Ha Bruis!! Dank!! :-D Ik duim zelf ook héél hard! Hihi! [-o< Jij volgende week weer een echo! En dan die vervelende eerste 12 weken voorbij! Gaat goed, meid!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat super!! Doortje wat gaaf zeg, hartelijk gefeliciteerd!! Ja je voorspelde het al he?! Samen met Elegance NOD, dat moest goed gaan! Ik duim voor je dat het nu echt goed mag gaan, het is je gegund lieverd! Geniet ervan! Liefs Twinkle
@ Doortje, Elegance en Lotte1987 Gefeliciteerd!! Leuk dat je zo samen zwanger kunt zijn Doortje en Elegance. Hier op de wachtbank...mijn ei niet goed kunnen vinden met de ovutesten maar heb hem volgens mij toch afgelopen maandag of dinsdag gehad. Rodn die dagen goed geklust dus we wachten maar af. Gelukkig is het heerlijk weer dus dan gaat de tijd wat sneller. Ik ga nu even eten en dan werken. @ ongi's op naar de volgende ronde @ wachtenden veel succes met wachten
tante mars ben je al terug?? ben heeel benieuwd!! en iedereen bedankt voor de felicitaties! ikw il nog helemaal niet weg hier dus zal nog heel vaal hier komen om te kijken hoe het met iedereen gaat.. als jullie dat niet vervelend vinden.. maar ga ook eens een kijkje nemen bij de dec mama's.. moet toch eraan geloven he en geloof het nog steeds niet helemaal.. alhowel ik vandaag een paar keer al misselijk ben geweest... zo raar 2 dagen geleden wist ik nog niks en nu al misselijk XD tot vanmiddag!!
@ justfem: weet niet of ik morgenochtend al direct er bij ben hier hoor doe mijn best haha Hangt van weer en plannen met vriendje af.. In ieder geval, als het zo is heeft jou pendel gelijk!! @ julied: nou, kapot... begin langzaam aan het idee te wennen dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Hoeft niet natuurlijk, dus daarom durf ik het nog niet te geloven.. maar ja, gedachten zweven wel vaak die richting uit... @ test: ik heb al gezegd naar KV met lange openingstijden.. net tijdens lunch zag ik er al 1 namelijk en ja hoor! vandaag tot 21 open!! dus... straks.. op weg naar huis.. ff langs rijden! woehoe! .. hmm.. uhm ja.. je weet toch! @ elegancE: hihi.. kwaaltjes ja? leuk leuk!!! en blijf maar hier ja! vind ik leuk
Heyhey Wat een lekker weertje he... Geweldig gewoon.. Ik weet niet meer wie van hier mij een pb-tje gestuurd heeft, want door de fout zijn mijn pb-tjes weg... Dus als je gependeld wil worden, stuur me maar opnieuw een pb
@joyce81: heb jij( even geluk dat de KV tot 21:00 uur open is, kun je morgenochtend al vroeg testen en hier zijn , nou kom morgen om een uurtje of 11 wel ff spieken of je al met goed nieuws bent gekomen. Echt super lekker weer alleen jammer dat ik hier binnen achter de computer op mijn werk zit
wij hebben net uitgebreid geluncht, in de zon! heerlijk! nu alleen helaas weer binnen en mail van de baas dat we te lang weg waren.. doen normaal nooit lunchen, blijf je 1 keer 1,5 uur weg.. ach ja.. hij zal wel ongi zijn ofzo @ justfem: ja goed he! heb nog matcare en cb, maar denk ff kv halen!! hoor goeie verhalen.. durf de andere niet eens meer.. hahaha En nogmaals: ik weet nog niet wat de p-lannen zijn.. we doen morgenvroeg testen (heb ff uitgelegd dat met ochtend beter is enzo.. want mocht gisteravond ook al.. maar ja ) en morgenvroeg is beste optie omdat we dan lekker samen zijn de hele dag! ipv testen en stel posi ik aan de slag en hij thuis.. is nie leuk nie
@joyce81: Ik heb ook nog geen klachten gehoord over die van KV 2 voor 5, dat zijn de enige die ik zo vertrouw. En ik zou het ook samen doen met mijn mannetje als we lekker allebei vrij zijn. Is toch wel iets om te kunnen vieren en als het negatief is heb je tenminste ook nog heel de dag om het samen te 'verwerken'. Ik duim voor je!!!! En ik verwacht niet anders dan dat je zorgt dat mijn pendel uitkomt [-(
hey Doortje, Lotte en Elegance gefeliciteerd meiden!!! Tante Mars.. take care!!! Pffff hier blijf ik maar krampen (gerommel) houden in mijn buik.. snap er geen snars meer van.. zo lang kan je toch niet last houden van een eisprong? Bloeding is in ieder geval wel weer gestopt..
@justfem: oh en wat ik nog vergeet... het is wel handig om ff vast na te denken waar we naar de VK gaan.. stel het is posi..... ik bedoel.. 2 huizen.. 2 HA ... etc! dus ja........... dan begint het spel pas!
hoe lang heb je er al last van dan? Pfff... ik wil vrij zijn!! ... belachelijk goed weer.. en ik zit nog min 2 uur hier.. en dan zijn jullie ook nog eens kei stil! #-o
ik ben ook aan t werk... Ik heb nu drie dagen gerommel in de buik en gisteren een beetje bloed verloren en ook wat colostrum uit de tepels. Lang leve de hormonen... heb in ieder geval wel gesext gisteren en vandaag wat taai slijm.. spannend!!!