justfem, ik heb je een pbtje gestuurd of je voor me wil pendelen? (vond het wel een goed plan van Joyce )
ik ga er weer vandoor, ga zo spulletjes bij elkaar zoeken, dan gaan we zo lekker op visite bij mn nicht en haar kleine meid, kunnen de twee kleintjes in de zandbak!
Ja het idee is al flink ingedaald...hahaha. Ben echt zo ontzettend moe, wordt al helemaal gebroken wakker en dan moet de dag nog beginnen. Maar verder voel ik me heel goed. En jij...wat een bericht zeg, zo gaaf!!!!!
ik pendel heel veel dames En moet wel toegeven dat het merendeel wel uitkomt, niet alle maar wel veel. Ik kom niet elke dag toe aan pendelen en ik moet echt lekker in mijn vel zitten als ik zuiver wil pendelen dus mijn reactie kan wel eens wat langer op zich laten wachten. Maar ik ga mijn best doen om het zo snel mogelijk voor jullie te doen
Hoi hoi! Hoe is het hier!? Ben ff administratie aan het verzamelen geweest en ik heb een cd met jaren 70 ff opgezet. Geweldig FOUT!!! @ pendelen... had berichtjes gestuurt naar alle pendelaars maar dat was toen met het verdwijnen van alle berichten (voor de 2e keer...) Dus ik ga de aanvraag opnieuw bij u indienen. En als het wat langer duurt. Pas de probleemo. (Frans Italiaans??? ) @ wil vakantie!!!!
dag dames, is het gezellig op het wachtbankje? en.... ik mag nog zo lang! gelukkig moet ik best veel werken de komende weken, waardoor de tijd ook weer sneller gaat! zijn er vandaag geen testers geweest?
Ik moet ook nog lang...hihi. Moet nog eest mijn ei verwachten... rond de 20e... zal wat worden... Best lastig.... tussen de 8 en de 16 dagen kan ik mijn ei verwachten... Wat een uitkomst die ovu sticks... Succes iedereen!
Ik word soms een beetje ... Van al dat gedoe om zwanger te worden. Soms heb ik echt zo iets van laaaaaaaat ook maar!
hey lady's!!! gezellig dat het weer wat drukker begint te worden!!!!!!!! helaas moet ik straks weer aan het werk..dus zal het wel niet bij kunnen houden. (heb het gelukkig nu nog gauw even bij kunnen lezen, maarja niet alles goed genoeg onthouden om te reageren.. ) @muurtje geweldig geworden die kamer!!! echt gaaf hoor! nou helaas dit was em alweer voor mij, gauw een broodje eten en dan werken (gelukkig gaat de tijd dan wel sneller en hopelijk lijkt het wachten dan sneller te gaan) XxX & lfs
eyey meiden... heb de ha gebeld... om te zeggen dat ik een bloedtest wil... weet je wat die assistent zei?? je moet maar nog een x testen want dat is even betrouwbaar als die wij hebben ??? een bloedtest is toch niet tzelfde als een gewone test lijkt mij... maar ik gebruik elke x hm van C1000...welke zouden jullie me aanraden?? en hoe duur is die clear blue??' xxx
Kruidvat 7,50 met dat plusje, of 2 voor 12 euro geloof ik.. mag vanaf je ongi moest worden CB is meer dan een tientje
@muurtje dat heb ik gelukkig nog niet gehad! ik blijf er gelukkig wel steeds positief in staan, na een negatest of ongi baal ik wel even, maar ga dan vol goede moed weer verder. ik heb meer zo iets van 'mijn tijd komt ook wel'. maar nu zijn wij ook pas 4 maanden bezig....
oh wat flauw!!! pff als jij dat wilt heb je daar toch recht op? vreemd hoor...maar de testen van kruidvat (2 voor 5,-) worden hier als heel goed ervaren..die van cleurbleu met plusje schijnt minder te zijn en de digitale weet ik eigenlijk niet..(al heb ik die zelf, teste er 1dg voor nod posi mee..maar staat nog niet zoveel over geschreven)
We zitten ook zo gemakkelijk in elkaar he? Waarom moeten we nog toch steeds +/- 14 dagen wachten na dat ei voordat we "zekerheid" hebben. Zit nu nog op 9 dagen wachten.....das veel te lang. ps. ben nu klaar met klagen hoor...
jha maar goed we hebben zoiezo een hele vage ha...en nu ook nog de as...hij steekt iedereen aan geloof ik... maar goed ga maar weer een test halen.. dus heb beste is die van kruidvat?? heb er al een paar bij kv gehaald maar die waren duurder...volgens mij niet de hm...moet ik echt de hm hebben??
Ja Huismerk kruidvat! iedereen hier heeft die 2 voor 5 die van 7,50 heeft goed gescoord bij de kassa test. C1000 nog nooit iemand over gehoord... dus..