NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Na mijn laatste bevalling was ik voor mijn doen redelijk aangekomen, en van mijzelf heb ik een slank postuur dus dat viel best op :oops: Om aan lekkers te weerstaan zette ik een glas water op het aanrecht. Iedere keer als ik zin had in iets lekkers nam ik een glas water, dronk het leeg en zette het vol weer klaar. Dat werkte heel goed. Ik viel er van af en dronk lekker veel, dus voelde me ook veel fitter en had minder puistjes :D Het nam ook de honger weg. Misschien een gezonde tips voor de dames die op hun lijn letten? Het is wat minder drastisch dan dieetafvallen, maar het werkt wel.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    DE LENTE-DREAMLIJST APRIL 2009! [​IMG]

1: Yad & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & Psje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21 & Niene
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid
    28: Moosje25 & suiske
    29: Todavia & Koeky
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka

TESTMARATHON

3 april:
    *Yadi
    *Lotte2005

4 april:
    *Knorretje84

5 april:
    * LadyJoey
    * Tante Mars

6 april:
    * Cristel1980

7 april:
    * Roos1987

13 april:
    *Muurtje
    *Wgev

15 april:
    * Maartje84

17 april:
    * Line77

19 april:
    * Bootsy

138 dames voor de ROZE AUDI
    138 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

moest ff... gewoon ff wegdromen.. XD

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    GEweldig idee!
    Ik drink nl teweinig water... goed plan! tanx

4. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Elegance :D Als dat toch eens waar zou zijn!

Babyboom in december \:D/ \:D/ \:D/

5. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    HAHAHAHA, echt lache, heb ik mijn naam in ieder geval al een keer in roze gezien!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha elegance! Geweldig... kon het maar waar zijn....

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Je gaat er alleen wel heel erg van piesen. Niet zo handig voor de dames die testdrang hebben: het lijkt bijna of je zwanger bent, zo vaak ren je naar de wc.
    Ook niet handig voor de dames die moeten testen, dan kun je namelijk beter niet teveel drinken van te voren :p Maar de rest van de maand is het wel toep(l)asbaar ;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wow...zag mijn naam in roze....zwijmel...

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zall er aan denken ;)

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Elegance!

Fantastisch! Ziet er géwéldig uit!

PINK FOR EVERYONE!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Mooie lijst Elegance! Hopelijk mogen er heel veel op roze blijven!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo hé, da's inderdaad een goed idee. Dat ga ik thuis ook eens doen.

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik ga hem ook toepassen je tip, Iva!

's nachts ren ik gelukkig niet zo vaak naar de keuken om te snoepen- dus om straks water te gaan drinken- dus zal de ochtendurine wel geconcentreerd genoeg zijn, toch? duimduimduimduimdduimduimduim (o, sorry, dat was mijn Ongeduld, die duimt soms voor De Goede Afloop...)

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaha elegance goeie! lig helemaal dubbel hier :)

Afvallen..ik was altijd een mega grote eter, altijd trek en had nooit een vol gevoel..jojojojojojo maar ben nu al een jaar stabiel (beetje van sonja en veeel van mezelf).. Ik probeer idd net als muurtje netjes te eten met mes en vork (zelfs een weekje met stokjes zegt de gek), geen grote happen, veel kauwen en rustig eten! en natuurlijk zo min mogelijk "slechte" snaaierijen in huis..
    En nu ik ziek ben krimpt mijn maag nog meer geloof ik.. goed voorbeeld is pizza...at ik 'vroeger' altijd anderhalve piza, afgelopen jaar een hele en dan zelfs zonder de randjes en nu...krijg ik maar een halve meer weg.. Dit alles heeft wel 1 nadeel..alles wat ik niet op krijg schuift door naar mijn mannetje en die eet het smullend op en krijgt een buikje (denk stiekum liever jij dan ik, maarja is ook niet eerlijk he) dus moet nu nog leren om niet zo veel te koken...
    euh lang erhaal geworden geloof ik.....

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    en ohja wat ik eigenlijk zeggen wou over het afvallen...als je dit doet door gezond te eten dan compenseren de vitamines de afbraakstofjes toch weer een beetje? en net als bij drank enz..de eerste periode is het bloed toch nog gescheiden? dus mijn mening; tot je een positievetest hebt gewoon je best doen..en als je zwanger bent gewoon gezond blijven eten lijkt me..

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    \

Er werd gezegd dat dan je ei rijpt ;) niet aanmaakt ;)
    Was verder voor mij namelijk al bekend.
    En rij;ping kan verstoord worden door.. vanalles!

@ knorrie: wij gaan in mei samen roze goed?

@ mijn vriend: jep.. belofte maakt schuld! aan de bak!

@ ego: word afentoe wel beetje gek... heb zoooo goed geklust! :(

@ test: ik had extra vroege test! die 6 dagen voor nod kan en die andere 6 dagen na ei... dus als die nega zijn dan blijft dat wel hoor!
    anders maak ik wel heeeeel weinig aan!

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, zou best kunnen van die vitamines...Zo precies weet ik het ook niet. Gezond eten lijkt me so wie so het beste en als je daar van afvalt --> :D
    toch?
    Maar....gewoon gezond eten is nog veel moeilijker voor me dan lijnen, merk ik.....
    Met bijv. roken kun je 'gewoon' stoppen, dat kun je dan gewoon helemaal niet meer doen (sorry voor meiden die daar juist veel moeite mee hebben), maar eten zul je toch altijd moeten blijven doen.... Vind ik zooo lastig evenwicht in te vinden. En je blijft er je hele leven mee bezig! Zo zonde! Hier ook weer: dit is niet eens een afvaltopic en moet je zien bij hoeveel mensen het leeft....

:oops: Ik word zelfs boos op mezelf dat het me niet eens lukt om gezond te eten voor het kleine kindje dat mogelijk in me groeit.....

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Hallo dames,
    ik ben nieuw hier en heb al wel een beetje rond gekeken,
    zou ik ook mee mogen met die ontzettende gave wagen? ik heb mijn NOD ongeveer op 14 april, ben bezig in ronde 4
    Ik vind het heel gezellig om verhalen te lezen en met jullie mee te kletsen.
    groetjes

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Welkom! Gezellig

20. Cristel1980

3 mrt 2009
    14
    0
    0
    @ joyce81

Sorry, als ik dingen zij die jullie al wisten (wou ook niet wijs doen ofzo :oops: )
    Maar ik raak een beetje geobsedeerd door het hele proces, en ik ben er pas net achter gekomen dat het zo werkt :confused: .
    Heb de halve bieb al binnen gehaald. Mijn moeder verklaart me voor gek.

Deel Deze Pagina