NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje, dit bevestigd maar weer eens wat ik hier een tijdje heb geroepen: je kunt wel degelijk psychologisch invloed hebben op het zwanger worden. Als je er echt obsessief mee bezig ben kan je het dus op een of andere manier tegenhouden.....Wanneer je er veel minder mee bezig bent heb je een (hopelijk) grotere kans.

Dat is precies de rede waarom ik niet temperatuur, geen ovu-testen gebruik en lekker klus wanneer ik zin heb. Nu is dat bij ons geen probleem ivm hoog libido......Ik ben ook steeds minder op dit forum te vinden, niet omdat ik het niet leuk vind....maar merk aan mijzelf dat wanneer ik actief ben, ik het te leuk vind....en er dus veel mee bezig ben!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat meiden die lang bezig zijn, er teveel mee bezig zijn....

Begrijp me absoluut niet verkeerd. Ik denk alleen dat je bepaalde dingen wel psychologisch kunt beinvloeden.

Zelf heb ik het aan de lijve ondervonden met mijn cyclus.....Ik was er zo mee bezig dat mijn ongie uitbleef. Toen ik eenmaal geaccepteerd had dat ik echt niet zwanger kon zijn en het forum even verliet werd ik binnen 2 dagen ongesteld.......Kan toeval zijn, maar ik geloof er wel lichtelijk in!

Nogmaals, dit is hoe ik denk....en er tegenaan kijk!

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Knorretje,

Ben het wel met je eens hoor! Je geest kan veel meer dan we voor mogelijk houden. Ga maar na als je er steeds bij nadenkt ik heb buikpijn al heb je dat niet dan heb je na verloop van tijd buikpijn alleen maar omdat je er steeds aan gedacht hebt.
    Dus denk dat t ook wel van invloed op zwanger worden is.

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    klopt wel ja...
    maar hoe laat je los he ;)

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja precies. Denk idd dat het vrouw eigen is om toch een bepaalde "drukmakerij" te hebben.
    en loslaten klopt.. Maar is op zich wel fijndat ik hier ei kwijt kan
    Zullen we afspreken dat we tegen einde van de maand elkaar gaan rustig houden?
    Dan roepen we gewoon tegen elkaar : "STOP! niks aan de hand!" Goed idee?

Wij hebben soms hoog libido.. vooral rond ei. probeer dan ook om de dag en probeer hem ervan te overtuigen datie niet met zichzelf mag spelen in de vruchtbaarste week haha.
    en doe hem idd dan gewoon verleiden als ik zin heb.. vorige maand was het soms elke dag soms 2 keer per dag soms om de dag.. tja.. moet leuk blijven..
    Zit er dagje tussen dan doe ik hem verleiden.. en anders niet ;) haha

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :eek: :confused: 8-[ :( zovaak.....euhm...................... 8)

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    haha.. wat bedoel je? de 2 keer per dag elke dag? sja.. da was ook maar paar dagen hoor.. hihi..
    Normaal was het 1 keer per week en nu zonder pil durven we ook door de week ;) hahaha

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja! 20 julie gaan we naar U2! betekend dus dat als de pendel klopt ik dan een week of 14 ben denk ik.. hahahaha.. kei leuk!
    Denk dat ik dan een leuke buikband ga laten maken ofzo met " stil in the whom but already U2 fan" of. "my first U2 concert!" of " minus ... year old but already U2 fan"
    Jullie leuke ideeen?
    Kan zijn dat een aantal van de mensen met wie we gaan het dan pas te horen krijgen! kei lachen!
    Is natuurlijk beeetje op de zaken vooruit lopen, maar fantaseren mag he!

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hahaha Joyce wie had het over elkaar terugfluiten....Maar wel een geweldig idee!

10. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Ik denk dat ik het schema maar weg ga gooien en dat we gewoon gaan klussen als we zin hebben. Het is niet zo dat we alleen klussen in de vruchtbare periode... Vorige maand hebben we ons zelfs ongehouden omdat ik ergens had gelezen dat het beter is om, om de dag te klussen.... Tja hoe gek kan het lopen he :rolleyes:
    Ik ga proberen om er deze maand zo min mogelijk mee bezig te zijn en te klussen als we zin hebben... Met nadruk op proberen dat valt nog niet mee! Zeker tegen het einde van de cyclus kan ik het moeilijk los laten...

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja goed he! hahahaha..
    Maar maak mezelf nog niet gek he.. ben in droom fase ;)
    Na ei en voor NOD mag je fluiten, goed? ;) haha

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey Meiden,

hoe gaat het hier? Zijn er al mensen druk op zoek naar hun ei?
    Ik nog niet, zijn al wel weer begonnen met klussen.
    Zal weer ovutesten gaan kopen. Ben vandaag bij de huisarts geweest. Ze zei dat ik daar het beste mee door kon gaan. Ook wordt ik doorverwezen naar de fertiliteitsarts. Daar krijg ik binnenkort een oproep voor.
    Ik heb het lang uitgesteld, lijkt me allemaal niets al die onderzoeken. Maar kom zo ook geen stap verder.
    Ben erg benieuwd.

Einde ego bericht.

Groetjes Mariska

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    GEFELICITEERD! Geniet van de zwangerschap!

14. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81
    6: cristel1980 & Miss Moneypenny & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky
    11: Suekes
    12: Nonja
    13: Koeky
    14: bapsie
    15:
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

49 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heb trouwens mijn antibiotica opgehaald. 4x per dag zo'n enorme pil, hoop dat ik het naar binnen krijg!

En heb erg veel last van het aanstippen van een wrat op mijn hand (binnenpalm)....Zit een enorme blaar op.....au au au!

Einde ego-bericht!, maar moest het ff kwijt!

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @knorretje; beterschap!

Hoi roosje, heel herkenbaar hoor! maar nu na die positest is mijn mannetje toch wat bijgetrokken, even het idee hebben dat we zwanger waren heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht, geestelijk én lichamelijk ;) Verder blijf ik ook proberen om het zoveel mogelijk los te laten en te genieten van alles, hihi en van dat genieten daar valt klussen ook onder ;) alleen merk ik wel dat nu mijn ei in aantocht zou moeten zijn ik toch iets sneller zin krijg juist omdat ik weet dat ie eraan komt.
    Dat terugfluiten straks tussen ei en nod lijkt me een strak plan! daar heb ik meer moeite mee dan het klussen los te laten..
    @llemaal een goed weekend! en heerlijk genieten van het mooie weer!
    XxX

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @1985breezer:

waar ben je gebleven? is je nod niet meer 7 april? toch zwanger? of cyclus in de war?

ik geloof ook wel dat je een zwangerschap en je cyclus kan beinvloeden door er teveel mee bezig te zijn. Ik vind dat ik er zelf ook wel TE veel mee bezig ben, maar het lukt me niet om er minder aan te denken. Ben ook veel te veel bezig met te denken aan dat ik hoop dat mn cyclus weer 28 dagen wordt en mn ei er dus eerder is...lastig...

Maar het is wel duidelijk dat veel van ons dat "probleem" hebben. Aan de ene kant is het ook heel fijn om met elkaar te babbelen en anders zou ik al dat "gezeur" over babys aan mn vent kwijt moeten en ik denk dat hij dan gek wordt haha. Moet wel leuk blijven. We maken er wel geintjes over hoor haha. Als hij het bijvoorbeeld over de verwarming heeft (zijn we aan het aanleggen) dan zeg ik "babywiegje" haha. Oftewel, hij is alleen maar bezig met ons huisje opknappen en ik denk alleen maar aan roze wolkjes haha.

Duzzz

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ha, daar ben ik toch nog even snel voor het eten... Ik wil iedereen die denkt dat ze er teveel mee bezig is toch nog even een hart onder de riem steken. Ik heb meerdere malen gelezen dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat te druk bezig izjn met zwanger worden, het zwanger worden in de weg kan staan wanneer je gewoon een eisprong hebt. En als we naar onze eigen NOD lijsten kijken vinden we daar ook bewijs voor. Juist hier op het forum zitten heel wat meiden die er super druk mee zijn en toch worden er elke maand zo'n 20-25% zwanger (soms zelfs meer). Ik denk dus dat die effecten reuze meevallen :D . Voor jezelf kan het natuurlijk wel es vervelend zijn dat je er zo druk mee bent, maar e hoeft niet te gaan stressen over dat je er misschien te druk mee bent ;)

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hallo dames!

Ik kom gezellig bij jullie aanschuiven! Helaas vandaag ongesteld geworden :cry: , dus door naar de tweede ronde. Mijn NOD is 15 april. Jammer genoeg een ronde voor spek en bonen, ik zit straks precies in mijn vruchtbare periode voor congres in het buitenland :( Maar je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld niet uit. Hopelijk worden er veel meiden hier zwanger [-o<

Deel Deze Pagina