NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    ow balen Miranda! :(
    Maar zolang het nog niet rood is is het nog niet definitief he!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hij doet het weer!

Nee klopt maar buikpijn en rugpijn zeggen eigenlijk al genoeg...en mijn man zei me net...nou je was niet te genieten vandaag....dus dat zegt ook al genoeg toch?

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    hihi ze hebben gewoon expres gezegd dat ze tussen 10 en 11 de site zouden sluiten zodat iedereen nog een uur lang afscheid kon nemen! En nu is het toch echt 11 uur! :(
    Tot gauw meisjes!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach wie weet gaat het wel weer niet door hihi...

ga je weg heitje...blijf lekker hier totdat het echt niet meer werkt!

moet eigenlijk naar bed toe...maar heb niet zo een zin...volgens mij voelde de kleine meis het ook dat ik me niet zo prettig voelde bij het bruinverlies....die wou niet slapen en zat maar te mopperen in bed op de bank in de box...flesje gehad..nog mopperen...water gedronken...nog mopperen...koekje gegeten...nog mopperen...boekje gelezen...nog mopperen....en toen waren de opties op...knuffel gegeven en in bed gelegd...nog mopperen...gezongen...nog mopperen...pff pff... en toen...nog maar een flesje...nog mopperen...licht uit...mopperen...muziekje aan...mopperen.. (dit was al de 5e keer dat ik haar in bed probeerde te leggen) en toen ineens was het stil! ze sliep..om half 10...binnen een minuutje....nou ja zeg....

TRRRRUUUUUTTTTJEEEE dacht ik eventjes...en toen knorde ze lekker....hihi ze snurkt een klein beetje...en toen was het over...wat een schatje als ze slaapt hihihi...niet meer mopperen! hopelijk heeft ze morgen een beter humeur!

Groetjes,
    Miranda

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    hmm we worden gematst, hij doet het nog steeds!
    Maar denk dat er al bijna niemand meer hier op het forum zit... ik ga afsluiten en mn ongi uitzitten! O ja oeps, ik moet natuurlijk naar mei! Helemaal nog niet bij nagedacht hihi :)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaha heitje, kssst naar mei jij! hihi nee hoor blijf maar lekker hier!

Slaap lekker dan!

Groetjs,
    Miranda

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    haha wat een MOPpie is ze dan! hihi nou je klinkt als een geweldige moeder dat je zoveel voor haar doet om haar tevreden te stellen ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jij ook welterusten! En ik hoop dat je niet al teveel inzit over je ongi...op naar ronde 7! (als ik je cyclussen zo tel) 7 is een geluksgetal! Echt waar want 7x is scheepsrecht! :)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :oops: dank je...hihi...heb 3 jaar over gedaan om haar te krijgen en ze is mijn wondertje...misschien doe ik teveel voor haar soms....maar ze verdiend het...ze is nooit moeilijk met slapen enkel soms een keer een avondje eens per maand ofzo...dus dan neem ik dat voor lief! (meestal als mama zich niet zo goed voelt....hmmm....)

Meestal is het nog wat drinken knuffeltje geven slaapzak aan...dekentje erover...licht uit en ze is vertrokken...heel af en toe hoor ik ze nog wat babbelen met haar knuf...maar dat is alles!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ronde 8...heb deze nog niet erbij gezet...want wacht toch nog eventjes totdat het bruin meer is....hoop hooop hoooooooop

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Misschien voelt ze het aan als jij je minder voelt...en leeft ze op die manier met je mee!
    Heel logisch hoor dat ze zo'n wonder is, al helemaal na 3 jaar! En teveel verwennen kan niet hoor ;)
    In ieder geval niet door zoveel liefde te geven (wel door alles toe te staan en alles te kopen, dat is anders he...)

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke, nou in dat geval:

Ronde 8 geeft kracht!
    Want die heeft straks jouw 2e wondertje gebracht!
    Je hebt lang genoeg gewacht, vanaf volgende maand is het een kleine die jouw via een echo toelacht!

Mooie droom he!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi leuk!! enneuh nog niet weg..whahaha

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nee nog niet weg!
    Ik zit het af te wachten tot we bruut worden afgekapt!

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Enne...x-factor staat nog op maar die uitslag....pffff kunnen ze nóg meer rekken?!?! Vindt dat vreselijk altijd dus tussendoor doe ik altijd ff wat anders...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahah...hier geen tv aan...hubbie speelt playstation...dus voor mij niets anders tussendoor te doen.....en ik verveel me nu ZP zo verlaten is

ze zullen vast wel op de toch aanwezig mensen hebben gerekend...het zal wel niet zoveel verkeer aankunnen en daarom gezegd helemaal niet...mar stiekem kan het toch wel ofzoiets...

Leuk voor degenen die toch komen proberen hahaha...

Ach ik denk dat ik toch maar naar bed ga...ff tampon eruit en kijken wat de schade is...(slaap nooit met tampon)....we zien wel...

Fijne avond nog he heitje..en hopelijk niet tot ziens in mei...hihi

Groetjes,
    Miranda

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hm, ik denk dat ie toch wel helemaal uit de lucht moet hoor...maar ik ga morgen evengoed kijken of ik wat kan typen hoor! Wahaha wie niet waagt die niet wint! ;)
    Ja ik ga hetzelfde doen als jij: obtje eruit om te kijken of mn ongi al serieuze vormen heeft aangenomen! Ik hoop het eigenlijk wel omdat mn vorige ongi zo raar kort was...
    En nu ga ik echt naar boven hoor! pff voordat ik boven ben is het weer 20 min. later namelijk. Krukken opzij zetten, telefoonlichtje aan zodat ik wat zie op de trap, met mn kont op een tree, been erop zetten, treetje hoger, been erop zetten, telefoonlichtje weer aandrukken, krukken een paar treetjes hoger en oja, mn leesboek moet ook mee! Argh bummer....
    Slaap lekker en tot niet ziens in mei! :D

18. Zie dat we nog steeds berichtjes kunnen plaatsen, ben benieuwd hoe het morgen hier is.

Ik zie er echt ontzettend tegenop om weer die twee weken op de wachtbank plaats te nemen. Wie heeft een goede tip om die weken door te komen?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Misschien is het wel een verlate 1 april grap! ;)

Hm tip om die weken door te komen? Van het mooie weer genieten, genieten van de tijd van zwanger worden ipv het gevoel te moeten wachten steeds...Niets is leuker dan een mooie herinnering hebben aan het creëren van jullie wondertje, voordat je het mag dragen!

Truste!

20. Heel mooi gezegd heitje, heb je natuurlijk gelijk in! Ik word alleen zo enthausiast van het lezen van de verhalen van al die meiden die positieve testen hebben dat ik zo uitkijkt naar dat moment en bijna niet meer kan wachten. Verder vind ik het hartstikke leuk om ermee bezig te zijn, alleen de eerste twee weken net iets meer als die laatste twee. En wegblijven van dit forum lukt me ook niet echt.

Deel Deze Pagina