NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja... ik mag ook strooien! vangen dames!

*HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG*
    *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG*

Vraag over testen: ik had 5 dagen na nod positief.. :) 2 dagen ervoor was negatief!

@ jose: gefeliciteerd!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang*

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    VANG VANG VANG VANG, IK WIL HET HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He joyce , Hartelijk Gefeliciteerd. Ik ben helemaal niet op deze site geweest.

Ik ben harstikke blij voor je meid.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb een netje gevonden om de HCG te vangen ;)

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Mag ik hem af en toe lenen??

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dames, ik heb even een vraagje. Mijn temp is nog niet gestegen. Dus het kan zijn dat ik mijn ei nog niet gehad heb. Ik heb wel al slijm gehad. Enzo. Ik snap er niets van. Mijn laagste temp was 36.4 en nu is die 36.6.

Heeft iemand ervaring met tempen. Hoelang na een ei moet je temp gaan stijgen...

Nogmaals een vreugdedans voor joyce....

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja hoor dat mag

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    STOM STOMMER STOMST!!!
    heb net getest kon het niet laten..
    en natuurlijk hij was witter dan wit,
    O wat dom!!
    NOD politie in de buurt??

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    niemand die het weet......ik zal vanavond maar nog een keer voor de zekerheid klussen.

WIj hebben vanaf woensdagnacht niet geklust.. Dat is veel te lang denk ik.. Dus ik denk dat het deze maand niet wordt.

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG*

Inmiddels op het wachtbankje, volgende week hoop ik dat het vangen van al dat HCG een heleboel geluk gaat brengen!!
    Mijn NOD staat hier nog op 21 April, dat is 17 April geworden vanwege een onverwacht eerdere eisprong van 4 dagen eerder!!
    We hebben hierdoor minimaal kunnen klussen en ik was ook nog eens ziek....
    Kans is klein, ik weet het, maar toch ga ik nog even door met vangen van HCG, wie weet brengt het geluk :D!

*VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG* *VANG*

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb 1 maand getempt. Volgens mij moet hij direct stijgen na ei, maar meestal is dit wel meer dan 0,2 graden.
    Ik zou vanavond gewoon nog maar eens klussen. Voel jij je eisprong ook?

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ach Mexicang, 1 keer klussen kan genoeg zijn hoor! Haha, hier 1 die met ervaring spreekt.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey meiden, loop hier even snel te gluren. En wat ziet mijn oog................ Joyce zwanger
    Joehoeoeoeoe. Super meid, gefeliciteerd.
    En alle andere zwangere dames ook natuurlijk.

Groetjes Mariska

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi annie,

Ja het is heel raar. Nu heb ik een soort steekjes in rechterlies... En heb afgelopen woensdag donderdag veel slijmverlies, maar niet echt veel steekjes. Dus ik weet niet waar je beter kunt op letten... Steekjes of slijmverlies. Want ik had echt rekbaar slijm en nu heb ik geen slijm bij het vegen. Een heel klein beetje.

Wat voel jij dan precies, Annie..

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O Echt?? Kijk...dat wil ik graag horen ;)!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja wat ik voel? Ik voelde echt een paar dagen ervoor steekjes. Op de dag van de eisprong werden de steekjes pijnlijker en toen hij sprong helemaal. Daarna verdween de pijn gelijk. De ronde dat ik zwanger werd heb ik zelfs krom gelegen van de pijn en die avond nog geklust. Dit was genoeg.
    Ik had nooit echt rekbaar slijm. Heel raar. Dit is dus bij iedereen weer anders.
    Steekjes in je lies kunnen er volgens mij ook bij horen. Ik heb het nooit gehad.
    Ach, gewoon doorklussen, wie weet....

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja hoor Mexicang, echt waar! Was er die ronde eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Wel op de dag dat mijn ei sprng geklust, maar verder lang daarvoor.
    Kop op!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Bij mij voelt het alsof ik ongi moet worden, flinke krampen.
    Maar of dat echt mijn ei is, of dat ie al geweest is.... dat zou ik niet weten!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hm... ik was er deze ronde ook helemaal niet mee bezig. Ik kreeg al op dag 8 vruchtbaar slijm, normaal dag 11, maar had nog maar weinig zin om te klussen :oops: , dus ach,kon nog wel even wachten.
    Op een gegeven moment toch maar begonnen, op dag 11 en toen had ik een dag later een positieve ovutest, dag 12. Die dag niet benut, dag 13 de ochtend geklust en toen 's avonds enorme krampen. Verder niet meer, ik was te ziek...buikgriep, klust niet echt lekker he? ;)
    Afwachten maar weer, nog een weekje, die is vast zo om :D!

Deel Deze Pagina