NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 13 april: * Wgev 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 *ivisser16 19 april: * Bootsy 149 dames voor de ROZE AUDI 19 Zwanger, 37 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Mamatje: Ik heb je op de lijst gezet! @ Lieseleentje: Je staat op rood! Balen meid! Suc6 in de volgende ronde!
hoi mercedes, jij kunt morgen al testen... dus spannend. Ga je het morgen doen.. En heb je al symptonen..
omdat ik al iets van 14 dagen overtijd ben, en 1 nega test had... morgen maar de ha bellen?? wil een bloedtest
meiden, ik ga toch maar naar bedje toe... er is niemand meer op msn, en hier is volgens mij ook niemand meer.. morgen ben ik weer van de partij... truste allemaal... xxx
Ben ik toch gewoon midden in de nacht wakker door een kriebelhoest pffff.. Ook ik zit nu op het wachtbankje. Heb me eisprong eerder gehad dan er in mijn bannertje staat, maar laat mijn NOD gewoon op de 27ste staan !
Het blijft spannend hier, zo te zien is er gister weer roze bij gekomen, van harte hoor! Ik ben ook erg wakker nu, niet van een kriebelhoest, maar omdat ik al vrij lang moet plassen en mijn warme bedje niet uit wilde. Dom! Nu maar naar de wc en darrna naar badkamer en daarna mezelf eens aankleden. Pluk de dag, hij is nog jong! Fijne dag allemaal, ben benieuw of ik vanavond bij thuiskomst hier nog extra roze zie, ik hoop het voor de eventuele testers!
Hallo Dames, k kom hier even spieken hoe het met het roze gaat.. Nog een roze dame bijgekomen las ik, proficiat KMI! Ook een heleboel pagina's bijgekomen, asjemenou zeg! Mochten er vandaag testers zijn heeel veel succes! Voor de meiden op het wachtbankje, heel veel geduld toegewenst.. ricmar je symtomen klinken goed meid.. Hopelijk hebben jullie snel een posi test in handen, het is jullie allemaal zo gegunt... En voor de meiden die ongi zijn geworden.. bah.. heel vervelend, maar laat de moed niet zakken, ik las ergens toch echt dat in mei, alle meiden hebben dan een ei.. dus hup aan de klus binnenkort!!!
ikke zit ook op t wachtbankje,maar heb m lekker buiten neer gezet met het mooie weer zometeen weer lekker naar mijn werk toe,ben al vanaf 5 uur wakker bleh... voor de dames die gaan testen vandaag ik duim voor jullie! voor de dames die ongi zijn geworden :x en voor de wachtenden zucht....
Hier zitten we ook inmiddels op het wachtbankje. Ik ga me er dus niet druk om maken en heb gezegd, We zien het wel...
Ik kom lekker bij jullie zitten dames! Ik dacht na de innestelbloeding toch echt wat meer symptomen te krijgen...tot nu toe niks anders dan daarvoor. Juist minder zelfs (minder steken enzo)....We zien wel (he Rapoenzel!)...
Goedemorgen dames hoe ist het hier zie dat er heel wat roze bij is gekomen meiden GEFELICITEERD EN STROOIEN HE DIE HCG DIE HCG. meiden ongie balen maar volgende ronde voor ons alle raak zou wel een mooie tijd zijn he wachtende meiden ooeehh ken dat vol houden hoor de NOD-Politie die kontroleerd wel regelmatig zie ik. hier gaat het goed had gisteren wat wit doorzicht afscheiding heb nu wat last aan de men onderbuik linkerkant kan men ei zijn weet het niet zeker pfhuu schiet er ook niet echt mee op maar ik denk men ei aangezien die afscheiding heb wel lekker geklust dus we zien wel he nou hopelijk kunnen we weer wat genieten van het weer
heyhey allemaal Allemaal fijne pasen gehad? Ik krijg last van test-kriebels.... Ik wil het zo graag weten... Word gek van mijn gedachten... wel, niet, wel, niet....pfff
Gelukkig weer roze in de rij! Gefeliciteerd! Hier ook verplaatst naar het wachtbankje (had de eisprong ook gister of eergister al). Heb gelukkig nog veel te doen deze week, gaat de tijd lekker snel