Dat zeker.... Ben alleen beetje bang voor de teleurstelling... Moet wel vaan naar de WC vandaag, maar denk dat dat iets is wat tussen mijn oren zit
ik ben nu 14 dagen overtijd... met 1 dag overtijd nega getest... me buik is dikker en voelt strak aan... moet ook veel naar de wc... ik wil bloed laten prikken en heb dus nog een klein beetje hoop.. we wachten even af... maar het zou indd kunnen...
@ Naliey: Ik heb precies het zelfde.... Het zou toch niet???? Heb je na die ene keer niet weer opnieuw getest??? wat een discipline zeg.. Ben bang dat ik dat niet heb. Ik loop nu een beetje als kip zonder kop door het huis. Nooit gedacht dat het me zo bezig zou houden.... Ga nu maar weer even mijn studieboeken er bij pakken. Misschien dat dat helpt om mijn gedachten te verzetten.
heej, een hele goede dag allemaal, ik kom weer even spieken, en wat ziet mijn oog: al 19 zwangeren, wwooowww!! weer 6 erbij, nou dat zijn zeer plezierige paasdagen!! @hier is mijn ei volgens mij geweest, heb hem niet zo duidelijk gevoeld eigenlijk, af en toe wel wat steekjes gehad, aar meer ook niet, kunnen trouwens ook wel mijn darmpjes zijn geweest! nu maar hopen dat we goed geklust hebben....
Weer op t wachtbankje dan Yootje. Hoop ook dat het raak is voor jullie [-o< ! Hier even een dipje na de innestelbloeding van gister. Net bruinverlies Normaal heb ik dat ook, maar vaak 4 dagen voor NOD, moet nu nog een hele week... 1 van de zwangere dames bruinverlies of zelfs bloedverlies gehad???
hey dames, Hoe is het hier??? nog niet terug gelezen.... beetje druk gehad de afgelopen dagen.... maar goed nu dus wel ff tijd! ***EGO***** hier nog steeds geen ongi.... maar ook geen echte andere klachten... afwachten maar! ***EINDE EGO****
Daar was ik ook weer Mijn temp is maar een ietsiepietsie naar beneden gegaan... Dus hij gaat waarschijnlijk richting ei...als ie nog meer naar beneden gaat Ben heel benieuwd hoe lang deze cyclus gaat worden ZAl zo ff terug lezen
Hallo dames, Kom hier maar even kletsen want ik Mei is iedereen afwezig. Wat super veel zwanger al hier. Maar helaas ook veel ongi dames
Ik heb er geen ervaring mee maar ik lees hier wel dat het kan, bruinverlies en toch zwanger. Alles kan volgens mij. Niet dat ik je valse hoop wil geven natuurlijk, maar het is zeker niet uitgesloten! Ik hoop voor je dat het van de innesteling is!! [-o<
niet zo heel veel bijzonders gedaan deze dagen, beetje geklust voor een beebje. en geklust in het nieuwe huis van mijn zusje. dus eigenlijk heel wat afgeklust deze dagen haha
Hallo lieve meiden, hebben jullie allemaal leuke paasdagen gehad? hier heerlijk een paar dagen niks gedaan.. happy97 een heleboel zw dames hebben last gehad van bruinverlies.. meiden heel veel succes met klussen en afwachten natuulijk allemaal een posi test!
Ben er tussendoor soms even. Ben ook de BBQ aan het voorbereiden. Lekker met z'n tweetjes! Bedankt voor de opbeurende woorden Ninoshka, hoop dat je gelijk hebt...