hey meiden!! heitje!! hoe is het met je meis?? @ heftige ongi..ja balen kan dat zijn zeker als je het niet gewend bent..sterkte!! @einneh oh spannend!! ga je morgen testen???????
Wij waren gister bij mijn ouders en vandaag bij een motorzaak geweest, mijn vriend wil zijn motorrijbewijs gaan halen. En verder lekker niks gedaan. Na het eten nog even lekker lopen als het mooi weer blijft. Hier is net mijn ongi voorbij dus het klussen is ook weer begonnen.
@happy alles kan, ons lichaam zit zo vreemd in elkaar oh lkkr bbq! is het super mooi weer voor! @hier weer druk geweest met poetsen en opruimen..
even een vraagje, als het klopt dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad, dingen de zaadjes van vandaag dan ook nog mee naar de hoofdprijs, of zijn die te laat?
@Yootje; je ei is 12 tot 24 uur bevruchtbaar eens het gesprongen is meen ik onthouden te hebben! @ de rest; ik kom ff piepen uit mei (het is daar heel erg rustig nu) hoe gaat het hier? Is Nienke hier nog geweest? Hoe gaat het met Marsje en alle andere trouwe aprilvissen? liefs!
Volgens mij moet je geklust hebben voor je eisprong. Dus als hij vanmiddag sprong doen de eitjes van vanmorgen nog mee. En die van gister. Maar helemaal zeker weet ik het ook niet. Weet wel dat na de eisprong het verloren zaak ik om nog te klussen. Dus morgen zou niet meer helpen zeg maar.
Hey meiden, KML gefeliciteerd en geniet !!!! We hebben prachtige dagen gehad, dus een geslaagd weekend voor ons !
Vandaag ongesteld geworden. Tja, helaas maar wel verwacht. Had aan de secretaresse gevraagd om een nieuw clomid recept, maar heb nog niks binnen gekregen. Hopelijk komt deze morgen anders moet ik donderdag snel naar ZH toe anders verloopt een nieuwe kans om zwanger te worden.
@pearl balen zeg dat je ongi bent geworden hoop idd dat het recept morgen voor je binnen is,want zou niet eerlijk zijn als je daardoor een nieuwe kans mist!
** Hallo ik breek even in.. ** Ik heb altijd een cyclus van 24 / 25 dagen. Ik had rose met afvegen af en toe op dag 17, 18, 19 en 20 dacht ik dat het echt zou doorbreken (vond het zo raar!! veel te vroeg) getest op NOD (dag 24) positief!! dag 26 weer een beetje rose met afvegen... dag 29 weer test gedaan (streepje dikker dan test streep!!) nu 6 wken en 1 dag zwanger!! geen problemen en dus ik een week voor NOD ook bloedverlies! Hoop voor je dat het raak is!!! ***breek weer uit!! ***
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 13 april: * Wgev 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 19 april: * Bootsy 147 dames voor de ROZE AUDI 19 Zwanger, 36 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
hai hai... @happy 29: ik heb helemaal geen rood, bruin of roze verlies gehad tot nu toe. Maar het is ook eerder uitzondering dan regel hoor een innestelingsbloeding! Hoop voor je dat t een goed teken is. @pearl29: Jammer dat je ongi bent geworden, maar scheelt wel dat je er al rekening mee hield he? Succes in de volgende ronde! @Kml: GEFELICITEERD!!!!!! Spannend he!? @mezelf: vandaag was mn nod! Vandaag zijn ook mn vriend en zijn moeder jarig dus vond ik wel geinig! @ alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!! @ iedereen die naar de volgende ronde gaat: Succes met klussen en wachten weer!
hee meiden! hoe is t hier? ik zie nog weer wat meer roze, super! hier lekker niets gedaan van het weekend! hopelijk kan ik morgen beetje bijlezen... dus nu alleen bannercheck... en aan de klus vanaaf, want volgens mij komt mn ei eraan, dat betekent een kortere cyclus iig dan de laatste...