NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ JustFem; Ik wil je graag antwoord geven. Maar ik moet even mijzelf nu op een rij gaan krijgen. Ben best aangedaan door alles. (zelf ook overspannen en niet zwanger kunnen worden... heftig. ;)) Ik zal vanmiddag je een bp sturen. ok?

Het vergt tijd om een goed doordacht antwoord tegeven. En dat wil ik niet klakeloos zo maar even doen. Dit is n.l. te belangrijk.

lfs!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schatten ik ga idd thee (dankje Fem! heerlijk) leuten en een boterhammetje erbij en ik zie jullie na 15.00 uur weer! Kus!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Helemaal gelijk... tot vanmiddag weer? lfs!

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Muurtje: stuur maar een pb-tje als je er aan toe bent, kan me voorstellen dat het heel zwaar is om het erover te hebben en dat je het ook liever niet hier plaatst. 'T heeft ook geen haast... ;)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zo ik ga ff druk met huishouden, moet helaas ook gebeuren op mijn vrije dag ;)

Zie jullie straks weer!!!!

6. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Denk het wel, maar ligt een beetje aan het weer, als de zon schijnt wordt het laat in de middag, ben een beetje aan mijn 'teint' aan het werken;)

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Loesje, groot gelijk je 'teint'moet wel goed zijn... ;)
    @ Justfem, tanks voor je begrip!

@ andere dames tot later!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nailey, *DIKKE KNUFFEL* het komt allemaal goed hoor meid ik weet 't gewoon zeker. Jeez wat een rot baas zeg.

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    goedemorgen dames,

jeetje Nailiej wat vervelend zeg, en van je negatest en van je teamcoach en baas. hebben die niets beters te doen of zo? ik las ergens tussendoor dat jij je mannetje ook moet onderhouden, hij werkt niet?

@de rest, ik las nog ook ergens iets over de testmarathon van 28 april. ik denk dat ik daar ook aan mee ga doen, als mijn ongi wegblijft. wie kan mij erbij zetten.

@hier, tot nu toe heb ik gelukkig niet zo'n vervelende buikpijn dan de vorige ronde, die begon een paar dagen voor mijn ei en eindigde na mijn ongi. we wachten nu vrolijk verder!
    ik ga me zo maar eens lekker douchen, en verder doe ik niet veel, mag vanmiddag en vanavond weer gaan werken, en daar heb ik druk genoeg.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ muurtje en justfem: we hebben het idd flink over overspannen en burnout gehad!
    En justfem: mijn mannetje heeft er een gehad en nu op randje: er bij neer leggen : nee.. eerder boos dat hij het niet aan kan..

@ naliey: heb je de test vanmorgen wel volgens de gebruiksaanwijzing gedaan? Denk overigens dat het idd kan dat doordat je hoofdje niet op een rij zit, je lichaam daar op reageert door dat uit te schakelen..

Wat betreft je werk: niet handig om te zeggen dat je niet ziek bent..... iig niet te veel antwoorden en voornamelijk zeggen dat je naar de ha gaat en dat je daarna wel contact opneemt.. rechtsbijstand is wel een heeeel handige verzekering kan ik je melden...
    En ziek zijn betekend niet dat je thuis moet zitten hoor! overspannen is ook ziek! ook al vind je van niet...

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jeetje heftig meid..gewoon voet bij stuk houden tegen mij zeiden ze ook overspannenheid is geen ziekte nou echt wel hoor...laat je niet kisten en ga er maar gewoon tegen in...en neem nooit ontslag waar ze ook mee dreigen.

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nou nou, dat schiet ook niet op zeg! zit nu al zeker 10 minuten aan de telefoon met de huisarts, althans die probeer ik te pakken te krijgen, heb nu al te vaak het verhaaltje over de praktijkinformatie en dat alle assistentes in gesprek zijn gehoord! volgens mij zijn ze daar aan het bezuinigen op telefonistes!

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    waarom ben je de ha aan het bellen

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    nee ik heb mijn baas gebeld...

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jawel hij werkt fulltime maar dat weet me baas niet...

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha heb de test nu wel goed gedaan ;)

jha het was een grote fout dat te zeggen maar dat kan ik nu niet meer terug draaien..
    ik weet natuurlijk niet hoe dat allemaal gaat...
    nu wel en in het vervolg pas ik op wat ik zeg..

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    meiden allemaal bedankt voor de knuffels...
    heb net ff gedouchet en ff een potje zitten janken...was ik wel aan toe..
    nu ben ik gelukkig weer rustig...ga ff eten en drinken, en rustig aan doen...
    en dan kan ik straks weer gezellige dingen doen enz..

moet alleen ff zondigen, :evil: want ben nu een beetje gestresst.. ik ga er ff 1 roken... #-o het is slecht ik weet t maar dan stop ik met shaken...kan ook een pil nemen maar dan slaap ik de rest van de dag en dat wil ik niet...
    dus sorry :oops: :oops: maar goed zoveel rook ik al niet meer :D

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Foei Naliey!! Geen sigaretten meer!!! [-X
    (makkelijk lullen voor iemand die nog nooit een sigaret heeft gerookt... :( )

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    in verband met mijn aanhoudende vermoeidheid. ik ben zelf best lang "ziek' geweest, bijna anderhalf jaar, een soort van burn out. ik ben nu sinds 2 maanden weer volledig aan het werk, maar ik merk dat ik een gigantisch energietekort heb. ik heb dit toch al zeker een jaar of 6, daarvoor zat ik altijd vol energie, ik was echt een bezige bij. ik heb de ha dus gebeld om te vragen voor een bloedtest, op de ziekte van lyme (wat je kunt krijgen nav een tekenbeet). als het dat niet is, wat ik eigenlijk ook niet hoop, moet ik toch na gaan denken voor een andere baan, ik werk nu namelijk al 8 jaar in onregelmatige diensten.

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik ben al gemindert...wil uiteindelijk stoppen, maar vind dit al knap ;)

Deel Deze Pagina