@ kris: oeh das wel spannend ja... heb ook geeen idee! geloof in belgie wel vaker controles enzo.. maar ja, die websites kun je makkelijker lezen dan duitse he
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 *ivisser16 18 april: * ricmar94 * Chelle25 19 april: * Bootsy 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje 149 dames voor de ROZE AUDI 19 Zwanger, 42 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
@ Desi, balen. Veel succs in mei!! @ Yootje, ik werk zelf ook onregelmatig en ik merk dat dit toch wel een aanslag op je lichaam is. Dan weer vroege, dan weer late en af en toe wat nachten. Ik probeer ondanks het onregelmatige mezelf toch wat regelmaat te geven. Dus niet te lang blijven liggen bij een late en niet te laat naar bed met een vroege of als ik de volgende dag late heb. Voor mij werkt dit redelijk al blijft het een aanslag. Hier nog steeds op de wachtbank. Nog nergens last van. Ben benieuwd. Heb met het mooie weer op de een of andere manier toch meer geduld. Ach ja....
Las trouwens net op een ander forum dat twee van onze dames uitde Audi zijn gestapt omdat ze ongi zijn geworden... @Wop & Aloeetje, mocht je dit lezen. Balen!! Ik heb jullie aangepast in de lijst..
Hoi, ben er weer! @ nog niet bijk gelezen... geen tijd gehad. Ben ook erg suf nu... @ Hoe is het hier? @ Kaper liep een tikje uit! Hemeltje lief... van 13.00 uur t/m 16.30... ik ben van zwart haar naar koper gegaan. Ziet er wel kicke uit al zeg ik het zelf.... en 70 euro armer. ARgggg.
@ Yootje; Slim om in gesprek te gaan met je teamhoofd. Zo hou je de communicatie open. En het hoeft ook geen fybro te zijn. Maar dan weet je in ieder geval dat je dat niet hebt. @ de 16e (morgen!!!) komt er hopelijk weer een hoop ROZE bij
Hallo ik ben ook weer thuis wilde even terug lezen , maar het zijn er even te veel zag dat Nalief nega getest had, verder hier nog nieuws?? Hier nog geen ongi.. normaal LF van 11 dagen na ei. misschien lees ik vanavond nog bij maar wil ook even in de tuin aan de lsag en ga zo eerst eten maken.. oke laterrrrrrrrrrrrrrrr
@joyce; nee ik kom niet bij de f5 in de buurt... misschien heeft t iets te maken met het draadloze gebeuren bij mij thuis? Hoe gaat het met jou dan?
hmm.. kan dat die net dan de verbinding ververst ofzo... ik ben MOEEEEEEEEEEEEEEE.... en net weer pijnvlaag en nu gaat het weer... en beetje emo.. Verder: prima! niks te klagen! wel onwerkelijk nog hoor!!
zo weer een dag gewerkt en dus weer binnen gezeten met dit mooie weer....... Hoest hier? nog geen zwangeren erbij zag ik (of heb ik niet goed gekeken???) @ ongi: bale..... *KNUFF* op naar de volgende ronde! @ hier: nog geen ongi te bekennen.... denk dak morgen maar weer es ga testen... heb verder ook eigenlijk geen klachten behalve dan dak het gevoel heb dat de zenuwen me de hele dag al door het lichaam heen jagen..... nou ja zal wel!
hoop hier snel roze dame nr 20 te zien!!! Teller staat al een paar daagjes op 19!!! Ik zal jullie proberen te helpen, want dat had ik nog niet gedaan HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hihi, goed zo meid...neem maar een grote hand (of een zak vol) HCG-tjes!! Als ze op zijn dan roepen jullie maar dan geef ik over een paar dagen nog meer. Eerst even weer opbouwen