NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Kan je hormoonhuishouding in de war schoppen, maar hangt af van de medicijnen. Wellicht ff googlen?

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, mijn vragen toch maar ff voorgelegd.....Urineweginfectie komt helaas erg veel voor.....Het heeft geen invloed op vruchtbaarheid en dergelijke maar je moet er wel mee oppassen. Niet te lang mee lopen anders kan het doorslaan naar de nieren. Als je een kinderwens hebt moet je dit melden, je krijgt dan een antibiotica die geen invloed heeft op een eventuele zwangerschap.....

Ben weer gerustgesteld. Ze vroeg ook nog of ik wel van voor naar achteren afveeg bij het plassen en of ik direct na de geslachtsgemeenschap ga plassen.....Dit deed ik altijd wel, maar lees op het forum dat veel meiden het de tijd geven om alles goed te laten "zwemmen" richting het ei.....Mmm, dit is dus niet handig als je gevoelig bent voor infecties, dan moet je eigenlijk meteen daarna gaan plassen.....Grrrr.....En veel water of cranberrysap drinken, dat is super goed!

Zo, weer wat geleerd, ga zo mijn kuurtje maar eens ophalen.......

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Moneypenny Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Knorretje, wat vervelend dat je een infectie hebt! Ik heb geen last van een infectie maar ik voel ook nooit mijn eisprong....

Vanaf vandaag niet meer ongi dus het klussen kan weer beginnen ;)

Veel succes allemaal!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @roosje01:

Veel plezier met klussen, hopelijk goed resultaat!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Beterschap!!

Enneuh...ik ga eigenlijk altijd meteeen afvegen en wassen ook...en het is al een keer gelukt dus! En toen was ik ook meteen in de douche gegaan..... (moest wel hihi, :rolleyes: want er was eindelijk geen rij van een uur meer bij de douche op de camping) ....mijn meissie is op rockwerchter verwekt...... :oops:

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Cool....op rockwerchter! Heel bijzonder....Dat vergeet je nooit meer!

Ik ga me nu toch maar beter aan al die dingen houden van de huisarts, hopelijk kom ik er zo vanaf.....Vorige kuurtjes hebben nie echt geholpen!

Wel irritant, maar ja, er zijn ergere dingen in het leven!

7. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hey Mgwc,
    Grappig om te horen dat je eerste kindje op rockwerchter verwekt is! Ik twijfel ook wel eens of ik meteen op moet staan na het klussen. Ik heb al een keertje 10 minuten gewacht terwijl ik eigenlijk heel erg moest plassen. Mijn man en ik kunnen er gelukkig wel heel erg om lachen, hij heeft zelfs een keer voorgesteld om mij na het klussen eerst 10 minuten op mijn hoofd te houden, kan het goed zakken, ha ha ha ha

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs

Hahaha!

Hoe gek kunnen we doen....maar heb het zelf ook wel....wil niet meteen gaan, dus blijf ik liggen....tja, dan val ik in slaap en wordt ik 's ochtends wakker omdat ik nog steeds niet ben geweest. Kan me dan idd wel voorstellen dat de bacterien het heerlijk bij mij vinden....Nu toch maar wat beter opletten. Het mag dan wel niet schadelijk zijn ivm onvruchtbaarheid enzo, maar het is wel mega-slecht voor je nieren. En al die antibiotica zal ook zijn uitwerking wel hebben.......

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    ? wow, ineens wel erg grote letters, hopelijk is het nu weer normaal!

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Pfff, gelukkig maar! hahaha! Tja, geen flauw idee waar ik nu weer op gedrukt heb...maar het is weer goed!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha...op je kop houden....zie het al voor me!

weet je dat dat allemaal niets uitmaakt!

hmm hier dus verder de hele dag gestaan en gesprongen op de muziek...en paracetamol geslikt voor de rugpijn hihi....we wouden na die ronde stoppen met clomid...dus was voor de fun klussen.......maar wel raaaaaak!

Groetjes
    Miranda

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, nu we zwanger proberen te worden blijf ik ook altijd liggen na de sex, terwijl dat niet nodig is. Mijn vriendin ging ook altijd gewoon naar de w.c. na de sex en was met 3 maanden al zwanger. Maar ja, voor mijn gevoel hebben ze een betere kans om te zwemmen en de eindbestemming te bereiken ;) als ik ff blijf liggen, dus dat doe ik dan maar gewoon.

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik hoop dat ik deze maand zoveel geluk mag hebben. Ondanks dat het pas ronde 5 is (nu 7 maanden bezig).....begint het behoorlijk mijn leven te beheersen. Er zijn nu zoveel bekenden om mij heen zwanger.....Nu maar hopen dat antibiotica niet al teveel effect heeft en dat mijn cyclus zich handhaaft........We wachten het allemaal maar rustig af.

Ga zo ff genieten van het prachtige weer.....

14. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    het is voor ons wel belangrijk dat het leuk blijft en vooral mijn man vindt dat het geen moet, moet worden om te klussen dus op deze manier blijven we wel lachen....
    Merk wel dat ik stiekem een schema heb gemaakt wanneer ik zeker wil/ misschien een beetje moet klussen. Ik probeer het natuurlijk wel heel spontaan te brengen maar omdat het de vorige maand dus niet is gelukt wil ik er deze maand voor de volle 100% voor gaan. Doen meer meiden dit?

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Effe blijven liggen ga ik denk ik ook wel doen, maar ik moet er wel voor gaa zorgen dat ik voordat ik ga slapen wel ff ga plassen......En meer drinken, daar ligt het ook aan hoor......Heb eigenlijk nooit echt dorst, dan vergeet je dat!

Maar komt goed.......Vind het ook raar om na de daad meteen het bed uit te springen, ff liggen kan vast geen kwaad.....Als het maar geen uren zijn!

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee....wij klussen wanneer het leuk is...en dat is soms maar 1 keer per week of 1 keer per maand....

(lange ongi)

Maar ik heb geen haast...heb toch PCO..dus het is helemaal niet zeker of ik een ei heb....eind maar naar de gynae...en dan nog doe ik het alleen als ik het leuk vind...heb 3 jaar lang moeten klussen...en het lukte niet...toen een ronde gewoon voor de fun..en meteen raak....dussseuh.....

Groetjes
    Miranda

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het moet wel leuk blijven idd, maar mijn man heeft eigenlijk altijd zin, dus da's makkelijk, haha. Zelf heb ik rond mijn eisprong ook wel veel zin, dus dat komt dan ook weer goed uit.

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, ik noteer in mijn agenda altijd wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn (heb geen idee wanneer mijn ei is, doe geen ovu-testen, weet dus ook niet of ik uberhaupt wel een eisprong heb), en hou in mijn agenda bij op welke dag ik zit en wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Verder klussen we wanneer we zin hebben, maar aangezien we allebei een hoog libido hebben redden we het altijd om om de dag te klussen......Dus das wel fijn.....Verder maar afwachten....

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm meer zin...willen jullie mannetjes mijn mannetje dat even uitleggen hahahaha........

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meiden,
    t is hier superdruk op werk dus heb nog niets kunnen lezen helaas :( . Maar omdat ik hier vanavond en gister ook al weer nauwelijks kon zijn :( wilde ik jullie gewoon alvast even een fijn begin van t weekend wensen! Maak er een mooi (oefen-klus)weekend van!
    groetjes :D !

Deel Deze Pagina