NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Desi: hihihi maar goed dat de NOD-politie niet in de buurt is, maar wist je dat als je zwanger bent ook in de war kunt raken en gekke dingen doet, nou ik duim voor je dat je straks een echte posi test hebt ;) Oh en sterkte met je revalidatie!

@Muurtje: echt super gaaf die kamer, ik zelf ben ook een creatieveling en werk als grafisch vormgeefster bij een reclamebureau, ik heb bij mezelf ook gemerkt dat sinds ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt, het schilderen en tekenen als hobby op een laag pitje staat. Zelf ben ik momenteel bezig om een leuke muurschildering voor mijn dochters kamer te bedenken, maar helaas duurt dat ook al weer langer dan ik zelf had gehoopt en dat vooral omdat ik andere dingen voor moet laten gaan.

@de dames met hun ongi op bezoek: balen!!! Ik hoop voor jullie op een positieve test in de volgende ronde en een mooie 2010 baby.

@dames die zwanger zijn: Jippie!!!!! Gefeliciteerd en nu lekker van gaan genieten ;)

@de dames die in de audi zitten te wachten, ik voeg mij bij jullie, en nu maar met z'n allen de voetjes op de vloer proberen te houden ;) Ik heb extra kit meegebracht om ons vast te lijmen.

*Ego-berichtje: Gisteren een vet positieve ovu-test gehad to 2 keer toe 1 om 11 uur 's ochtends en 1 om 6 uur 's avonds, vanochtend een iets minder positieve ovu-test en vandaag misselijk, steken in mijn rechterzij en zere (.)(.), dus denk dat mijn ei is gesprongen, vanavond nog maar 1 keer klussen en dan maar weer afwachten of het vele klussen zijn vruchten gaat afwerpen deze ronde.*

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He meiden hoe is het hier...

Alles goed... VOlgens Fertily friend heb ik mijn ei woensdag 8 april gehad..

Dus nu wachten..

Had em ook gevoeld met slijmverlies.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Desi, succes met revalideren!
    Ken het, ben daar geweest, heb dat gedaan... (in het Engels klinkt het beter. hihi)

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :) :) :)

Ik heb ook zin om op vakantie te gaan, nog een paar weekjes en dan gaan we, jammer genoeg dan precies mijn ongi of misschien wel niet [-o< [-o< [-o<

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Just Fem, thanks voor de complimenten. GRafisch vormgever? Cool. Heb ik ook nog willen doen. Ben uiteindelijk gezwicht voor de leerlingen. ;)
    Enne ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat er raak geschoten is! Lfs!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sweetcandy, voor jou duim ik ook onwijs hard!!!

@ just Fem waar gaat bij u de reis naartoe? En hopen dat je niet ongie wordt!!!! ;)

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Been there, done that!
    Ikke too! Wat een hoop knieknutselaars hebben we in de Audi zitten. We hebben een kluppie opgericht...... ;)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    voor mensen met een lelijk gezicht? Oh neee!!! Knieeeen! ;)

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Even back2business: hoe is het met de lijst? Wil weer eens even koekeloeren...

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Je bent erbij, je bent erbij!!

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @muurtje: we weten nog niet precies waar we heen gaan, dit omdat van zowel mijn mannetje als van mijzelf nog niet zeker was dat we vrij konden krijgen, ws wordt het Spanje of Italië. We zijn 6 jaar niet op vakantie geweest en hebben allemaal wel behoefte aan de zon.

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ff strooien!

* HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG * * HCG *

Dan ff de wijze woorden!
    Verschijnselen zijn van persoon tot persoon verschillend!
    ik heb puistjes, moe, emo en krampen.. maar ja... zijn er genoeg bij wie dat pms is he ;)
    dus rustig wachten tot na je nod, ff in potje plassen en testen en da zie je het vanzelf hihi
    Maar kan me helemaal voorstellen dat je denkt: OEH!!?? zou het?!

In ieder geval veel succes! en volgens de statistieken moeten er nog minimaal 18 mensen bij in december die in dit nod forum zitten.. dusse... ;)

oh en: justfem der pendel klopt tot nu toe hier... dusse ;) hehe

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Joyce81: ik kan helaas zelf niet meer naar de decembermama's dus ik kan niets voor de statistieken betekenen ;)

Edit: hoewel als het eerder komt dan zou het nog kunnen

Eerste dag van je laatste menstruatie: 31 maart 2009
    Een beetje vruchtbaar: 11 april 2009
    Vruchtbaar: 12 april 2009
    Erg vruchtbaar: 13 april 2009
    Eisprong: 14 april 2009
    Innesteldag: 19 april 2009
    Vanaf hier kun je testen: 28 april 2009
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 4 januari 2010

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

jeetje echt te veel om terug te lezen hoor!
    hopelijk is er nog een boel ROZE bij gekomen! en niet teveel ROOD, want daar houden we niet van...
    hier zit ik op mn ei te wachten... heb al wel wat gespannen gevoel onderin mn buik aan de linkerkant, dus denk echt eipijn, wel wat vroeg vergeleken met mn vorige cyclus, maar met die daarvoor kan het weer wel... Dus gister natuurlijk even geklust om een voorraadje zwemmers neer te leggen alvast ;)
    Ben benieuwd wanneer mn ei er is... wil liever niet weer 35 dagen tot het eind van mn cyclus, dan moet ik zo lang wachten met testen :), wil eigenlijk op koninginnedag testen (waarom, geen idee, lijkt me gewoon leuk... :oops:) Loop wel een beetje op de zaken vooruit, maar ja, had even mijn fantasie de vrije loop gelaten... Maar nu niet meer, moet eerst op mn ei wachten en flink aan de klus, dus morgen hup weer aan de slag haha.
    (om de dag is toch het best??)

Genoeg ego, hopelijk brengt deze maand voor jullie heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel ROZE, ROZE, ROZE wil ik zien joehoe joehoe ROZE wil ik zien!

15. ipad

ipad Niet meer actief

Hey Dames hoe ist hier?
    Ik zie dat er al wat zwangere zijn bijgekomen....Gefeliciteerd !!!
    en de rode dames....jammerdebammer......balen he!
    en de testers...heel veel geduld en SUCCES!
    en voor de dames net als ik.....I know how you feel!!!

**Ego berichtje**

Ik ben nog steeds niet ongesteld!!!!
    Heb zaterdag nog eens getest...nog steeds nega...balen!!!

**einde ego bericht**

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce............JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! Beetje late reactie misschien, maar heb ongeveer het hele weekend geslapen.

Wat gaaf, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje meid, wat balen zeg, echt irritant! het zou zoooo fijn zijn gewoon duidelijkheid te hebben!
    je had een mooie regelmatige cyclus, hiervoor...
    echt raar! hopelijk hoef je niet veel langer in onzekerheid te zitten, want das ook niks!

18. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden..
    Bleh...vervelende nacht gehad. Mijn vriend en ik zijn alle twee ziek, alle 2 de hele nacht liggen overgeven..bleh.. Gelukkig is Isa (nog) niet ziek...

Nou, ik ga nu ff bijlezen..zijn er nog 'nieuwe' zwangeren bij?

Groet,
    Liedel

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: jaaa!! goed he! :D
    Waarom heb je geen banner?

@# justfem: hmm.. maar vind dat er gewoon ook meer mensen zich door jou moeten laten pendelen ;)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Al sla je me dood.....hahaha....hij is ineens weg. Zie bij m'n gebruikersprofiel dat er iets verwijderd is per ongeluk door Jan??????? Ik ga weer even opnieuw aanmaken....pfff...en ik ben er al zo goed in.....

Deel Deze Pagina