Hoe laat had je gesext? kan nl niet representief zijn he.. dat het zijn spullie is.. Maar lijkt dan precies die 4 dagen te zijn.. is het toegenomen of afgenomen?
gisteravond gesext.. dus ja, dat zou wel eens kunnen ja... Gisteren behoorlijke krampjes.. dacht echt dat ik ongi ging worden en toen zag ik dat bloed, dus ik schrok al.. was bang dat ik écht ongi was geworden. Maar lijkt nu toch met de eisprong in verband te staan dan.. Vandaag zijn de krampen iets minder, meer soort van gerommel.. Voor jou ook spannend nu zie ik aan je banner... al een (voor)gevoel?
eyey meiden... ik weet niet meer waar ik gister gebleven was met lezen, want als ik nu de site open sta ik op pagina 1... dus helaas ik ga niet alles terug lezen... zijn er vandaag zw bij?? zo jha gefeliciteerd meiden alle ongi meiden jammer volgende ronde beter, ga voor jullie duimen... hier nog geen ongi... heb wel een raar gevoel in me buik, en moet veel naar de wc...verder geen symptomen...
DAN DENK ik gisteren en nu wat naweeen... dus precies op tijd. Tja... ben paar daagjes overtijd nu he.. morgen testen.. ik heb een voorgevoel wat ik niet durf te geloven dus nee.. hahaha heb allerlei rare dingetjes... snel huilen, niet altijd gedachten erbij, krampen, hoofdpijn, soms misselijk (vooral in de ochtend en vlak voor ik ga lunchen), vond vanmiddag de gambas bij collega sterk ruiken, vaak plassen, moe, koffie smaakt niet, normaal in no time bekertje leeg en redelijk wat bekertjes per dag maar nu neuh.. drink liever water.. heel raar.. en uhm... tja.... kweet ut niet... hihi... maar morgen weten we meer... is mijn lichaam me voor de gek aant houden of scheur in met de audi naar december! @ naliey: nope.. geen nieuws.. of wacht!! Doortje, lotte en elegance!! woehoe! maak je ff nieuwe banner? hihi.. dan weet ik hoe ver je bent!
@joyce81: Ik ben er ook nog... zat iets te lezen over een kosmobolische eisprong... wle grappig vraag me wel af of zoiets kan, de twee keren dat ik zwanger ben geraakt liep het gelijk op met mijn werkelijke vruchtbare dagen, maar ja dan is het ook wel logisch dat je zwanger raakt nou ja als het weer gelijk moet vallen als ik zwanger wil raken dan moet ik nog tot juli wachten... Zit hier op mijn werk ook nog wel even, nog wel in mijn eentje ook Fijn al die collega's die een lang weekend nemen. En wat betreft het issue VK kiezen en de andere problemen, dat regelt zich vanzelf wel zo ervaar ik het tenminste altijd. @naliey: spannend, wanner is je NOD? @Dingetje: misschien toch nog bijwerkingen van je ei dan, kan ook nog een bloeding zijn van het klussen. Nou hopen maar dat je straks positief test dan heb je iig niet voor niets die krampen geleden
@joyce81: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< zo nou moet het wel dat je positief test
hihi kosmo ei gelijk met de kalender ei, is pas in juni, dus dan moet ik, als het nu niet raak is, ook no lang wachten! (tenminste.. dan moet ik eerst berekenen hoe lang mijn cyclus is....... en dannn kan ik pas iets zeggen..) en klopt ook wat je zegt.. regelt zich vanzelf allemaal wel! wij met 2-en, rest in meeting of weg...
Vooralsnog geen ei-gespot hier, normaal heb ik al een paar dagen van te voren een lichte 2de streep nu nog maar heel licht, terwijl mijnkalender hem morgen verwacht. Misschien toch een echt paasei en kom tie een zondag of maandag. Ach het maakt ook niet zoveel uit we klussen toch wel hahahaha
Bij mijn mannetje werkt dat altijd wel goed door op zijn zin om te klussen dus dat komt mij wel weer goed uit
bij ons staat de zon op de ramen,,, dus dan word het zo warm binnen... Gelukkig ist nog geen zomer! en dan doen we gewoon een ventilator in de slaapkamer!
Wij hebben ook heel de dag de zon op het raam. Het is gewoon bloedheet hier binnen pfff.. We zitten dan ook lekker buiten onder de parasol. Ik met me laptoppie en de kleine uk rent door de tuin heen haha
hee meiden, nou lekker gewerkt vanochtend, en gefietst met de kleine man, lekker in het zonnetje... Moet zo maar weer een nieuwe banner enzo gaan maken... hoe is het hier? nog zwangeren vandaag?? hopelijk niemand ongie zo voor de paas?? we willen paaskindjes! ga ff aan de slag met banner...
Ik ben jaloers, wil ook lekker buiten zitten onder de parasol. @joyce81: bij ons ook heel de dag de zon op de slaapkamer, ach je moet er wat voor over hebben
@ Elegance, dankje voor je berichtje. Het is ook zo mooi om zwanger te worden, dan kun je toch niet anders dan meeleven met iedereen. Vandaag las ik ook dat Caruli zwanger is, nou dan ben ik toch wel erg emotioneel hoor, komt ook door de hormonen denk ik, maar toch... En deze topic is altijd levendig, spanning, geluk en verdriet naast elkaar. Dus ik blijf het regelmatig in de gaten houden. En zeker hoe het met jou en Doortje gaat *hug* Iedereen die zwanger is super gefeliciteerd. Alle mensen waar het minder bij gaat een dikke knuffel en de wachters veel succes! Ik hoop dat jullie binnenkort ook een mooie test zullen hebben.