Hey bapsie, We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb begin januari een mk gehad en vanochtend posi test, 3wkn 6 dgn. ben nu ook heel blij en bang. durf nog geen nieuwe banner te maken en meld me nog even niet aan bij dec mama's Maar we gaan gewoon positief denken. Deze keer gaat alles goed en in dec hebben we een lieve kleine beeb in onze armen! **knuff**
@ Bapsie: Ik heb je op roze gezet!! @ PSje: gefeliciteerd!!! Ik heb jou ook maar gelijk op roze gezet op de lijst. Edit @ PSje: Sorry ik zie nu net dat je nog even geen nieuwe banner gaat maken. Wil je wel op roze of zal ik je nog even gewoon late staan. Sorry nogmaals voor mijn voorbarigheid , ik ben ook zo enthousiast over zoveel zwangere....
Babsie ne Psje weten jullie mannen het al? En hoe reageerde ze enne als ze het nog niet weten... hoe ga je het dan vertellen? Psje gewoon je banner aanpassen. Stemt je alleen maar positiever!
banner kon ik niet laten, vind ik veeeeeel mooier dan de NOD banners idd t zelfde schuitje, maar t komt helemaal goed met ons! December mama's wacht ik ook nog even mee, heb bij t smep topic ook genoeg mede zwangeren!
hihi geeft niks, dankje wel ja dit is ook de vierde makelaar..had mijn beste gevoel tot nu toe bij nr. 2 maar die was ook het duurst maar liet alwel doorschemeren wat te kunnen doen met de prijs dus... oh meiden geniet!! ik hoop dat jullie heel snel over de moeilijke weken heen zullen zijn en lekker kunnen gaan genieten van jullie zwangerschap!! en nu moet ik echt weg..XxX (niet verslaafd hoor hihihi)
whaa en nog een zwangere! psje gefeliciteerd! ik lees net ook jij hebt een mk gehad... niet teveel druk om maken hoor, met beide voetjes aan de groend is meer dan voldoende, je hoofd moet in de rozen wolken blijven hoor! geniet ervan meid en heel veel succes!
Bapsie: ja, mijn test lijkt idd erg op die van jou! Spannend hoor! denk steeds maar: niet te blij zijn, is nog voor nod misschien word je toch gewoon ongesteld...
ik had absoluut geen positieve test verwacht dus vanmorgen alleen getest en toen was ie posotief! gelijk mannetje gebeld maar die was aan t werk dus kon niet gek doen maar kon horen dat ie echt heel blij is
@ rare vraag; zijn er meer dames die zo mee leven dat ze praktisch tranen van blijdschap in hun ogen krijgen als er zich een zwanger meld? Of ben ik de enige rare? XXX
meiden bedankt voor alle lieve reacties. Mijn mannetje weet het al, kwam na het testen thuis uit het werk (nacht). hij verwachte helemaal niet dat ik al getest had maar is heel blij en ook een beetje voorzichtig ivm met eerdere miskraam.
Jaa! dat is de instelling! *digiknuff!* Mocht je trouwens echt geen nieuwe banner willen... haal deze dan weg.... deze klopt n.l. gewoon niet. (sorry mijn mening...)
haha nee hoor...drm schreef ik ook al eerder kan niet weg komen hier...zit met zon bigsmile en prikkende ogen op de bank, en dat allemaal van blijdschap! morgen heb ik spierpijn in mijn gezicht geloof ik..dus nee je bent niet de enige en hopelijk ist niet raar
o wat leukkkkkkkkk! weer 2 zwangeren! bapsie en psje: Gefeliciteerd!!! Hier word ik ook superblij van als ik dat lees, dus nee is niet raar om zo mee te leven! liefs humm