En inderdaad respect voor iedereen die er al lang op zit te wachten, ik vind deze eerste ronde al een eeeeeuw duren!
clearblue hoeveel dagen voor nod kun je hiermee testen? NOODOPROEP HELP HELP HELP Ik weet dat ik moet wachten maar ik wil het zo graag!
Ik heb ook de laatste vijf jaar Mirena gehad, en ik vind het inderdaad weer helemaal wennen, jakkes. Als we nou gewoon snel zwanger zijn hoeven we weer negen maanden niet
@ breezer: nog even geduld dus, anders heb je weer de NODpolitie op je dak straks... Spannend hoor, ik duim heel hard voor je!
en dat randje fietsen, er is een topic over ergens... kan het niet zo snel terug vinden. Uiteraard geprobeerd, maar een heleboel gedoe en voornamelijk een heleboel hilariteit haha. maar we blijven oefenen!
wow, jullie gaan echt snel, heb net even in het zonnetje gezeten en nu zijn er weer wat pagina's bij... spannend voor degene die bijna kunnen testen, nog even volhouden.... vreselijk dat wachten he? je neemt jezelf voor om te proberen er zo min mogelijk aan te denken en ondertussen....denk je er steeds aan. maar ja het is niet anders, wij dames moeten en prijs krijgen voor geduld groetjes
geen livetesten dit weekend helaas: Dit weekend gaat het gebeuren. We gaan over naar de nieuwe site en de nieuwe servers. We zullen vrijdagavond tussen 22:00 uur en 23:00 uur de site sluiten en komen dan na het weekend weer terug. Ondertussen zal de website wel bereikbaar zijn en kun je alles bekijken, je kunt alleen geen berichten plaatsen. Denk aan de foto's in je fotoalbum en je belangrijke privé berichten, maak daar een backup van! Maar dan misschien wel heel heel veel roze maandag!
@joyce, het was inderdaad een leuk artikel en er zijn vast mensen die dat nog niet weten. Het is nog een heel gedoe dat zwanger worden... randje fietsen kan je vinden via google maar het komt erop neer dat je op het moment dat je bijna klaarkomt stopt, wacht tot het is weggebt en dan opnieuw begint totdat je bijna klaarkomt en dan weer stopt enz. enz. en dat een keer of 10, dan kom je mega hefig kaar, maar het kost je wel een uur....
Thanks doe toch nog maar effe w88 Maar heb er echt moeite mee.... Ga nu effe de tuin in tot straks Dikke kus Breezer