goed bezig einneh...wat denk jij doortje, zo zijn we weer een aardig eind toch? vooral met de zwangeren
slaaplekker rapoenzel!! (en had ik al gezegd dat ik je avatar super gaaf vind??) enne einneh wat ga jij morgen vroeg doen??
euhmmmm een doosje open maken, witte zakje (folie achtig materiaal verwijderen), in een potje plassen, stickie er in............ bedoel je dat???
Hoi meiden, ik ben ook moe, kga nog ff bankhangen en dan ook richting bedje. Ik kom morgen wel weer ff spieken.. Doei doei!
[quote="Senna04] @iemand: Wie wil mij op de lijst zetten voor de 26 ste Alvast bedankt [/quote] Zie vorige pagina!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Joyce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweeeeldig meid! Ik had er echt een voorgevoel over!!!!!!!!! Geniet ervan!!!! xxx Sue
heel goed ja die richting zat ik op te denken..spannend!!! ga heeeeeel hard duimen!! ik ga morgen weer aan het werk..heb 2,5week ziek thuis gezeten en ben blij dat ik weer aan de slag kan, alleen zal ik dan wel minder tijd hebben om hier de hele dag mee te kletsen aaah dat wordt afkicken..maar daarnaast blijf ik lkkr kletsen vind het super gezellig, alleen kan ik het denk ik niet meer allemaal bijhouden.. @tante mars las net dat je bezoek aan de gyna op zich goed was, heel veel succes in de komende ronde!!!!! en hopelijk mag je gauw komen vertellen dat je een beebje verwacht!!
@ maaikyp: thnx!!! vindt et best wel spannend.... kan ook geen zinning woord zeggen over ja of nee............. maar ja... zie het morgen wel!! ik ga nog ff met me mannetje op de bank liggen.... voorbreiden voor morgen Lekker sliepe!!!!
slaaplekker einneh!!! en ik kom morgen voor ik werken ga eerst even hier kijken hoe het met je gaat *knuf*