Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!! En het was idd wel een overduidelijke streep !!!!! En ik zag dat er heel wat zwangeren bij gekomen zijn. Iedereen enorm gefeliciteerd! En iedereen die ongesteld is geworden.... . Het is gewoon zo .
wauw 17 zwangeren alweer?! gefeliciteerd meiden! @wachtenden, succes! he, zie dat ik hier al op rood sta? thanx voor degene die dat gedaan heeft! dat betekend voor ons dat we er weer voor gaan na de mk! nieuwe ronde joehoeeee! liefs humm
Goedemorgen, Net getest met een Clear Blue met indicator, daar verschenen na drie minuten die vreselijke woorden NIET ZWANGER, he gatver, ik had zo'n goed gevoel deze maand. Wat dat betreft kan je maar beter niet hopen, dan val je ook niet zo hard. Nu maar wachten op de duivels die maandag moeten komen...
@line ik hoop dat je te vroeg heb getest. zelf had ik in febr 4 dagen voor NOD getest en hij was nega. 4 dagen later op NoD was hij positief dus geen bloed geeft moed..
hej line het kan altijd nog meissie!!!! sommige mensen testen pas heel laat positief ook met de gevoelige! en je zit nog voor NOD!mss heb ej nog niet voldoende HCG!geen bloed geeft moet! ik duim voor je! liefs
goeie morgen dames... ben een x vroeg wakker haha.. kan ook niet anders als je een nichie van 4 hebt logeren werd om half 8 wakker gemaakt door haar haha.. vandaag gaan we paaseieren zoeken... vind ze helemaal geweldig.. hoe is het verder hier?? xxx
herkent iemand dit: Ik moet morgen ongesteld worden maar heb nu al een klein beetje lichtroze/wit slijm?? Normaal heb ik een paar dagen voor mijn nod al wat bruine afscheiding, maar dat heb ik nu niet gehad. Ow ik ben zo zenuwachtig..dacht echt dat het deze ronde raak was
goedemorgen nailey waarom test jij nog niet? 12 dagen overtijd lijkt me aardig positief! zwanger gefelciteerd! ongi en nega test dames dikke knuff!!!
heb al getest, helaas nega...en me pendel zegt ook dat ik niet zw ben en deze maand nog zw wordt.. ik zou dan vandaag ongi worden dus w8 t ff af... en anders bel ik de ha dat ik bloed wil laten prikken..
dank je... hoop dat het alsnog posi is, maar als me eigen pendel uit komt wordt ik vandaag ongi en raak ik deze maand zw... i hope so.. zou wel leuk zijn, en dan weet ik zeker dat me pendel gelijk heeft haha...
Goedemorgen dames! Net weer een test gedaan, die met indicator! en ja hoor! het klopt nog steeds! Woehoe!! Zet hem zo in album! (En was nog wel paar keer naar wc geweest... haha) Echt zooo onwerkelijk.. zijn beiden hyper.. en kei vroeg wakker dus... maar ja! Hier nog nieuws? ga zo teruglezen maar ben ook druk met de foto dus...
Goedemorgen dames, vanmorgen testje gedaan.... ik geloof dat wit niet witter kan zijn! maar goed ik ben eens ff aan het rekenen gegaan: 31 jan ongi + 44 dagen: 16 maart ongi! 16 maart naar vandaag = 26...... is nog wel heel vroeg dus! maar goed Geen bloed geeft moed!!! over een paar dagen nogmaals testen! (volgende week zaterdag denk ik!)