lieve meiden, dankjulliewel voor de felicitaties! ! ! Ben zelf nog niet helemaal overtuigd, gewoon puur omdat mijn NOD pas zondag is. Ga ook wel vast even bij december mama' s kijken en dan misschien morgen aanmelden. . . ENG! Het is al 2 keer fout gegaan, hoop zooooo erg dat het deze keer goed zal gaan!
Doortje en Lotte: gefeliciteerd! Joehoe, er komen steeds meer zwangeren bij, volgens mij is het een goede maand! Vandaag hard gewerkt, bleh..kan geen proefwerk meer zien (ik werkin het voortgezet onderwijs). Mijn mannetje was lekker vrij dus du mag nu koken kan ik ff relaxen... Hier verder geen nieuws.ik mmoet nog heeeel lang wachten op mn ovulatie..zucht....
@ Surf: Grappig, mijn vriend heet ook Tijmen, zelfde als jouw zoontje alleen dan zonder H. Ik baal dat hij zo heet want vindt het een supermooie naam, maar ja, om een eventuele zoon ook zo te noemen terwijl mijn vriend al zo heet vind ik niet handig..
JOEPIE morgen mag ik eindelijk testen!! heb er niet erg veel vertrouwen in maar we zien het wel!! Hoe is het hier?? @ nieuwe zwangeren feli! @ ongi jammer.... *KNUFFFF*
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes! Afgelopen maandag had ik mijn eerste test gedaan en jullie hebben allemaal super lief gereageerd. Ik ga me nu aansluiten bij de decembermama's. Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hoop echt dat jullie allemaal super snel zwanger mogen worden!!! Liefs Roos
Joehoee Kiekeboe!! Ikke is er weer, ff kort maar toch Geen echo gemaakt ivm eventueel de kop op stekende ontstekingen. Wel mag ik vanavond alweer met clomid beginnen omdat ik enorm goed blijf vloeien en ze daar verder geen problemen mee verwacht. Volgende week vrijdag FM dus het word weer spannend, maar het is nu echt voorbij met mij hier. Om elke keer elke dag elk uur soms elke minuut een bericht te plaatsen Sorry Betr voor mezelf denk ik echt. Maar ik kom af en toe ff aanwaaiieren . LIEFS
wel fijn dat je meteen weer mag beginnen met clomid. je blijft van harte welkom, ook al kom je maar af en toe. we laten de deurtjes wel open van de audi. veel succes verder.. xx
sterkte tante mars! Snap dat je even afstand neemt! Hopelijk kom je hier snel om een hoekje kijken met goed nieuws!
Hey Tante! goed dat je meteen weer mag beginnen met clomid!! heel veel sterkte en hopelijk tot snel met goed nieuws!!! *KNUFF*
blijf hier wel bijlezen af en toe maar jullie kleppen wel senl zeg nog nieuwe zwangeren?die nog niet bij de december mama's zijn?
das zeker grappig... wel gek ook een volwassen man met de naam van mijn kindje hihi ik ken alleen maar kinderen met deze naam (2 maar trouwens en ook via via)... vind t ook een mooie naam
JA! jullie zijn er nog!!!!!!! Woehoe! ikke test gehaald bij kruidvat... beide soorten meegenomen en bijsluiter gelezen.. en ja.. die ene zegt, die van 7,50 met dat plusje, van: ochtendurine is niet nodig blabla.. DUs ik tegen vriend al gezegd: ik heb testen gehaald.. enzo.. dus hij zei al ff wachten dus.. dus ikke nou die ene mag nu al (was ook omdat hij aan de rose ging en hij dus wilde weten of ik er 1 wilde..) nou ja.. uiteindelijk dus toch getest... Bekertje geplast.. timer ingesteld... En uhm.. binnen 30 sec.. zag ik iets... en nu.. nog steeds!!!!!!!!!! WAAAHHHHHHHHHHHHHH Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Foto volgt later!!
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren. Hier door gegaan naar mei, maar geeft niet. Fijne paasdagen en kom zo af en toe nog wel even kijken