Uhm, nou ik denk dat je toch niet helemaal goed zit hier hoor. Iedereen is uiteraard welkom, maar als je NOD 2 mei is, moet je bij de "NOD mei" afdeling zijn. Wij hebben ons NOD allemaal in april.
Hmmm dan snap ik hem niet. Je bent hier bij Nod april en wil op de lijst mat datum 2 mei. Dan moet je toch naar topic NOD MEI. Of heb ik nu al een zonnesteek opgelopen
Leuk he, dat filmpje van 'Op zoek naar Maria'! Ik zit nog niet eens in de helft van mijn cyclus en kreeg er tranen van in mijn ogen :-D Muts! Zo zie je maar, in Belgie maken ze ook leuke en goeie televisie
Joepie! Opnieuw roze vandaag! Gefeliciteerd dames. Hoop dat het voor jullie goed blijft gaan deze keer. Moet toch nog spannender zijn na een miskraam....Have hope. Hier ook nog lang wachten . Wel een leuk weekend voor de boeg. Voel mijn ei altijd dus hoop dat het deze maand weer zo is! Dan maar weer wachten, wachten, wachten
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 & Niene 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid 28: Moosje25 & suiske 29: Todavia & Koeky 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Tante Mars 6 april: * Cristel1980 7 april: * Roos1987 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 17 april: * Line77 19 april: * Bootsy 138 dames voor de ROZE AUDI 6 Zwanger, 9 Ongesteld, 2 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! [/quote]
Goedemorgen allemaal! Hier meld zich ook een huilende Janneke! Heerlijk wakker worden zo: heerlijk weer, zwangeren er bij! Gefeliciteerd meiden! En dan zo'n filmpje! Ik kende ze wel van New York e.d. maar in Antwerpen, da's zo dichtbij, dat raakt me nóg meer. Bedankt! Zeg, wat is rebbedebie? Is dat Vlaams? Ik ben vandaag vrij, zal proberen gezellig mee te kletsen. Way tot go Muurtje: 2 kilo! Ik ben wat kilo's afgevallen voor ik zwanger wilde worden, maar ik zit het er nu weer een beejte bij te snoepen: er is weer 2 kilo bij sinds 3 weken....pfffff. Ik kan het zo slecht: op gewicht blijven.... Ik kan prima lijnen en dan weer prima vreten, meet Jojojanneke.... Ik heb van mijn huisarts begrepen dat het niet zo goed is om af te vallen als je zwanger wilt worden: slecht voor de vruchtbaarheid. Hoe denken jullie hier over? Groetjes!
Het schiet goed op hier in april. Leuk hoor! Zwangeren gefelicitereerd! Ongi's op naar de volgende ronde! Hier ga ik vandaag starten met ovutesten. Ik verwacht maandag of dinsdag mijn eisprong. WE zullen het zien. Mijn mannetje is het weekend weg dus maandag gaan we zeker klussen. Ik hoop dat ik ook aan het einde van de maand op roze mag. Maar ja, wie niet?
Nou Meiden, Ik ga jullie helaas verlaten. Werd vanochtend wakker en helaas, rood is de kleur van de dag!......Ben ongelofelijk verdrietig, had wel het idee dat dit onze maand weleens zou kunnen zijn..... Ik schuif nu daar naar 7 mei! Tja, cyclus van 35, dan krijg je dat! Hoop voor jullie dat alle wachtenden roze kleuren, gun niemand dit verdriet (klinkt heel dramatisch, maar zo voel ik me ook ff)....... Heel veel succes!
o ja misschien interessant. Vrouwen maken na de geboorte geen eitjes meer aan we raken ze alleen maar kwijt. We worden dus met onze eitjes geboren en laten er elke periode 1 los. Ik zag ook in het begin van het forum iemand zeggen dat het misschien belangrijker is in de eerste 2 weken niet te roken en drinken (in plaats van week 3 en 4) omdat je dan een ei maakt, maar dat klopt dus niet hellemaal (het is natuurlijk sowieso slecht maar goed).
Dank je wel Line! Echt super om dat te zien! Had ik net nodig, want mijn ongi laat nog op zich wachten.....misschien in de war door de curretage. Maar we wachten gewoon af. Kan iemand mijn naam in de lijst op "cyclus van slag af" zetten? Ik heb de vorige keer geprobeerd mijn naam op de lijst te zetten en heb daar alle hulp bij nodig gehad. Misschien moet er een forum komen voor ladies die technische vragen hebben. Ik heb nog wel een lijstje vol vragen hahahaa .
@ muurtje: Wow, jungle book schildering.....Een keer een foto? @ p26: klote voor je zeg......Hopelijk komt er snel een beetje duidelijkheid. Wel fijn dat na 89 dagen je alsnog ongie bent geworden..... @ Joyce: En? Ongie doorgebroken of nog onzeker? Hoop voor je dat je alsnog roze kleurt en anders kom je mij maar vergezellen in mei @ Bapsie: SUPER GEFELCITEERD! Wat ontzettend leuk voor je! @ Psje: SUPER GEFELCITEERD! Geniet ervan!