hey meisje! alles gaat goed hier! gisteren behoorlijk misselijk, dus dat gaat de goede kant op en met jou? zit jij nu officieel op het wachtbankje?
hihi ja die zw klachten he maar ach die neem je maar voor lief. nou heerlijk hoor,stuur mij over een paar weken ook maar van die klachten hahah ik zit idd officieel op t wachtbankje....eigenlijk al 2 dagen maar gisteren bleef mijn banner een dag steken zo raar
@patriez: moest jij nu ook op rood? zo niet, let me know! @mariebel: je staat weer op cyclus van slag, succes met de onderzoeken!
gefelicteerd met het behalen van pagina 500 \/ en wat fijn dat je niet te laat was.....dus aan de klus hihih @doortje ja wordt idd spannend maar ik verwacht er niet veel van! we zien wel wat de tijd ons brengt
Morning Lady's balen van al dat rood zeg Pfffff ik zit me hier gek te maken op dat stomme bankje, kep gewoon zo'n goed gevoel over deze keer. Bleg, my newest hobby waiting , i'm not lovin' it.
@koeky ik wacht met je mee........niets zo erg als geduld hebben en dat heb ik momenteel niet zoveel hahahahahaha
de lijst is van slag ik mis wat kleurtjes. Ow Brabants meisje Ben ik niet alleen. *zit ongeduldig heen en weer te huppen op 't bankje*
Hoi Doortje, Ik dacht dat je jezelf in de lijst moest zetten? Dat heb ik gedaan (5 april). Is dat niet goed?
Goedemorgen dames. Er zijn er inderdaad veel op rood gegaan in het paasweekend, balen dames. Hier nog steeds verbaasd over dat bloed gisteren...Nu niets meer gezien, ahhh ik haat wachten!!!
goedenmorgen allemaal.. wat veel rood vandaag pasen is toch niet zo n heel goed tijdstip lijkt.. ik wacht nog steeds.. wachten duurd lang