NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21 & Niene
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 & Prisley
    18: Einneh
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts
    20: meggytje & Happy79 &
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Susan27 & Kris34 & nadeke
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982
    28: Moosje25 & suiske
    29: Todavia & Koeky & Liedel
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka

TESTMARATHON

13 april:
    * Muurtje
    *Wgev

15 april:
    * Maartje84

17 april:
    * Line77
    * Prisley

19 april:
    * Bootsy

140 dames voor de ROZE AUDI
    17 Zwanger, 22 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven,
    4 Cyclus van slag , 1 vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
    [/quote]

2. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Ik meld me weer even.

@ Joyce: Jèèèèèèè! Gefeliciteerd meid! Gauw melden bij decembermama's, of heb je dat al gedaan?

@ Ego: Moest gistermiddag gauw mijn man halen, omdat ik 's ochtends de auto had gepikt om naar het ziekenhuis te gaan.

Even terugkomend op de vragen: ik moet mijzelf dit weekend goed in de gaten houden, mocht ik me echt ziek gaan voelen of koorts krijgen, moet ik direct naar de huisartsenpost voor verder onderzoek.

Owja, ik slinger aan de bumper van de audi, maar ben al van de lijst, houd me stevig vast, maar weet niet of ik op 2 april nou op groen moet, of op cyclus van slag, doe maar iets leuks! ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Dat stukkie tekst over t plaatje kan onder de lijst weg, doet deze website automatisch :)

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Onder de NOD lijst bedoel je???

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Deze site is wat makkelijker wat de plaatjes betreft ;)

@ Joyce:
    Ik teste toen ook 3 keer na de eerste keer hahaha...
    Heb ze alle 3 nog liggen en dat was op 28 december 2006 !

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh wat jammer line..ik hoop dat je of alsnog een posi test krijgt of dat je pendel voor volgende maand uit komt!!!

haha ja nog steeds echt helemaal zwanger!!!!!!! een hele goede morgen voor jou ;)

7. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb alleen een pendel voor deze maand, zwanger van een jongen en een meisje. MIsschien moet ik voor volgende maand laten pendelen...Ik had mijn hoop gezet op deze maand, dan had ik een dochter in oktober, een in november en een in december...
    Maar ja, ik ben nog niet ongesteld...dus wie weet

8. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Goedemorgen

Wat zijn er al veel zwangere dames deze maand! Dit geeft een goed gevoel.
    @Joyce, van harte gefeliciteerd!
    @line', wat vervelend dat de test positief was. Maar als de duivels pas maandag komen kan het toch ook zo zijn dat je te vroeg heb getest?

Wat duurt wachten toch lang! Vooral als je niet weet hoe lang je cyclus zal zijn!?
    Wanneer spreken jullie van een onregelmatige cyclus?

9. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    @ line: Ik bedoel negatief! foutje

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    hahahha, ik had hem graag positief gezien, jij mag ook al bijna testen. Waneer ga je testen??

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Bij mij was onregelmatig, ongesteld na 18 dagen, dan weer 40 dagen, dan weer 23 dagen enz enz... Nu ben ik het erg geregelmatig netjes om de 30/31 dagen.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

1-2 weken zijn het aantal weken na de bevruchting. Dus dan ben je 3-4 weken zwanger.

Vanmorgen nog een van het kruidvat gedaan en die is nu wel te zien op foto :D Ben nog steeds heel bang en droom de hele nacht dat ik gewoon ongi word. Maandag zou ik ongi worden, dus denk dat dit een dag vol broekloeren zal worden :p

Plaatst de foto zo even!

Kussie

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Niemand heeft mijn berichtje gezelen?? ben toch wel een beetje zielig... :( ;)

14. Roos1987

Roos1987 Actief lid

5 dec 2007
    121
    0
    0
    ergen in zuid holland
    Hi meiden,

ik had woendag mijn 1e positieve test...
    Maar ik heb vandaag ook nog een keer getest met de kruidvat van 2 voor 5 euro.
    Binnen de minuut was er een dikke streep te zien!

ik heb nog niet helemaal het besef hoor... dat het nu toch gelukt is!

woensdag test ik nog een keer met de digitale van Clearblue.
    daarna ga ik maar eens contact opnemen met de verloskundige.. :)

mijn fotos staan nu ook in mijn album, hopelijk is het nu wel gelukt, vorige keer waren mijn fotos opeens weg..

liefssss

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!!!!!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ maaike: inderdaad met bolle buikje naar bali! haha.. vriendje wil wel ff goed informeren allemaal hoor! hihi.. hij is echt zo lief! Hij wil ook al buikfoto maken enzo! haha
    Iig.. voor de mensen waarvan de man zijn ding goed is: hij heeft elke dag wel met zichzelf gespeeld, wellicht meer malen en ook elke dag seks.. dus... het kan! :)
    Ff voor de mensen die zich afvragen of hij niet moet stoppen daarmee ;) hihi..
    als geruststelling he!

Lotte ook zwanger? woehoe!

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ahhhh Doortje, gefeliciteerd meid!! Wat heerlijk dat je ook zwanger bent en ook nog samen met Elegance. Toeval bestaat niet he dames?? En deze keer gaat het goedkomen, dat moet gewoon!

@Joyce waaaaaaaaaaaah wat geweldig meid! Hoe voelde het om vanmorgen al zwanger wakker te worden? ;) En hoe reageerde je ventje gister? Gaaf meid, het is zover!

@line, balen van je nega test. Maar je zit nog voor je NOD he! Nog ff wachten tot je evt. overtijd bent! Persoonlijk vind ik het minder erg om langer te wachten dan om negatief te testen.

@patriez, als je nog niet ongi bent, kan het nog alle kanten op. Roze slijm kun je ook hebben als je toch zwanger bent. Maar ik zou uitgaan van ongi.

@naliey, jeetje meid, nog niet ongi. Weer een lange cyclus, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid.

@einneh, balen jij ook een nega test, maar ook nog voor NOD he!! Hopelijk verandert dat wit in een kleurtje ;)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja haha, had ik 3 dagen geleden ook hier geplaatst, maar is geloof ik verdwenen. Maar ik geloof het zelf nog niet. Ben dus nog steeds niet blij geweest. Nod is ook pas maandag. Spannend he.

Jij gefeliciteerd trouwens he!

ps: als ik nu een zwanger banner aan zou maken dan komt er 5 weken en nog wat dagen op te staan, maar dat klopt niet. Mn cyclus zou namelijk niet 4 maar 5 weken zijn geweest. Dus ik weet ook de uitgerekende datum niet haha. Hmmm irri

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    even een bannercheck! tot zo!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Heb het ook zelf uitgerekend, kreeg allemaal verschillende dingen!
    Wanneer was je ei dan? dan doe je dat -/- 14 dagen en vul je die in op een site als laatste menstruatiedag.. en dan met 28 dagen.. moet goed komen, toch?

@ mijn mannetje: die geloofde het eerst niet, was trots op zichzelf, kijkt steed kei verliefd.. geweldig dus!

Deel Deze Pagina