Spannend!!! Natuurlijk willen wij allemaal weten hoe je je voelt, welke kwaaltjes je hebt en wanneer je gaat testen...... ps. sta je wel op onze NOD lijst? (of kijk ik er nu helemaal overheen...)
Extra vitamine knuffels en beterschap voor jullie beide! Dat jullie maar snel weer de energie vinden om te klussen!
Amaai wat zijn er weer veel pagina's . Ik kan jammergenoeg niet alles bijlezen . Hopelijk hebben er in het weekend hun ei gevonden en, kan die zich rustig innestelen om tot een wolk van een baby uit te groeien . Zijn er al nieuwe zwangeren sinds vrijdag ? Ik heb drukke driedaagse heb kindje van 1 jaar waar ik s'nachts en in de vm naar kijk. Is wel leuk Nog fijne dag allemaal. Veel klusplezier en hopelijk nog positieve testen . Groetjes Mieke
Hoi hoi! Hoe is het hier? @ Naliey; goed zo meid. Testen met die hap. Succes! lfs! @ zieken en hooikoorts mensen; beterschap! @ WAAR BLIJFT HET MEER ROZE?? @ Ei-zoeksters; succes! @ ego berichtje; Bij de fisio geweest... Enne ik hoeef niet meer te komen. Jammer... massage's waren wel lekker. Maar nek is helemaal los. Dus dat is heeel positief. Heb nog ff paar boodschapjes gedaan. Is wel handig als je iets hebt om mee af te vegen... hihi.
@Justfem: ik hoop het...IK moest zonet wel lachen. Ik zei zonet tegen mijn vriend: ik ovuleer volgens mij wel deze week. Toen trok hij zo'n ongelukkig gezicht en zei 'schat...sex is nu wel het laatste waar ik aan moet denken, maar misschien morgen..?'. Het kwam er zo zielig uit...hihi. Nou, ik ga weer ff mijn bedje op zoeken. Ik heb 'wisseldiensten' samen met mijn vriend, aangezien Isa verre van ziek is (gelukkig!) maar wel de nodige aandacht vereist gaan we omstebeurt ff slapen..Ik ben stapelgek op haar maar een overactieve, drukke, dreinerige peuter is niet echt het fijnste gezelschap als je buikgriep hebt Liefs! Liedel
hej meiden, ben ik weer ff! zijn er weer een hoop zwangere bij? Ik zit op het wachtbankje! ben blij als ik me banner zie! elke dag kan ik een dagje wegstrepen! en als het goed is heb ik vandaag me innesteling!! en dat klopt denk ik ook omdat ik een innestelings dip in me temp had vanmorgen.. en voel af en toe steken. dus vanaf nu kan ik symthomen krijgen! zo spannend! nog 14 dagen tot de testdag en 8 tot NoD
@ Sweetie; in Ulestraten. Zegt u dat iets? En je temp hoeft niet altijd te dalen als je een innesteling hebt. Duim duim. Hoop het wel voor je!
Mijn gevoel zegt dat het me innesteling is. heb nog nooit net na me ei een dip in me temp gehad en ik temp toch al een jaar. En die steekjes voelen ook goed. kijk het kan altijd nog mis gaan. maar ik heb er een goed gevoel over. En ik voel aan me lichaam dat me temp wel hoger is dus ben er van overtuigd dat me temp morgen weer omhoog gaat! maar we zullen zien zal het morgen wel even laten weten. hij was vanmorgen 36.5 groetjes jazy
@Muurtje...en hoe is het met jou? Ben heeeeeeel het weekend niet online geweest..niet alles bijgelezen, heb ik ook al geen puf voor..hahaha. Ben je weer uit je dip?
@Jazy: spannend, ik duim voor je , ik had afgelopen ronde ook een mooie dip en mijn temp ging omhoog, maar helaas totaal onverwachts mijn ongi veel eerder dan normaal Maar mijn gevoel was ook niet goed erover en ik weet van mijn vorige zwangerschappen dat ik daar gelijk een goed gevoel over had, dus ik hoop dat dat voor jou ook geldt. Ik duim iig voor je
@ Hallo Kippetje! Hoe is het met U dan? @ Hier diploos. Heeerlijk. Ben aan het schilderen geweest aan de kinderkamer van mijn vriendin. Al zeg ik het zelf. Ik ben er wel trots op. Mijn man heeft zelfs al bedacht wat hij voor onze kinderkamer wil... hihi Geeft de vrouw weer moed!
Met de kip ook alles goed!! Hondsmoe, maar dat schijnt er bij te horen!! Fijn te horen dat de dip weer weg is !! Leuk zeker, kinderkamer schilderen....krijg je helemaal zin!!