hahaha echt grappig maar raak zo wel in de war. Ff kijken waarom me leeftijd nie klopt EDIT: gevonden geboortedatum stond er niet meer goed in.
weltrusten line!!! @hier zijn een filmpje aant kijken half fantasie half actie..dus voor degene die slapen gaan trusten!!! XxX
wel terusten ik ga ook richting bed wil morgen even lekker in de tuin aan het rommelen, hij gaat geheel op de schop... (des te eerder is de dag weer om haha)
Joyce, gefeliciteerd!! Hier op de wachtbank. Mannetje is het hele weekend weg en ik moet werken. . Nou ja heb ik wat afleiding. Ik ga nu ook maar lekker naar bed. Welterusten.
Zo ben weer bijgelezen. Ik heb me eisprong ook eerder gehad, maar laat mijn NOD toch gewoon op de 27ste staan. Heb al 3 dagen van die vervelende krampen, lijkt dan net of je ongesteld moet worden, maar is gewoon de eisprong !!
Fijne paasdagen. Ik ben benieuwd of het na de paasdagen met roze wat gestrooid. groetjes kim 13-01gestopt,27,27,Raak
Goedemorgen allemaal en natuurlijk een vrolijk Pasen! Net wakker en meteen even spieken hier... @ Jose: Als ik het goed heb gelezen en goed onthouden heb heb jij gisteren een positieve zwangerschaptest gehad! Gefeliciteerd!!!! @ Ricmar: Helemaal met je eens, een week duurt erg lang. Ik ga waarschijnlijk ook wel eerder testen. Woensdag denk ik. @ Anne Ik zag dat je vanmorgen een twijfeltest had! Sapnnend, wanneer ga je weer testen? Volgensmij gaat Snippie vandaag testen! Succes! En dan ga ik nu het Paasontbijt in elkaar zetten!
hoi meiden fijne paasdagen!!! ps...mag ik opnieuw op de lijst??nu 3e keer dat ik er niet meer bij sta maar ja 3x is scheepsrecht toch hhahahaahahah desi23 17april, thanx!
Goedemorgen net wat roze afscheiding (moet eerlijk bekenen na een ochtend gezelligheid uhm ) Kan 2 kanten op bij mijn zwangerschaps cyclus had ik het ook op dag 8 dpo. maar ja vorige maand had ik het ook op dag 7 dpo dus zegt ook weer niks PFF als ik nu al ongesteld wordt is de cylus veel te kort de LF is dan te kort om kans te maken op.... komende dagen maar weer afwachten. :
ik mag op rood ben ongi geworden en zoals dit heb ik nog nooit meer gemaakt. heb echt zo veel pijn kan bijna niet meer lopen. het ziet er ook anders uit dan normaal. volgende ronde kunnen we weer beginnen
@ll: @Joyce81: WAUWIE!!!!!!!! Je hebt positief getest!!!!! (En nu kan ik zeggen 'ik wist het al' ) Voor jou en alle andere zwangeren GEFELICTEERD EN GENIET ERVAN!!!!!!!!!! @de dames die (weer) ongi zijn geworden, een stevige digi-knuffel en hou moed, we komen allemaal een keer aan de beurt. Ik duim voor jullie [-o< @de dames met hun (paas)ei op bezoek heel veel klusplezier deze dagen!! @de dames die op de wachtbank zitten, heel veel succes met wachten en niet stiekem veel te vroeg testen @de dames die mogen testen: dit willen we als resultaat zien || *Nog even een ego-berichtje: hier nog steeds geen ei gespot dus we klussen lekker verder, ws weer eens een laat ei deze cyclus. Einde ego-berichtje *
goeiemorgen allemaal! vrolijk pasen!!!! probeerde de lijst aan te passen, maar lukt even niet. . . dus dan is het nu even mijn beurt om te strooien! (speciale paas hcgtjes!): HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG eerlijk verdelen he?
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 & Niene 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley& desi23 18: Einneh & Jessy1983 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 13 april: * Muurtje * Wgev * Anne77 15 april: * Maartje84 17 april: * Line77 * Prisley 19 april: * Bootsy 143 dames voor de ROZE AUDI 18 Zwanger, 27 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder //): //http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg// *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen![/quote]
Doortje & Elegance en alle andere zwangeren gefeliciteerd!!! \/ =D> En voor alle aprilmeiden: Fijne Paasdagen!
goeie morgen allemaal FIJNE paasdagen voor iedereen! hier dubbele paasdagen hihi gisteren stond mijn banner al op eisprong ( wat klopt) en vandaag weer......ze strooien met eieren hihi