NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @knorretje: dikke dikke knuf meid!

@ribbedebie: da's inderdaad een vlaams-belgisch woordje en betekent : 'ik ben weg' ;)

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, klopt, dat is ook zo. Afvallen vóór je zwanger wilt worden is ook prima. Maar als je eenmaal bent begonnen schijnt af te raden te zijn. Afvallen beïnvloedt je cyclus negatief, heb ik begrepen. Er komen veel afvalstoffen vrij.

@ Knorretje: Balen!

3. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Wat jammer Knorretje, inderdaad voel je jezelf nu echt waardeloos. En ik ga hard voor je duimen dat het in mei dan raak mag zijn voor je. En voor de andere meiden tuurlijk ook die ergens deze dagen hun :evil: krijgen.

Meiden....we gaan er gewoon weer voor en met dit mooie weer moet dat toch lukken!
    (ondertussen wacht ik ook nog op mijn ongi....wachten sucks!)

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ronde 6 nu, maand 8......

Is misschien niet zo heel lang, maar als je iets graag wil kan het niet snel genoeg gaan. Vind het zo irritant dat ik iedere maand zoveel verschijnselen heb (vollere/stevige borsten, blauwe aderen, bloedend tandvlees, moe, iets in de wegzitten in mijn buik) dat ik iedere keer denk: zou het nu?

Maar helaas......

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Knorretje, balen van je ongi meid.

Hoop dat mij meer geluk met zich mee brengt. Heel veel succes. ;)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    hoi hoi, ben er weer!

Eh... ik ben niet gericht af aan het vallen. Maar gezond aan het eten. En dat ik daardoor kiloś verlies is erg mooi mee genomen. Zeker omdat ik overgewicht heb. En dit niet helpt bij het zwanger worden. Stel het lukt niet en ik moet de MMM in. Dan moet ik sowieso nog meer gewicht kwijt raken.
    Dus nee, ik ben het niet eens met jouw huisarts.

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hihi, je bent er nog niet zo goed in, zie ik, gezien je aanwezigheid hier nog steeds! ;)

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als je er op wacht is t altijd lang idd. Ik ben nu in de 5e ronde en had (hoe naïef ;) ) gedacht/gehoopt dat ik nu al wel zwanger zou zijn. Nou mop ik ga heel hard voor je duimen dat mei raak is. "In mei leggen alle vogels en knorretje een ei" :D

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey meiden,

ik ga lekker genieten van het lekkere weer.
    Ga lekker in de tuin hobbien.

Ik kom vanavond wel weer even langs.
    Tot vanavond.

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik denk dat gezond eten altijd goed is. Maar, ik had dan ook niet zo veel overgewicht, misschien dat ze het mijn daarom afraadde...
    Wel superknap van je!
    Ik heb moeite nu om lekkers te weerstaan.....Terwijl dat helemaal niet zo gezond is voor het mogelijk delende vruchtje [-o< in mijn buik...
    Knap dat jou dat lukt!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Janneke, Kan inderdaad zo zijn ivm afvalsstoffen... Maar dan duurt het maar wat langer. ik ga echt niet nu blijven snoepen om op dit gewicht te blijven. Ik ga gewoon gezond eten en ik merk wel of er iets af gaat.
    Als ik zwanger ben zal ik toch ook gezond moeten eten. (hier op het forum en in vriendenkring merk ik dat er vaak complicaties optreden ivm het teveel aan buikvet.)

toch bedankt voor de tip

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ook niet altijd ;) Ik neem alleen kleinere porties ongezond. En leg de rest terug in de kast.

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden!

@Knorretje: Ach getsie, wat ontzettend jammer :( . Die verdomde :evil: :evil: :evil: ook! Ik hoop van harte dat je in mei wel op roze mag!

@Bapsie: GEFECILITEERD!!! Geweldig dat je weer zwanger bent! Geniet ervan en ik duim dat je in december een heel gezond beebje mag vasthouden!

Over afvallen: ik ben van mn 24e tot mn 28e behoorlijk aangekomen en ben het vlak voor vorige zomer allemaal kwijt geraakt door gewoon heel gezond te eten en niet te snoepen. Ik voelde me toen ook echt heel goed. Helaas pindakaas zit nu bijna alles er al weer aan :( . Komt toch ook wel een beetje door dat zwanger willen worden. Ik ben een behoorlijke emotionele eter en als ik weer eens ongi ben lonken die chocorepen gewoon te erg. Ben nu vanaf vorige maand wel weer iets meer op mn eetpatroon aan het letten, maar het is zo moeilijk! :(
    Dus Muurtje, petje af hoor! Hoop dat je het volhoudt!

@Heitje: Tjeeeeee, spuit 11 hoort nu pas van je ongeluk :oops: . Wat erg meis! en wat een "geluk" dat het bij je knie is gebleven. Zoals je zelf al zei kunnen dat soort ongelukken helaas makkelijk anders aflopen. Wel vervelend dat je nu 6 weken met je knie zit, maar ik hoop dat je er toch niet al teveel last van zult hebben en van de tijd gebruik kunt maken om van het lente zonnetje te genieten. Veel sterkte!

@all:Oooww wat staat het toch veeel lekkerder op met zo'n heerlijk zonnetje zeg[​IMG]. Wordt er gelijk helemaal vrolijk van :D , van mij mag het weer altijd wel zo zijn (..en voorrui dan mag het snachts regenen voor de plantjes).

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21 & Niene
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid
    28: Moosje25 & suiske
    29: Todavia & Koeky
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka

TESTMARATHON

3 april:
    *Yadi
    *Lotte2005

4 april:
    *Knorretje84

5 april:
    * LadyJoey
    * Tante Mars

6 april:
    * Cristel1980

7 april:
    * Roos1987

13 april:
    *Muurtje
    *Wgev

15 april:
    * Maartje84

17 april:
    * Line77

19 april:
    * Bootsy

138 dames voor de ROZE AUDI
    6 Zwanger, 9 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@Tinkerbell: ik heb je op 'cyclus van slag' gezet hoor. Ik hoop dat je cyclus zich snel weer hersteld!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @nana en alle andere met complimentjes.. dank jullie!

Ik laat echt niet al het lekkers staan hoor! En ik eet aan de eettafel met mes en vork. kleine stukjes op de vork .goed kauwen niet haasten. Dat laatste wil nog wel eens mislukken. ;)

Kus!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh ja! en wat ik heb ontdekt bij mijzelf is dat ik afleiding moet zoeken zodat ik niet steeds aan eten denk. Dus ik neem de programma;s die ik wil zien en spoel de reclame&#347; door en ik zit veeeel op dit forum.
    ;)

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dames.. ffkes snel... want zit niet echt handig hier :(
    Nee ik ga jullie niet verlaten, kom nou! hjahaha..
    @ mariska: nee jou ook niet hoor! alleen jij word roze en ik niet.. of nog wel of niet..
    @ mensen die dachten dat ik ongi ben: nope nog geen heldrrood.. maar de testen spreken voor zich en aangezien ik nu heb wat standaard bij mij is voor ik ongi word ga ik er vanuit straks wel
    @ dagje eraf snoepen: wahaha.. da ga nie lukken! hahaha.. nieuwe NOD is dan 3 mei (als het zondag doorbreekt) ;) enige wat ik kan doen is testen op 30 april ;) hihi
    Grapjasjes ;)
    En jullie zijn de besten hoor! ik kom gewoon vaak spieken in December!
    Zag paar extra roze: wat goed! woehoe!

Kan iemand mij op nega test zetten?
    ga later vandaag proberen terug te lezen hoor!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Muurtje: :) Nog een goed excuus om hier veel te zijn. Helaas moet ik toegeven dat ik toch wel vaak achter mn pc zit met wat te snacken... Maar je hebt helemaal gelijk, het is een kwestie van afleiding zoeken en volhouden. Toen ik vorig jaar eenmaal bezig was met gezond eten viel het me na een tijdje ook helemaal niet meer zo zwaar. Het is vooral het begin - wanneer je ngo moet wennen aan je strakke regime- dat ik zooooo moeilijk vindt :rolleyes: . Maar uiteindelijk is het het wel waard natuurlijk!
    hahaha, nu ik dit zo zeg, je hebt me ge-inspireerd: ik heb hier een mueslireep liggen en die ga ik NIET opeten :D (nu maar kijken hoelang ik het volhoudt ;) )

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Joyce: Jammer van die nega test :( . Maar je zit nog 2 dagen voor je NOD, toch? Dus wie weet was je wel gewoon te vroeg (zie Dicky ;) ). Ik ga voor je duimen dat ie snel posi wordt! (Heb je hierboven aangepast).

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb je goed ontbeten? Of is die musliereep je ontbijt?
    Als je &#7743; niet eet niet in het zicht laten liggen maar gelijk weg leggen in de la! En een fruitje ervoor in de plaats nemen. let wel 2 fruitjes op een dag.
    Te weinig eten is ook niet goed! Je mag nl meer eten dan je denkt volgens voedingscentrum/dieëtiste dinges lijst. ;)
    Ik verdeel het echt over de dag. Zodat ik geen honger heb. Scheelt ook

Deel Deze Pagina