NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 *ivisser16 19 april: * Bootsy 28 april: * Jazy 149 dames voor de ROZE AUDI 19 Zwanger, 40 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
haai dames vertel me de tussenstand eens hoeveel zijn er zwanger enz.. ik heb door omstandigheden even een dikke week niet meegelezen..maar ik ga er van uit dat alles hier gesmeerd loopt... Ik was gister bij de gyn en toen zat er een follikel van wel 34 mm en nu heb ik gister een spuit met pregnyl gehad om hem te laten springen dus afwachten en ik heb veel buikpijn niet normaal meer.. groetjes Anita
nee nog niet... heb net met me teamcoach gebeld en wilde net gaan testen haha... hieronder het verhaal over net... ben ik intussen testen, dan kom ik de uitslag melden en daarna ff douche... ik begon dus zo van jullie hebben vast wel gemerkt dat ik niet ben geweest, ik wilde optijd bellen maar werd te laat wakker.. toen begonnen ze over van de baas is kwaad dat je weer niet bent geweest en is niet in staat met je te bellen. dus ik zeg, ik ben pissig op jullie omdat jullie een dreigbrief steuren mij te ontslaan als ik niet kom. jullie respecteren het niet als ik niet in staat ben langs te komen, gezondheid gaat voorop en daarom kom ik niet langs. zegt gerben (me teamcoach) jha ik heb geen zin in die discussie, ik zo ik heb geen zin om door jullie bij de spych te komen.. hij zo het is nu een opdracht voor de hoogste baas wat hij wil doen, dus als je slim bent neem je zelf ontslag. dus ik zeg daarop, ik zal nooit ontslag nemen, ik heb een huis, ik heb dieren en ik heb een vriend die ik moet onderhouden, dus mijn geld kan ik echt niet missen, en als ik ontslagen word heb ik altijd nog een mogelijkheid tot geld... hij zo jha maar als je slim bent doe ik dat... ik zo moet je eens goed luisteren, want dat doen jullie niet, jullie horen/lezen 1 ding terwijl er meer dingen zijn.... IK NEEM GEEN ONTSLAG, ik was echt constant kwaad aan het praten. hij zo als je slim was was je bij de eerste afspraak al geweest.. ik zo je wil niet weten hoe erg ik nu zit te shaken, en als ik langskom wordt het alleen maar erger... er staat in de brief dat je NIET ZIEK bent dus je kunt gewoon langskomen... dus ik vertel, ik ben overspannen, me lichaam doet pijn en is moe en geestelijk zit t ook niet goed, en dat versta ik niet onder ziek zijn... hij weer zo van ik heb geen zin in discussie dus we houden erover op. hij zo het is nu een opdracht voor de hoge baas wat hij doet dus ik houd t hierbij.. ik zo, mooi zo doei...en heb opgehangen.. ik ben benieuwd wat hij zal doen... maar t kan me toch niet meer schelen...ze respecteren me niet, en ik ga absoluut geen ontslag nemen...
@ Ladypink; Duim duim! @ Alina; Foei! te vroeg testen! Wie weet wordt het later in de week nog roze... @ Saskia; Foei! te vroeg testen! Wie weet wordt het later in de week nog roze... @ Nailey; En? @ Hier; tikje uitgeslapen, nu zo stijf als een plank. Straks lenzen laten meten en kapper... ben echt een grijze dakduif aan het worden... en dat kan niet!!!1 Ik ben nnog zooooo jong Dus kleurtje er in!!! lfs
@nailey: oh spannend live test!!!! En wat betreft je baas geen ontslag nemen, je bent ziek (ja overspannen is ook ziek), mijn vriend zit momenteel ook in een soort zelfde situatie als jij, zijn baas voert de druk op omdat ze willen dat ie zelf ontslag neemt. De rechter zal je ontslag nooit aanvaarden en je weigert helemaal geen werk want je zit ziek thuis. Ze kunnen jou niet ontslaan vandaar dat ze willen dat jij ontslag neemt.
@ naliey; WOW! Wat een verhaal. En wat bizar allemaal. Ook dit gedoe met je werk erbij? Bij mij is mijn baas bij mij thuis langs gekomen. En ik had mijn man bij de hand. Ik wilde nl. echt niet alleen een gesprek aangaan. Heel veel sterkte!
kijk heb ze uitgelegd waarom ik overspannenheid niet onder ziek zijn versta... als je ziek bent (koorts ofzo) moet je thuis blijven... als je overspannen bent is het goed om even afleiding te zoeken buitenshuis... dus ik versta het niet onder ziek zijn en daarom zeggen ze van je zegt dat je niet ziek bent dus je doet aan werkweigering... maar meid ga ff bij me test kijken tozzo
@muurtje: gelukkig bestaat er verf @de dames die nega hebben getest: hopelijk gewoon te vroeg en later in de week alsnog positief @jazy: ik doe wel met je mee aan de marathon op 28 april @de dames die ongi zijn geworden: Echt balen! Ik duim voor een positieve test de volgende ronde. @nailey: als je overspannen thuis zit ben je ziek voor je baas, je kunt niet werken, maar je 's mag dan wel gewoon naar buiten juist goed voor je herstel, das, dus ik begrijp wel dat jij je niet als ziek ziet, maar je bent wel te 'ziek'om te kunnen werken. Lastige aan overspannen is dat er binnen bedrijven weinig begrip voor is, want ja ze zien het alsof je vakantie neemt op hun kosten (wat ook niet waar is want ze zijn bij TNT goed verzekerd voor dit soort gevallen) En wat is de uitslag??? Zo ik ga ff kopje thee zetten en een ontbijtje klaar maken.
meiden helaas weer nega... gister ook al... moet ik nu de ha bellen of moet ik t morgen tijdens de afspraak op tafel leggen??
Naliey, he balen zeg!! Kan het ook zijn dat je cyclus van slag is nu dat je je niet prettig voelt? ( met dat hele TNT gedoe) Ik zou het morgen aankaarten met je HA. Succes!!!
@nailey: balen meis... ik zou het morgen ook even ter sprake brengen bij de HA als je er toch bent. Een grote digi-knuffel van mij.
@Naliey: Als je overspannen bent, is het dan wel verstandig om zwanger te worden? Overspannenheid kan erg lang duren, vooral met zo'n baas als jij hebt, en als je dan ook nog een kindje krijgt en tijdens je zwangerschap met hormonen zit... Begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel het goed
Overspannen zijn is wel ziek zijn. Was niet zo heel handig om die uitspraak te doen.(Tijdens het ziek zijn, overspannen of burn out kan je n.l. dingen zeggen die je eigenlijk niet had willen zeggen...) Maar wel begrijpelijk. Had ik ook. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Of ben je lid van de bond?Dat je in iedergeval juridisch advies kan inwinnen? Heeft de huisarts je overspannen verklaard of zit je nu ondertussen op een burn-out? En misschien is het handig om de HA dit goed te laten onderstrepen op een briefje en dat je een copie naar de baas stuurt. Neggatieve uitslag. Echt zwaar sch*t! Maar lieverd, dat kan ook met je overspannen zijn te maken hebben.... Bij mij is de heleboel ook van slag geweest/nog steeds een beetje...
zou indd kunnen maar ben al een x eerder overtijd geweest...en hoop dat de ha nu maatregelen neemt want wil niet weer 66 dagen overtijd zijn...
ik snap wat je bedoelt...maar eer we die onderzoeken krijgen enz...zal het denk toch nog niet lukken...helaas... maar ik begrijp het heel goed...