hoi hoi, ben er weer ff ga zo eten.. ben wezen werken en het was slopend! Heeft de schoneslaapster van vanmorgen nog een nieuwe test gedaan? XXX!
en dan kunnen we er niet live bij zijn.... too bad. schoneslaapster... Was het loesje? ik ga ff zoeken. Wie was nou toch tijdens het testen in slaap gevallen?
Heb vandaag wel geen test kunnen kopen; was te laat terug met de bus, maar ik koop er morgen wel een. Maar idd zoals Muurtje zegt: zal geen livetest worden x
Ik stond niet bij de NOD lijst, omdat we pas over een paar maandjes van plan waren om het weer te gaan proberen. Maar ben al wel zwanger!
Hoi hoi, Hier nog even een berichtje van mij voordat we voor even uit de lucht gaan! Ik wil zondag gaan testen.....dat wilde ik even laten weten aan jullie! Voor de anderen heel veel succes! En aan de zwangere dame's VAN HARTE GEFELICITEERD....geniet ervan! Liefs Brigitte
oja da's ook nog waar! haha ik loop zo verward en moe ok, ik hou je op de hoogte... en nu moet ik echt douchen... ik denk dat ik stink gelukkig zegt ventlief dat ik na een week bivakken nog steeds heerlijk ruik (dank aan douchen tijdens de middagpauzes, deo en parfum ) hihi tot later x
@ Dretjuh; Van Harte gefeliciteerd! Geweldig! Hoe reageerde je mannetje? Was ie bij het testen of heb je het op een speciale manier laten weten? @ trouwens het ws idd Loesje 13 die opnieuw zou gaan testen. @ met wie had ik nou die discussie over gelige smurrie in broekje zichtbaar? Nou eh... ik heb het ook... Is niet erg dus. blijkbaar. hoihoi!
*Hint Hint* In de supermarkten liggen de testjes ook eh... in de schappen. Enne wij zijn heel benieuwd... lfs Maar voel je niet gepushed.. hihi
Tante, ik ben ook zo benieuwd hoe het met jou gaat. Klachtjes? Enne heb je stiekem nog een testje tussen door gepleegd? @ REMIE!AAAA frietsaus! Whoeha! Waar is iedereen? Het is zo alleennnig zo.. *Snif*
Nee Nee Nee geen testje tussendoor *schouderklopje* Verder op en af met die kwalen hier bah bah. Dretjuh Gefeliciteerd . Brigitte Spannend succes zondag! Ow ik kan jullie niet dit hele weekend missen hoor!
sorry dat ik het vraag maar je hebt niet het gevoel dat dat rode ventje, met die tentakels op zijn harses, om de hoek staat te gluren? ben zóóóóó benieuwd. ik ben zo heftig voor je aan het duimen!
Geen flauw id , voel me heel erg in de war en weet niet meer wat ik moet denken! , kan bijna lleen maar janken.
Kom op Tante Mars.... Als je wil mag je wel op onze schouder huilen hoor!(misschien is het wel een teken). Hoe voel je je verder? Ik zie dat jij al over 2 dagen mag testen?
Achgossie! Waarom dan? Vind je het zo spannend? Of ben je bang voor een teleurstelling? meissie toch. *digiknuf*
Me lichaam heb me deze drie jaar+ altijd in de maling genomen door met een ander zijn cyclus mee te lopen! Daarna er heilig van overtuigd wezen dat je zwanger bent er pas met 12.2 met zekerheid achterkomen en bij 12.6 geen goede echo alleen lege vruchtzak! Dan onderzoeken bij de gyn uitkomst PCO --> Clomid. Enorm veel bijwerkingen gehad qua emotie en de drang om te moeten poetsen ( 2 uur snachts uit bed om te strijken) terwijl ik in die tijd maar 2x de strijkijzer heb vast gehad! Gelukkig was dit na de tweede week over. En nu voel ik me zo enorm Kl**e gewoon. Iel! Denk dat alles toch nog geen plekje heeft gekregen en dat we niet genoeg tijd hebben genomen om alles te verwerken
@tante mars ik ga echt voor je duimen hoor over 2 dagen! of wanneer ben je van plan om te gaan testen?