Gelukkig! Gisteravond weer wat geklust. Ik merk wel dat ik nog niet tegen mijn ei aanzit mannetje moet echt zijn best doen om me een beetje in the mood te krijgen. Volgende week is het waarschijnlijk weer andersom en wordt hij moe van mij. Deze maand maar begonnen met temp. Ben toch wel benieuwd of het allemaal beetje klopt met wat ik denk.
Ah, die kaarsjes wat lief! Wij hebben van die takjes met lichtjes, ook romantisch en veeeeel betere belichting dan de tl-lamp, hahhaha! Ik heb mijn piercings niet op pijnlijke plekken denk ik, 1 aan de binnenkant van mijn wenkbrauw, stuk bij mijn neus zegmaar en 1 in mijn lip voor de kijkers thuis rechts. Valt mee dus. Mijn tepel moet ik niet aan denken, auwiedepauwie!
nog leuke tip: ik heb zo'n lichtslang onder het bed liggen.. ook errug mooi! En ik heb nu ook dat ik wel zin heb maar niet giga.. dus hopelijk over week weer wel.. en aangezien dat de vorige 2 maanden zo was ga ik daar wel van uit... :-D Silent white is idd goeie opwarming haha... heb zelf zo'n via cremepje.. ook leuk Of een leuk verhaaltje lezen.. ook leuk... Vooral om dan tegen hem te zeggen "schatje ik ga ff een stout verhaaltje lezen he " hehe.. mijn vriendje heeft soms veel zin en soms minder.. afhankelijk van zijn stemming... zit beetje op rand burnout dus soms dan heeftie geen zin. Vind het dan wel lastig om dat niet op mij te betrekken..
Ja die viacreme! Heb ik in de wc geprobeerd, gelijk de blauwe, hahaha! Ik heb het blad van goedele, staan ook iedere keer stoute verhaaltjes in, maar heb er nog maar 1 gelezen die de moeite waard was. Heb jij een boek daarvoor ofzo? Tips, tips, tips!? Is inderdaad moeilijk. Mijn vriend heeft het gehad en loopt nu nog steeds een beetje op de grens. Omdat ik zelf ook al 2 jaar zo heb gezeten is het moeilijk voor mij om hem daaruit te trekken omdat ik het niet luchtig kan maken. Ik laat hem zoveel mogelijk zijn eigen dingetje doen en mee naar boven is het enige dat hij voor ons hoeft te doen nu.
Hoi meisjes, wat lees ik allemaal over zin rond je ei , nou daar kan ik over meepraten hoor . Speaking of which.. ik merk dat mn zin al weer op gang komt, dus wie weet heb ik wel een iets vroeger eitje . Verder las ik het een en het ander of een bbz. Brrrrr, dat lijkt me zo eng. Ik had in ronde 4, 3x een licht posi test die maar niet duidelijker wilde worden. Ik was toen uiteindelijk 2 weken overtijd en omdat ik las dat je bij een bbz minder hcg aanmaakt werd ik er echt bang voor - was er de hele dag op aan t googlelen. Uiteindelijk werd ik gewoon ongi, dus niets aan het handje, maar zat me wel even op te vreten . Maar als ik Ladyjoey's test van november zie dan is dat weinig hcg aanmaken dus ook nogal relatief ... En verder las ik nog iets over piercings, tatoos en een hoge pijngrens. Volgens mij heb ik helemaal geen hoge pijngrens . Had vroeger een neus en navel piercing, maar vond ze allebei best pijn doen. Heb ook wel eens een tattoo overwogen, maar was toch te scheiterig ... Wel lekker lijkt me zo'n hoge pijngrens, zekers straks bij de bevalling! Maar ik maak me ook geen zorgen over pijn bij een bevalling hoor, heb op dit moment liever een superpijnlijke bevalling dan dat ik steeds maar weer ongi wordt ...
Hallo allemaal, Ik kom jullie gezellig vergezellen. Even de lijst opzoeken en dan zal ik mezelf toevoegen. Groetjes.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes 12: Nonja & Pearl29 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 52 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Zo mezelf erbij gezet.
@Pearl: Hee meis, wat balen dat je ook weer bij de volgende NOD bent beland zeg . Stomme ! Maar ik wens je heel veel succes deze ronde! @suekes & joyce: Ben zelf ook wel van de leuke goodies en wordt nou toch wel heel nieuwsgierig naar die viacreme, waar jullie het over hebben...
www.shespot.nl.. Oh en uhm.. als je een mobieltje hebt met web'n walk: helemaal onderaan staan de 18+ verhaaltjes kun je met je mobieltje naar bed.. En heb van shespot de 3 boeken haha.. Jep... gaat wel langzaam goede kant op.. maar als ik onzeker doe dan kost hem dat energie.. maar soms is het best moeilijk om 100% van de tijd zeker te zijn.. Gelukkig kunnen we er goed over praten en weet hij dat ik hem gelukkig wil zien en is dat als huisman vind ik dat prima (alsie maar ff wacht tot een van de huizen weg is).. Hebben sowieso al best veel gepraat de laatste tijd en das wel fijn.. Denk dat elkaar nu echt door en door kennen zonder geheimen.. en kunnen daardoor echt 200% onszelf zijn en das zo fijn! helpt ook wel mee.. Weet gewoon dat no matter what, we blijven bij elkaar.. (heb hem al medegedeeld dat ik nooit weg ga dus... hehe)..
ga naar: www.ladiesnight.nl en boek een party! hahha Helemaal geen spam ofzo Maarem ja.. ik ben er consulente geweest en suekes gast.. Dus vroeger moest ik die dingen verkopen dus als je tips nodig hebt! hahahaah leuk bijbaantje overigens! kan ik iedereen aanbevelen! Ben zelf begonnen toen ik zelfvertrouwen moest opvijzelen en das aardig gelukt Durf nu gewoon een presentatie uit de mouw te schudden! Ik bedoel: ik werk in logistiek voor/met mannen maar als ik speeltjes aan 10 giechelende vrouwen per week kan verkopen en die vrouwen zijn allemaal verschillend kan ik hun ook wel wat leren en verkopen, toch? en de duivels zijn hier pas net weg.. dus denk dat ik na het weekend weer in de piek kom!
Thanks voor de tip! Ik ga meteen kijken voor de boeken, is meer mijn ding. Ik moet zowat een kortingspas krijgen bij bol hoor hahah! Over mannen; wij blijven ook bij elkaar, toen we 14 en 15 waren voor alle verkeerde redenen maar nu sterker dan ooit. We dragen elkaar op handen en willen heel graag een uitkomst van sue+bart=? Ben zo benieuwd! Communicatie is het enige geheim van een lang houdbare relatie, zonder ben je uiteindelijk verloren. Ik ben blij dat mijn vriend een burnout heeft gehad en hij ook. Hij leeft nu zoveel intenser en beleeft alles heel bewust en dat vindt ik zo mooi! Hij is zelf alleen bang dat ie als een halve chick wordt gezien door mij, integendeel, een echte man durft zijn gevoelens bloot te geven. Ik heb een stiefvader, echt een klasvoorbeeld van een mannetjes man, totaal contactloos met zijn gevoel dus da's een goed voorbeeld hoe het niet moet voor mijn vriend. Die weet niet eens waarom hij bepaalde dingen doet en zegt. Kus!
Ja en zo'n party is echt te gek! Het is taboedoorbrekend voor je vriendinnenkring en je kunt het ook met stelletjes doen, maar dat vindt ik dan weer minder. Heb jij welleens een party gegeven aan stelletjes, Joyce? Lijkt me toch maar raar, hahah. Lijkt me idd een goed idee voor zelfvertrouwen! Ik deed een assertiviteitscursus, maar centen verdienen deed ik daar niet, hahah!
Ja precies! Toen ik 16 was was hij al 25 dus dat telt bij ons dan niet.. maar we hebben genoeg relaties en losse flodders gehad om te weten wat we willen. En dat is wat we nu hebben! En opnieuw beginnen hebben we beiden geen zin in, zeker niet omdat dit zo fijn is en beter niet kan. Mijn vriend wilde nooit kinderen tot hij mij had.. en trouwen ook niet, maar bij mij overweegtie't (alleen wil'ie niet in de belangstelling staan.. heb al gezegd: das de bruid, gekkie ) En inderdaad communicatie is belangrijkste.. en elkaar vrij laten en steunen.. Ik weet dat ik vaak neiging heb om te trekken en dat kan hij niet hebben.. gekke is: doe ik stapje minder doet hij stapje dichter dus werkt echt *zucht*.. *zwijmel*
Nope! wel bijna.. maar werd door andere consulente gedaan. Probleem met mannen is dat die haantjes gedrag vertonen. Met de partner in de slaapkamer durven ze wel, maar als de vrienden erbij zitten willen ze vooral duidelijk maken dat ze zo geweldig zijn en zo groot geschapen enzo dat ze die dingen echt absoluut niet nodig hebben (en dan bij wijze van achteraf bellen of ze iets kunnen bestellen) Heb 1 keer gehad dat de man erbij bleef zitten (mocht alleen als hij drank regelde en mond hield ahah.. en deedie ook nog! de dames durfden het cremepje niet te proberen.. en hij wel! heb nog nooit zoveel creme verkocht als toen! hahaha).. geweldig! Gelukkig is mijn vriend van het " als jij geniet geniet ik in 10-voud) maar de meeste mannen hebben dat niet.. beetje generaliserend, maar het is wel zo.. Dus met dames onderling is beste en leukste.. en niet meer dan 15.. 1 keer party gehad met 20 tot 25: niet leuk! 1 deel is geinteresseerd en andere deel loopt te geinen en moet je continue in de gaten houden of ze niet met iets naar de wc gaan om het uit te proberen! :O en dat mag echt maar met 1 ding..