goeie morgen dames... nog steeds geen duidelijkheid hier... me ventje zei gister wel ineens van je buik is wat dikker en strakker... ik hoop door t 9maanden virus... moet ik vaak naar de wc toe.. iemand die dit ook heeft?? en goeie ervaringen ermee heeft xxx
wat vervelend nailey dat je nog steeds geen zekerheid hebt. ik duim voor je dat het het 9 maanden virus is
Hoi meiden, ff een ego-berichtje. Had zonet een vet positieve ovulatietest in mn handen..snap er niets van.. Ik had zo'n buikpijn en vreemd gevoel in mn borsten, ik dacht misschien ovuleer ik wel dus zo'n test doen. Is het controlestreepje precies even dik en duidelijk als de teststreep..Wel vreemd. Mn cyclus is niet zo heel regelmatig, de ene keer 4 weken en dan weer 5, maar ik dacht dat ik op zn vroegst pas woensdag zou ovuleren, maar blijkbaar toch eerder. Ach ja..pasen he, blijkbaar steken al die eiren mijn ei aan. Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovu-testen, dus misschien klopt het wel niet, maar ik had vorige week om uit te proberen eens zo'n test gedaan (was toen nog maar net ongesteld geweest) en toen kreeg ik inderdaad een heel dun streepje, maar nu toch echt een dikke streep. Ik heb de testen van het kruidvat, heeft iemand hier ervaring mee?? Groet, Liedel
@ nailey..veel naar de wc is toch wel een goed teken. Toen ik zwanger was van Isa plaste ik me een ongeluk.. spannend, ik hoop voor je op goed nieuws!
@ ongi geworden meiden, balen **knuff** vol goede meid naar mei!!! @ naliey oh wat vervelend...ik duim mee dat het het negenmaanden wonder is!!! @ ovutesten..geen ervaring mee.. Fijne paasdagen allemaal!! dat we allemaal maar een mooi bevrucht paaseitje mogen hebben
ík heb het normaal alleen in de winter...maar jha de winter en winterweer zijn voorbij dus daar kan t niet aan liggen... ook heb ik af en toe steekjes onderin me buik..
Ik mag op rood, ben net ongesteld geworden, een dag eerder dan verwacht. Helaas, geen 2009 kindje voor mij. Ik schuif op naar het NOD meiforum, maar zal hier nog wel af en toe koekeloeren. Heeft iemand hier ervaring met digitale ovu testen??
Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden! Veel succes in mei en het zou inderdaad gezellig zijn als je af en toe hier nog komt kijken! Maar wie weet kom ik in de loop van de week ook naar nod mei (hoop het niet!!!) Ik heb de digitale ovulatietesten van cb deze maand gebruikt. Weet nog niet of het het gewenste effect geeft, maar ik weet wel dat de eisprong veel later was dan ik had bedacht. Ik voel zelf namelijk niets van de eisprong.
Ik voel er ook niets van en vind die testen met streepjes zo onduidelijk, maar als je 14 dagen moet testen zijn de digitale testen wel behoorlijk prijzig. Maar als jij zwanger bent ( [-o< ) dan koop ik ze onmiddelijk
Hee Line ik zie in het schema dat jij gelijk met mij zou gaan testen. Is jouw cyclus nu zoveel korter of zou je zo laat na je nod pas testen? Ik test op mijn nod (banner klopt niet helemaal, nod is een dagje eerder dan aangegeven), en hoop hoop hoop dat ik voor die tijd (en lang daarna ) niet ongesteld ga worden. Maar voor jou: go for it girl, op naar een mei-ei! Zoals je weet "in mei leggen alle vogels een ei" en Line komt daarbij!
Ik geloof dat ik in het schema sta voor de 17de, toch? Dat was aangepast voordat alle berichtjes gedelete werden en ik heb het niet meer aangepast. Ik zou de 13de ongetseld worden...anyways, vanmiddag ging ik naar de wc en zag ik dat testen niet meer hoefde deze maand. Mei dus, de maand waarin ik 32 wordt, misschien wel symbolisch en 2010 lijkt mij een prachtig geboortejaar.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 & Niene 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley 18: Einneh & Jessy1983 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 13 april: * Muurtje * Wgev * Anne77 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 19 april: * Bootsy 143 dames voor de ROZE AUDI 18 Zwanger, 27 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder //): //http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg// *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
HoiHoi! Daar was ik weer eventjes @ Zwangere: Gefeliciteeeeeeerddddd!!!! @ Ongi's: BALEN! op naar een 2010 kindje! @ Klussers: Veel plezier met paaseieren zoeken! @Ego: Vrijdag de uitslag gekregen van wat ik nou eigenlijk heb, t is nogal een verhaal om even hier neer te zetten dus dat doe ik niet.. t is sowieso ME met een heel verhaal erbij/erachter Best een klap geweest, maar voor mij bijna een feestje! hoewel wat ik heb echt gewoon niet leuk is, ik heb eindelijk erkenning.. Maar toen kwam er een hele onverwachte andere draai aan t verhaal.. en deel wat ik ff met jullie wil delen.. Ik moet nog verdere onderzoeken krijgen nu voor een groot deel van t probleem, en met een beetje geluk (als dat dus helemaal duidelijk is) kan er dan een oplossing gevonden worden hiervoor (medicijnen waarschijnlijk) waardoor t gehele probleem een stuk minder wordt en ik er dus makkelijker mee kan leven. Maaarrrr... ten eerste kunnen die onderzoeken momenteel nog niet, t centrum waar ik loop is met t VU in bespreking over de mogelijkheid hiervan en t financiele gelul.. Half mei verwachten ze me meer te kunnen vertellen.. en ten tweede, t punt is nu dat dat onderzoek iets is waarbij er een radioactief stofje in mn bloed gespoten moet worden, en zoals we allemaal weten is dat niet goed voor baby's.. We staan nu dus voor een heel groot dillema.. wat doen we?! Onze keuze lijkt tot nu toe dat deze ronde onze laatste is (eisprong al gehad waarschijnlijk dus vandaar) en dat we daarna zullen moeten wachten met onze kinderwens.. We willen t allebei echt niet zeker niet na straks al 5 rondes, maar eigenlijk hebben we gewoon weinig keus.. ook onze ouders vinden dat we dit dan maar even op pauze moeten zetten eigenlijk.. stiekem hoop ik nu dus dubbel dat ik gewoon zwanger ben en ik dus die hele keuze niet hoef te maken, tuurlijk dan is t rot dat die onderzoeken weer zolang moeten wachten, maar als medicijnen uiteindelijk de oplossing blijken kunnen die vast toch niet tijdens de zwangerschap en zal ik dan dus altijd zonder moeten.. en tsjah.. zeker nu weer een vriendin van ons gister vertelde dat ze net zwanger is hebben wij geen zin om over een paar maanden weer bij start te beginnen.......