helaas was t winter dus was niet echt lekker op t strand haha.. en het was tegen etenstijd en had honger, en me schoonfam zat te wachten... anders was ik wel ff op t strand gaan lopen jha haha..
Ik ben ook altijd heel afwachtend met bellen...waarom?? ehm geen idee hihihii Maar voor mijn vriend bel ik wel meteen Ik zal zo weer ff verder met opruimen! Kom wel af en toe nog ff lezen hoor hihihhii
ik zou nu eerst zelf nog een test doen, zeker omdat het al 2 weken geleden is, voor hetzelfde geld ben je gewoon zwanger en dan hoeft die hele mikmak met de ha en gyn niet meer!
Als je al > dan 13 dagen niet gestest hebt op zwanger zijn... zou ik toch echt ff een nieuw testje halen bij KV. EN morgenvroeg doen!
nee...durfde die eerste al niet te doen... deed toen samen live met 2 of 3 andere meiden vorige maand.. dus laat staan dat ik een 2e aandurf sorry ben een miep weet t ... maar al 1.5 jaar bezig en echt alleen maar nega gehad komt hard aan.. 1x een lichte posi maar toen ging het allemaal mis ...
@muurtje, ik heb even je geweldige kunstwerken bekeken! SUPER ZEG! wat en talent! heb je dat uit de hand getekend of met zo'n projector? iig mijn comlimenten...
MIsschien moeten we toch even de riemen van de Audi voor nailiej losgooien zodat ze heeel snel nog een testje kan doen!!!!
@ naliey: sluit me bij de dames aan... 1 test zegt niks he! ze zeggen in de bijsluiter ook altijd: bij nega en geen menstruatie herhaal test met nieuwe test over 3 dagen! ik heb 2 dagen voor nod getest en nega en weekje later posi.. dus als ik jou was gewoon testen hoor! en die biefstuk: 1 keer kan geen kwaad, dat je misselijk word is dan weer geen kwaal dacht ik.. andersom wel: laat eten en misselijk.. heeft namelijk met suiker niveau in bloed te maken. en die harde buik kan ook van ongi komen.. vaak wc klinkt wel bekend..
Heb je al vaker gehad dat je zo lang overtijd was? We zijn er graag om je te steunen bij zo'n test! (misschien fijn om te weten?!)
laatste 2 regels van je verhaaltje... bloed en tempen maar geeft niet haha... we praten over van alles en nog wat...