en daar komt ie dan!!!!! *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* Ik mag weer uitdelen!! dus bij deze!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 & Niene 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley 18: Einneh & Jessy1983 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 13 april: * Muurtje * Wgev * Anne77 15 april: * Maartje84 17 april: * Line77 * Prisley 19 april: * Bootsy 143 dames voor de ROZE AUDI 18 Zwanger, 23 Ongesteld, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
O nee, wij hebben alleen vanmorgen een kwartiertje wat regen gehad en de rest van de dag stralend weer !!!
Ja in februari teste ik op 2 weken na insemintie (10 DPO ) negatief. 3 dagen later teste ik positief.. dus geen bloed geeft moed zeggen we maar weer
ik vang HCG!!! even een vraagje voor de zwangeren hebben jullie allemaal na je NOD getest? Of hoeveel dagen na je ei teste je positief?? Ik denk er over om eerder te testen.... (NOD politie niet in de buurt???)
ricmar ik teste 4 dagen voor NOD deze week positief... heel stom.. dikke bekeuring van de NOD politie.. had geeneens verwacht dat ik zw zou zijn, had nog helemaal geen symptomen.. einneh, zoals ricmar zegt, geen bloed geeft moed!! joyce had ook niet gelijk een posi test!! en zo zijn er nog wel meer meiden.. maar zolang de duivels wegblijven
Vandaag getest twee dagen voor NOD en negatief. Het is gewoon beter en minder frustrerend om te wachten tot na NOD. Ik ben daar ook niet goed in hoor
helemaal gelijk, maar ik kon het niet, en niet eens zozeer omdat ik wilde weten of ik zw was.. want ik dacht van niet.. maar gewoon om meer rust te krijgen in mijn koppie ik dacht als ie toch nega is kan ik het maar beter nu zijn kan ik ook rustiger wachten op ongi..
He meiden Daar was ik ook weer ff... Hier hebben we de hele dag zon gehad...het is echt broeierig weer...pffff Hele middag op het balkon gezeten hihihihi
lekker he weer kunnen genieten van het mooie weer hier ook op 1 buitje na heerlijk genoten van het weer
het is hier de hele dag stralend weer geweest, jammer dat ik er niet van heb kunnen genieten, nu maar hopen dat het morgen ook mooi wordt
Nou hier de hele dag wisselvallig geweest. Maar toch nog buiten kunnen eten vanavond lekker hoor. Zonnetje is nu wel dus weer lekker binnen.
hier is het zonnetje nu ook weg,, maar hij heeft het goed gedaan. hoop dat we dit weer zo n beetje aanhouden..
Ja dat zou wel mooi zijn dit weekend nog. De winter heeft lang genoeg geduurd. Kom maar op met het voorjaar.
hahaha ja dat zou je denken. we hebben gelukkig gisteren geklust vandaag druk de tuin verbouwd. dus behoorlijk moe. Maar goed ik ga kijken of het nog lukt om manlief te verleiden vnv.