NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wees maar niet bang, heb al een apotheek gevonden op internet, maar bedank voor het aanbod. ;)

2. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Pfft wel veel geduld ja. Je zit eigenlijk al te wachten vanaf het moment dat je denkt dat je last van je lijf hebt. Maar ja ik ben eigenlijk ook een beetje naief om te denken dat net na het stoppen van de pil het al raak zou kunnen zijn. Was ook niet de bedoeling meteen al hoor, maar ja in het heetst van de strijd kan ik niet meer denken om zo'n rubberding om te doen hoor. Volgens de calculator nog eens op de dag voor mijn eisprong, en oh boy die heb ik wel gehad ja. Was even vergeten hoe onprettig dat aanvoelt. :(

Haha, je moet er wat voor over hebben zeg maar. :D

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi

Goedenavond allemaal.
    Wat veel roze zie ik allemaal. Voor de roze dames Gefeliciteerd. En voor de dames die helaas de :evil: hebben Succes met de volgende ronde.

Ik wil me graag voor de 2e keer deze maand aanmelden voor de NOD deze maand.
    Mijn NOD is 28 april. Ben niet zo goed in Quoten dus hoop dat iemand mij wil toevoegen :oops:

Helaas :p :D haha ben ik dan wel op vakantie en hoop dat ik nog voor de vakantie goed nieuws zal hebben.

Als het toch zo ver is en ik een posetieve test heb net voor dat we op vakantie gaan, moet ik nog een "smoes" gaan verzinnen waarom ik ineens geen wijntje/baileys lust bij het eten. We gaan met me moeder en haar vriend mee. Iemand tips??? Want wil toch nog even wachten met zulk nieuws te vertellen. Pas als ik ruim 4/6 weken zwanger ben wil ik het tegen me moeder vertellen. zei mag het natuurlijk als eerste weten op me vriend na. ;)

Fijne avond allemaal en hopend op nog meer ROZE

Groetjes lynette

4. @Aecatz Wie weet... Het zou wel gaaf zijn als het in een keer zou lukken.

@ Lynette: Kun je niet zeggen dat je op dieet bent en dus niet drinkt omdat het dik maakt? Nadeel is dan wel dat je ook verder moet opletten met wat je eet ;)
    Of je kunt zeggen dat je niet drinkt omdat je het jammer vindt als je tijdens de vakantie een beetje katerig bent. Je wilt immers genieten van je vakantie :)

5. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @matroosje

haha dat zou een idee zijn maar ik denk dat me moeder me compleet voor gek verklaar. Ik denk dat ik met een of ander medicatie moet komen waardoor ik geen alchol mag. En gelukkig heb ik wijnig last van kater na een flinke borrel dat weet ze ook :rolleyes: En hoor graag tips. Heb graag wat ideƩn want als het zo ver mocht zijn dat ik goed voorbereid ben. Vanavond me laatste wijntje en dan weer wachten op een posetieve test of de duivels.

groetjes

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21 & Niene
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz
    17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley
    18: Einneh & Jessy1983
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts
    20: meggytje & Happy79 & Puk25 &
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Susan27 & Kris34 & nadeke
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982
    28: Moosje25 & suiske & Lynette84
    29: Todavia & Koeky & Liedel
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka

TESTMARATHON

13 april:
    * Muurtje
    * Wgev
    * Anne77

15 april:
    * Maartje84

17 april:
    * Prisley
    * Line77

19 april:
    * Bootsy

144 dames voor de ROZE AUDI
    18 Zwanger, 28 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag , 1 vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder //):
    //http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg//
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@ Lynette: ik heb je op de lijst gezet.

@ All: ik heb even de kleur van cyclus van slag aangepast. De kleur was zo fel, deed pijn aan mijn ogen

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Mermaid

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    @matroosje Hmm zou welkom zijn ja meteen de eerste keer. Moet maar niet teveel gaan hopen erop.
    Succes met je test morgen, als je die apotheek kan vinden die open is. ik ga voor je duimen.

@lynette84 Je kunt altijd nog zeggen dat de laatste keren dat je dronk dat je je niet lekker voelde ofzoiets en dat je het daarom eventjes gehad hebt met alcohol zeg maar. Zou anders ook niet weten hoe je zoiets moet oplossen eigenlijk zeker als iedereen weet dat je wel van een borreltje houd.

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    haha ik denk dat ik het nieuws toch niet lang kan verbergen aan me mams. Ookal zal ze verrast zijn. ze weet dat we er mee bezig zijn maar ze voelt zicht nog "te jong" om Oma te worden. ze word 13 mei 50 en hoop dan als het zo ver zal zijn mischien het nieuws te vertellen. Het zou dan wel erg vroeg in de zwangerschap zijn maar dan hoef ik ook geen smoes te verzinnen als ze een wijntje in wil schenken voor mij en me lievelingvlees voor me wil klaar maken (biefstuk) als ik dat iedere keer afwijs dan zou het kwartje ook snel vallen.

10. @ Lynette Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik denk dat ik mijn moeder meteen zou bellen om het nieuws te vertellen. Hoef ik ook niets uit te leggen als er in het begin van de zwanerschap iets mis gaat.

11. Oeps... dubbele post...

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier spannend nieuws!Heb daarstraks een innestelbloeding gehad :confused: ! Ik was naar het toilet geweest en had een beetje roze afscheiding. In het toilet las een beetje helder bloed! Bij nog een keer afvegen weer wat bloed, daarna niets meer gehad....Weet dat er veel mis kan gaan in de komende anderhalve week, maar er is een klein begin!! GAAF :D .

13. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    @ Line
    Beetje late reactie maar, de testen van cb zijn wel super duidelijk!!

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    ooh happy wat leuk! In de geval GEEFT bloed MOED ;)

15. @ Happy Spannend zeg... Ik hoop met je mee!!! :)

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Moet met mijn voetjes op aarde blijven he....(maar het is zooooo moeilijk!!)

17. Ik weet er alles van, ik zit met smart op morgen te wachten zodat ik opnieuw kan testen ;)

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heb je symptomen Matroosje??

19. @Happy, Nee, helemaal niets... Maar ik heb ook nog geen tekens dat mijn ongi er aan komt, Dat heb ik meestal wel een paar dagen van te voren.

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend! Ik duim voor je dat je morgen een vette positieve test in handen hebt! Ik ga afsluiten..kom morgen weer lekker meekletsen. Ga lekker naar bedje..trusten allemaal!

Deel Deze Pagina