Heb geprobeerd een foto te maken, maar krijg hem niet scherp, dan zie je niks Ga vanmiddag maar even een nieuw tesjte halen, ik weet het niet, maar durf ook niet zo goed te hopen dat het raak is...
Ohw stom ik dacht dat loesje ḿ geschreven had ipv Line.... sorry. Gewoon voor de zekerheid een nieuwe test doen. Is wel zo slim... Stel je voor live test ... en dan nr 7!Cool
@muurtje Goed hoor, ik ben 1.75 en 99 kilo, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. Zou inderdaag wel lekker rond de 80 willen wegen. Een lange weg te gaan...
Waarom ben je bang? Nergens voor nodig. Gewoon proberen! juist zien als heel spannend. En is het niet gaaaver om het te weten?
Absoluut is dat gaver! Ga vanmiddag even halen, moet zo weer werken, dan kom ik me morgen melden met (hopelijk duidelijker) resultaat. Zag trouwens tijdens teruglezen dat er al heel wat meiden met positief bericht zijn: Gefeliciteerd!
*applausje voor allen ieuwe zwangeren!* GEFELICITEERD MEIDEN! Met of zonder banner geniet ervan hoor! Allemaal een zalige, leuke, lekkere lentedag gewenst! Ik moet zo ribbedebie!
Heey meiden, zo wel een uur bezig geweest om bij te lezen. @Joyce:Was dit nou, je laat me toch niet in de steek he. Ik hoop niet dat het bij je doorbreekt. @ongidames, balen meiden en heel veel succes in de volgende ronde. @Bapsie en PSje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, op naar een gezonde babe in december. @degene die ik ben vergeten, sorry kon alles niet meer onthouden. EGO: af en toe denk ik wat te voelen. Maar dat heb ik inmiddels altijd voor NOD en dan wordt het toch weer rood. Ik wacht nog ff af tot morgenvroeg dan ga ik denk ik testje wagen.
Lieve dames, ik ga even mijn verslaving laten rusten... (het hier lezen en mee schrijven en mee leven enzow... ) ik ga even een rondje rennen onder de douche en toch maar een pijnstiller in nemen. Mijn hoofd knalt er bijna af. En dan in de tuin hangen... natuurlijk weer met de laptop! xxx!
IK IK IK! Ik moet ook nog zo lang wachten en zit hier ook helemaal te stralen bij al die positieve testen, wil ook zo graag twee streepjes. Maak jij ook even een banner aan, dan kunnen wij ook zien waar jij in je cyclus zit. Welkom trouwens! hihi
Geniet van het lekkere weer, het is echt zo lekker. Misschien heb je wel meer kans op het groeien van een ei als je af en toe in de zon zit