Oh wat vervelend van je buik zeg, toch wel fijn die moeders dan he! Ik ken dat. Hopelijk is t snel weer over. Ik ga zo lekker me bedje induiken. Tot morgen
Hoi allemaal! wat is er alweer veel geschreven! mijn slaapdienst is druk verlopen, dus zo maar op tijd naar bed. morgen gaat de wekker om 6.00uur weer.. En is even zien of mijn mannetje mee gaat Over de piercings..ik heb er ook 2, tzt maar eens kijken wat ik daarmee ga doen. @koekie beterschap! weltrusten allemaal en veel klus plezier
Ik heb even gescholden, geschreeuwd en flink gehuild! Er is weer een vriendin zwanger.... Ik ben natuurlijk kei blij voor haar. Maar voel me nog k*tter als daarvoor en ik voelde me al niet best. Ik ga maar even slapen, loop trouwens leeg sins ik gestopt ben met de pil echt een bloedbad hier. Sorry voor mijn taalgebruik.
@ Breezer: ahhhw klote! Snap hoe je je voelt, mijn zusje was afgelopen maand onverwacht ook zwanger, ben tuurlijk blij voor haar, maar ikke wil oooook! Ben behoorlijk van slag geweest hoor... @ Patriez, kunnen we saampjes testen! Welkom! Ik heb over mezelf wel een beetje goed nieuws, heb alle cyclussen nog even nagerekend en had het verkeerd gedaan.. Ik heb gewoon al 3 cyclussen van 40 dagen (en ik dacht 28-40-40, dat krijg je met een agenda 08 naar 09). Dus regelmatiger dan ik dacht en precies vanaf het moment dat we ervoor gingen! Alleen waren we de eerste ronde waarschijnlijk al te laat voor ei.. Ik ga gerust slapen
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez 12: Nonja & Pearl29 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 53 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Patriez: Je staat op de lijst! Wil je ook op het "wie-ben-jij?"-lijstje of sta je daar al op? Als je er op wilt moet je nog even doorgeven: je leeftijd, voor je hoeveelste kindje jullie bezig zijn,in de hoeveelste ronde jullie zitten, welke provincie je vandaan komt en wanneer je jarig bent (als je al die info hier kwijt wilt iig )
@ hier: Pfff, gelukkig bijna weekend, nog 1 dagje werken. Vanavond eerst naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en daarna lekker stappen met een aantal vrienden en vriendinnen. Zo, nu ga ik maar eens wat doen. Ben al een half uur op mijn werk en heb echt nog niets uitgevoerd
Hier alles rustig, netjes om de dag aan het klussen, maar even als tip wanneer je niet genoeg kan klussen: Lees: Wij vrijen al jaren verkeerd. Dan krijg je iets meer zicht op het hoe of wat van zwanger raken, klussen ed Succes
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 & Anne19791980 11: Suekes & Patriez 12: Nonja & Pearl29 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 53 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
goeie morgen meiden! Hier nog steeds ongi...bah bah..maja tis nog maar paar dagen....ff afwachten vorige ongi meer dan 21 dagen.......
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez 12: Nonja & Pearl29 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 52 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Ik heb mezelf uit de auto gezet (stond op 6 april).... ik moet terug naar het roze huis Yep... zwanger X Suc6 Dames! Het is jullie zo gegund!
@ miss moneypenny: Wow, GEFELICITEERD! Ging je ervan uit dat je niet zwanger was en daarom naar April gegaan? Was je lang overtijd voor je posi testte?
Goedemorgen allemaal, Vandaag een dagje vrij: helemaal in mijn hoofd gehaald om veel te doen in huis qua schoonmaak.....Maar tja, is nog niks van gekomen..... Ben net naar de HA geweest om urine in te leveren, verwacht toch weer een urineweginfectie. Normaal krijg je de uitslag meteen, nu zei de assistente: ik ga het overleggen met de arts, bel je straks.....Mmmm, beetje vreemd.....Nu ga ik me van alles in mijn hoofd halen.... Heb ook een wrat op mijn hand laten aanstippen, ben niet kleinzerig maar dit deed erg pijn.....Kan mijn hand nauwelijks bewegen....au au au!
@ moneypenny: He wat goed! maar je zat al hier dus vertel! @ heitje: jij ging ook testen toch!? VERTEL!
@ Knorretje en Joyce..... Ja ik zat hier al, want ik dacht echt dat ik gewoon ongi zou worden. Had wel vage vermoedens op zaterdag (vage kwaaltjes) maar toen ik zondag een test had gedaan (2 dagen voor NOD) was die negatief. Dus ik had zoiets van... nou ja, volgende ronde meer geluk... Tot dat ik de 10e (dinsdag) ineens niet ongi werd, heb ik de dag er na een test gedaan... en JAAAAA positief.. en donderdag ook weer...
@miss moneypenny GEFELICITEERD geniet er bmaar lekker van! @hier: vannacht zo maar ineens ziek geworden had nog nergens last van gister maar werd vannacht badend in het zweet wakker. Echt heel irri ben heerlijk koortsig bah was vergeten hoe irri dat is! Sorry voor mijn ego berichtje maar t moest er ff uit
beterschap meis, Gefeliciteerd moneyp! Hier nog steeds in afwachting op mn ei.... duurt lang zeg! Maar goed... klusschema is zaterdag, maandag, woensdag, vrijdag, zondag, dinsdag, donderdag, zaterdag, maandag, woensdag (vrijdag, zondag)... en dan is het NOD time.... Dus als je het zo bekijkt... valt het wachten ook wel weer mee Kus
Nou, ik mag weer fijn een kuurtje antibiotica slikken......Grrrrr..... Weer een infectie, ik wordt er niet goed van! Heeft dit invloed op het zwanger worden? Of in ieder geval op het vruchtbaar zijn? Zou het daarom zo kunnen zijn dat ik mijn ei nooit voel ofzo? Baal als een stekker!