banner klopt niet ik krijg het niet voor elkaar na de verhuizing... Hoop dat t niet meer nodig is, over twee dagen NOD x
@ Kats spannend! Duim duim @ hier weg, aandacht aan mannetje geven. Moet hem nu al voor bereiden op m? komende ei... hihi. Liefs Ik ben er morgen vroeg weer! XXX
Hallo Meiden Ben net thuis moet zo nog wat eten maar heb geen zin... pff Is er nog positief nieuws hier vandaag??
ps weet iemand hoe het kan dat FF cyclus dag 25 aan geeft en de banner dag 24?? Oke ik hoor het graag
Sorry voor de late reactie maar ik ga nog niet testen (en heb nog niet getest) afgelopen zaterdag nega test..... ik denk dat ik vrijdag ofzo pas weer ga testen.... ***EGO**** Last van het mooie weer...... (kan dat?? ja.... hooikoorts en mag mijn medicatie eigenlijk niet nemen.....) nou ja niet anders... ff doorzetten!! nog steeds geen ongi, ook geen klachten voor ongi... zw klachten?? niet dat ik weet... opgezette onderbuik en toen ik gisteren het eten op de tafel zetten een aanval van misselijkheid.... ow ja en droge ogen (of hoort dat bij de hooikoorts ) ***EINDE EGO****
Hai allemaal. Jippieeeeee, ik ben mn nod voorbij! Hihi. Net de verloskundige praktijk gebeld en een afspraak gemaakt. Spannend hoor! @happy79: je dacht dat ik niet op de lijst stond, ik sta er wel op hihi Op de 12e, maar nod was 13e. Ga even wat vragen stellen aan de december mama's kussie
Zo, heel veel bijgelezen!! @ muurtje, super gave muur. Wie weet wil ik ook nog eens een keer een beroep op je doen. @ nailey, succes morgen! @alle anderen: wat super dat jullie Nailey zo steunen en met haar meedenken. Volgensmij is er vandaag heel wat was gedaan hahaha @ ik: Veel last van mijn onderrug (heb ik altijd als ik ongesteld wordt) Ben bang dat het niets gaat worden deze maand. Voel me eigenlijk heel de dag al een beetje depri. Weten jullie of er meiden waren die ongesteldheid klachten hadden en toch zwanger waren? Waarschijnlijk niet, maar je gaat toch weer zoeken naar een beetje hoop... Ik ga sporten, hopelijk zijn er vanavond wat reacties... liefs niene
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 *ivisser16 19 april: * Bootsy 149 dames voor de ROZE AUDI 19 Zwanger, 40 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
@naliey spannend meid.. @Niene.. ik denk dat iedere zwangere wel ongikwaaltjes heeft gehad.. t lijkt allemaal zo op elkaar dat je er eigenlijk niets van kunt zeggen.. Moodswings: hormonen (kan door allebei) Ongi gevoel: door ongi, of groeien bm Hoofdpijn: aankomende ongi of door HCG aanmaak. dus wat dat betreft...KAN ALLES!!!!! Succes..en dat geldt natuurlijk voor iedereen..
he meiden! keek even snel op de lijst, maar is geen roze bij he? @naleiy: Zag dat jij vanavond gaat testen? Succes!!!! @matroosje: ongie?? wat jammer!!! @de rest!: succes met wachten!
@ Niene; Bedankt voor het compliment! Ben in te huren hoor @ Ego hier; man hangt aan foon enne ikke zit hier met na ongie dingessen. Beetje last van buik. Verder helemaal niets nieuws. Saai he? Kan wel vertellen dat de tuin staat mooi in bloei. Rododendrons en zo zijn in de bloem geschoten en de camelia ook. Lastige plant is dat trouwens. Maar schitterende bloemen.
ik zag dat ik op rood sta, maar weet eigenlijk niet cker of ik nu ongesteld ben..heb zoon rare afscheiding..is heel dik bruin?? en niet eens de moeite dat ik een tampon in doe eigenlijk. En ik heb nergens last van terwijl ik anders altijd verga van de pijn. Sorry voor de details! snap er alleen niks van
@Patriez ik had bij de tweede dat ook rond de menstruatie. Dacht ongesteld te worden, en had al een tampon in, maar kreeg 'm d'r bijna niet meer uit omdat ik daarna helemaal droog was. En toen was ik dus zwanger. Maar het kan ook het begin van een menstruatie zijn die nog niet doorzet. Zou het nog even afwachten Ik heb hier mijn ei al gehad (niet volgens de ticker, maar ik heb geen zin 'm aan te passen), slijm is ook al sinds minimaal vanochtend vroeg weer weg, maar buikpijn blijft de hele dag aanhouden? Vaag. Normaal let ik daar nooit op, maar nu lijkt alles wel op te vallen aan pijntjes en steekjes. Zwaar irritant.
@Iva: ja ik weet het ook niet hoor..het zal wel gewoon doorzetten, maar het is zo vreemd. IK kan hem er idd gewoon bijna niet uittrekken omdat het zo droog is. En dat terwijl ik nu echt het gevoel had dat het raak was Idd maar even afwachten als het doorzet moet ik nu toch echt worden.. Alleen duurt wel erg lang. Ik had trouwens rond mijn ei ook ontzettend last van pijn en steekjes