Hallo dames, ik heb mijn banner weer even aangepast. Dacht afgelopen vrijdag dat ik ongi geworden was door de vele krampen en rozig verlies tijdens het afvegen. Heel vreemd maar daarna echt helemaal niets meer! Heb gisteren getest maar was ook negatief. (Clear Blue digitaal) Ik blijf in afwachting hmmmm
Goedemiddag zo aan het begin van een nieuwe week..... Ben even aan het genieten van mijn vrije dag (werk 4 dagen in de week)......Het is super weer......maar heb totaal geen zin om iets te doen..... Mmmmm, moet zeggen dat ik het ver weg vind klinken, je NOD in april....Dat duurt nog ruim een maand! Pfff, je moet er wat voor over hebben, en dan ben ik nog niet eens zo lang bezig (ronde 5, maand 7)........ Hoop dat april ons allen veel geluk gaat brengen! Succes!
Ik ben wel aan de studie, maar ik heb eigenlijk geen zin. Heb een hoofdstuk van mijn scriptie geschreven en nu hard bezig met het volgende hoofdstuk... Nog twee te gaan en dan heb ik deel III af... Mijn scriptie bestaat uit 4 delen... Dus dat ik erg fijn... BIJNA KLAAR>.. Ht is iss lekker weer...
Pfff, scriptie schrijven....Als ik er weer aan denk krijg ik de kriebels..... Ben blij dat dat inmiddels achter me ligt... Heel veel succes ermee......Je bent bijna klaar......
Kan ik me helemaal voorstellen ja.... Het fijnste aan klaar zijn met de studie vond ik dat je 's avonds ook gewoon niks kon doen.....Nooit meer in je achterhoofd: moet dit nog en dat......Helemaal niks! Ga daar enorm van genieten....Zodra je gaat werken, brengt dat weer andere dingen met je mee....Ben je daar weer druk voor....... Maar wel relaxed hoor......Zie je eindelijk waarvoor je het allemaal gedaan hebt.....
Ik ga zodirect als gastouder werken... dus ik blijf lekker thuis... Daarnaast ga ik dingen met mijn studie doen.... Owh... heb nu al veel zin
Hoi! Ik wil ook graag op de lijst van april! Ik heb wat ongi nu en als het gaat doorzetten dan sta ik er op voor 11 april. Heel grappig, dat is de dag dat mijn vriend en ik 12,5 jaar bij elkaar zijn en dan wilde ik eigenlijk graag trouwen, haha. Is op zaterdag dus de duurste dag, dus laat maar, hihi! Wordt mijn tweede ronde! Dikke kus! Sue
Grappig, 11 april, 12,5 jaar bij je vriend......Pfff wat een eind....Kom ik aan met mijn ruim 2 jaar........Hopen dat 11 april jullie veel geluk brengt......En welkom bij NOD april........
Yadi"]NOD lijst april 2009 i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 7 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
NOD lijst april 2009 [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 7 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Hoop dat het nu wel is gelukt! sorry
Mmmm, nog geen plaatje, sorry..... Ik laat het voortaan maar aan de professionals over.....Maar suekes, je staat erop.....We hebben nu alleen geen prachtige roze hummer meer! SORRY!
het ging goed... alleen moet er mijn IMG geen spaties tussen zitten... als je dat heb gedaan dan is hij goed